![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
van een ami site
|
||||
|
||||
![]() Dat heb je met zo'n KUT regering als hier.
michael
|
|||
|
|||
![]() Kwartje van kok zit er ook nog steeds op .....
die Wouter bos moet dat er ff af halen .... ![]() En dan kan er gerust nog wat van af ( groot deel is belasting geld ) Elke dag staan er nog steeds file's in nederland ![]() dus waar voor je geld krijg je niet hier ![]() Vergelijk het met... je koopt een radio in de winkel . die kapot is .....denk je ook niet van ,ach laat maar ...toch ![]() Last edited by Alberto : 01-05-2008 at 18:30. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is in die top 10 met laagste prijzen gelukkig een stuk beter ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lol, erg goed punt
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg nederland is verrot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niet normaal de prijzen hier, en dan bedoel ik niet alleen de benzine en de diesel . En de lonen blijven allemaal mooi hetzelfde!!!!!!!!!!
Heb welleens drie dagen in italie gestaan in de goede oude tijd (TRUCKER) toen was de diesel daar ook wat duurder geworden en dan gooien ze gewoon alles plat.
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het niet erg dat ze de benzine prijzen omhoog gooien, als ze maar zorgen voor een goed alternatief. Aangezien dat er nu iet is is het gewoon zakkenvullerij van de overheid.
|
|
||||
|
||||
![]() ben ik ff blij dat ik een zuinige Luup heb gekocht....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is een van de problemen in nederland, iedereen schreeuwt wel, maar als het op aktie aan komt is er niemand thuis. In Frankrijk italie enz was er allang aktie geweest, maar in nederland pikken we alles.
|
||||
|
||||
![]() We scoren ook hoog op salaris....
Kijk eens naar de mensen in bosnië, eritrea of sierra leone. Kunnen niet eens een auto betalen, laat staan benzine!!!! Jens |
|
|||
|
|||
![]() we moesten maar eens een week de auto laten staan iedereen dat schrikt wel af.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Met alles zo ... we gaan gewoon rijden ![]() En we gaan ook gewoon tanken langs de snelweg voor de hoofdprijs ![]() Als we nu eens niet gingen tanken langs de snelweg ...gaan ze vanzelf piepen want langs de snelweg is in de meeste gavallen van de olie maatschapij zelf pak een afslag je komt vaak snel een tankstation tegen die ook nog goed koper is ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ieder1 maar aan de lupo
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Of een OV kaart haha
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is echt niet alleen daar zo, heb ook een kennis die is afgekeurd en die heeft het zeker niet ruim en hij is 34 heeft een spierziekte ze hebben 3 kinderen en hebben het zeker zeer armoedig. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mensen, je moet niet autorijden.
Er zijn zat mensen die heel hard zeuren nu, maar ook met de auto te werk gaan als je werk 10 KM verderop zit. Ja, dat kan je ook fietsen. Ik ga elke dag met de fiets naar het station en met de trein te werk, ja het is niet altijd super... Maar ja, er is meestal wel een alternatief, sommige boeren gehuchten daar gegelaten. En, je kan ook is positief zijn over Nederland, en ik ben er trots op. "Wilhelmus van Nassouwe ben ik, van Duitsen bloed, den vaderland getrouwe blijf ik tot in den dood. Een Prinse van Oranje ben ik, vrij, onverveerd, den Koning van Hispanje heb ik altijd geëerd." |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Is er voor jouw geen fietsforum ofzo dan?? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
oke zoek jij een alternatief voor mij : ik moet om 5 uur vertrekken uit Noordhorn Groningen ik woon in Veenwouden Friesland ik neem mee : tas met kleren voor 1 week , eten & drinken voor 1 week . Veenwouden is niet echt een boeren gehucht , Noordhorn ook niet dus ik ben benieuwd hoe jij dit vervoer probleem gaat oplossen ![]() ( o ja ik woon op loop afstand van het trein station ) ![]() zal je helpen ...of ik moet om middennacht met de laatste trein / of ik kan met de eerste om 6 uur ....waar door ik om 6:30 in noorhorn ben geweldig dat openbaarvervoer ![]() Last edited by Alberto : 02-05-2008 at 08:40. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tuurlijk ben ik ook trots op Nederland, maar daar gaat het hier niet om. Het gaat erom dat de brandstof prijzen de pan uit reizen. Niet iedereen heeft een 9 tot 5 baan. Ik werk wissel diensten, waar onder ook weekend diensten en nachten. Om op tijd aan de arbeid te kunnen moet ik de auto wel pakken, omdat ik het anders gewoon niet red, of ruim 1,5 uur onderweg ben voor een afstand van 25 kilometer. Het nare is dat de door ons gekozen regering op de makkelijkste manier aan geld wil komen door constant de brandstof prijzen te verhogen met allerlei k#t smoesjes. De automobilist word gewoon gebruikt als melk koe. De heren van de politie krijgen een nieuw CAO met loonsverhoging, nog geen week later gaan de verkeers boetes omhoog..... toeval? Het kwartje van Kok zou voor een perioden van een aantal jaar zijn, er rijden nu mensen auto, die niet eens weten wie Wim Kok was! Bekeuren voor bellen tijdens het rijden, prima, maar dat kon allang door te bekeuren voor gevaarlijk rij gedrag, nu is het alleen nog makkelijker geworden, al rij je niet gevaarlijk, heb je je telefoon vast dan ga je op de bon! En dan hebben we het nog niet eens over de smoes milieu gehad. Tuurlijk zijn we trots op Nederland, en overal heb je wat, en hier is het dat wij als automobilisten gebruik worden als melkkoe. De vraag is of we dat nog langer pikken, of dat we er wat aan gaan doen?