![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij bied ik mijn zwarte Golf 1 Cabriolet van 1981 aan.
Exterieur: - z.g.a.n. Ronal Turbo velgen met z.g.a.n. Continental banden - nieuw stoffen Sonneland kap (2 jaar garantie) - met grijze afdekhoes voor kap Motorisch: - 1.8 injectie motor (112 PK) - Supersprint uitlaatspruitstuk - uitlaat zonder middendemper - 5 versnellingen Interieur: - sportstoelen (origineel) - gordels achterin - boordcomputer (MFA) Het is een leuke & harde Cabrio, maar is wel 27 jaar oud; dus heeft dan ook wat gebruikerssporen. APK tot 30-01-2009 Prijs: 2000 euro Auto is eventueel ook zonder de Ronal Turbo's te koop. Zonder velgen gaat er 300 euro af. Met orginele stalen velgen i.p.v. Ronal Turbo's gaat er 250 euro af. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mail voor meer vragen of telefoonnummer: mailkees at gmail.com Last edited by Skeez : 21-07-2008 at 22:43. |
|
||||
|
||||
![]() Ik las je PM zojuist. Hoeveel KM heeft hij op de teller staan als ik vragen mag.
En wat is de richtprijs op stalenvelgen? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Exacte KM stand is onbekend. Origineel zat er een 1.5 in; deze is vervangen voor de 1.8. Ik vermoed dat daarbij ook de tellerbak vervangen is. KM stand staat momenteel op 21.383; ![]() Maar motor klinkt en rijdt goed. Zonder velgen gaat er 300 euro af. Met orginele stalen velgen ipv Ronal Turbo's gaat er 250 euro af. Last edited by Skeez : 21-07-2008 at 22:39. |
|
||||
|
||||
![]() Je hoort nog van me.
|
|
||||
|
||||
![]() Wordt weer mooi weer mensen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De grill met verstralers is er weer uit; de 'oude' grill met enkele koplampen zit er weer in
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() foto`s van de motor??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
U vraagt, wij draaien: ![]() Gelijk even foto's gemaakt met de 'oude' grill er weer in ![]() Ziet er beter uit in my opinion ![]() ![]() ![]() Sorry voor de dinsdagavond-kwaliteit |
|
||||
|
||||
![]() Verkocht aan Diedo13
![]() |