![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() hallo,
ik ben begonnen met mijn scirocco gtx 16V (KR) uit 86 te restaureren. Ik ga ook mijn blok onderhanden nemen en wil deze straks in de originele kleuren hebben. nou heb ik al vernomen dat alleen het carter zwart is en de rest van de motor metaalkleur is en de letters op het spruitstuk blauw zijn. maar hoe zit het met alle bevestigingssteunen en -beugels ?! mijn blok is door vorige eigenaren al eens overgespoten (spruitstukken rood, kleppendeksel zwart) en de rest is roestkleurig ![]() graag hoor ik welke kleuren het blok moet zijn en eventueel zou ik foto's willen hebben (mailto: vw-scirocco@racedriver.com) ook ben ik erachter gekomen dat er een ABT Tuning carterpan onder mijn auto zit. weet iemand het verschil van deze met een originele? bvd, Marijn aka DesertWind |
#2
|
|||
|
|||
![]() ik weet het intussen al van anderen.
antwoorden is niet meer nodig, topic kan gesloten worden... |
#3
|
||||
|
||||
![]() Misschien kan je het aan ons nog even mededelen, ben ondertussen wel benieuwd geworden naar de originele kleuren
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() @ GTD Special: deze info kreeg ik van Antera van vwforum.nl
antw op 1ste vraag was: carterpan zwart rest blok gewoon zilver de letters in het inlaatspruitstuk zijn origineel blauw en op de vraag naar beugeltjes en dergelijke: motorsteunen,Grijs dynamo steun, Zwart steunen inlaatspruitstuk,Zwart steunen injectieleidingen, Grijs steunen bougiekabels, Grijs accubevestiging, Grijs bobinebevestigingssteun,Grijs ![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() en die carterpanis daar vershil aan of meer tralala
__________________
NOT fast NOT furious |
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() En succes met je project ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() @ bartman: ik zou het niet weten, misschien dat er wat meer schotjes in zitten dan bij een originele,zodat de olie beter op zijn plaats blijft, maar d'r staat ABT Tuning op in ieder geval
@ speciale GTD thnx |
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Carterpan iswijder en heeft inderdaad een aantal schotjes of drains,waardoor je olie gelijkmatig verdeelt blijft,en niet aan 1 kant blijft "hangen"" .(van belang bij bijv. circuitrijden/ of de regelmatig terugkerende rijstijl van mezelf.... ![]() |