![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wou even topicje maken over mijn corrado, na mijn golf 1 cabrio verkocht te hebben! Ben er veel mee bezig geweest de laatste tijd, en is al best veel gedaan. Idee is eigelijk gewoon orgineel houden, maar met een paar kleine veranderingen.
Dingen gedaan: - Koolstoffilter eraf (dank aan Jeroen) - Achterlichten rood gemaakt en gemonteerd - Complete binnenhemel eruit voor reinigen, schuifdakje opnieuw bekleed met leer - drukmeter ingebouwd - audio aangepakt - lederen deurpanelen erin gezet - dis-riem vervongen en alle andere belangrijke dingen onder de kap - andere velgen schmidt revolution 9x16 rondom (komen nog smallere banden om) - Vr6 voorlip erop (dank aan Gerben) - nieuwe veren achterop - Logo`s achter in kleur - Luxe platen met opgezette platen - Kentekenplaathouder achterklep in kleur laten spuiten - Riegergril voor in kleur laten spuiten Dingen te doen nog: - G-lader afdoppen - Nieuwe gegroefde remmerij - Schroefset Dat was het wel eerst even ![]() ![]() Nu eerst wat foto`s van hoe die er nu bijstaat, niet echt super kwaliteit vanwege tel! Mijn cabrio ![]() ![]() ![]() Cockpitje ![]() Betere foto`s volgen nog ![]() Last edited by Kazzo : 05-03-2009 at 20:38. |
|
||||
|
||||
![]() Nette Corrado, alleen ben ik persoonlijk niet zo'n groot fan van die einddemper. Maar gelukkig is dat ieder z'n eigen smaak
![]() Veel succes en veilige km's er verder mee ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Einddemper zat er onder bij aankoop, wil nog een keer orginele demper + bumpert hebben. Maar op dit moment vind ik het nog niet echt storend ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie corrado, de Schmidt's staan hem lekker
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedankt, jouwe is ook zeker top ![]() |
|
||||
|
||||
![]() He Kaz de revo's staan hem goed had ook niet anders verwacht eigenlijks
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die schmidts staan hem super, zoek zelf al een tijdje naar een mooi passend setje voor onder mijn eigen corrado. Mooie aankoop!
|
|
||||
|
||||
![]() Enig idee hoever je auto verlaagd is? Ziet er super uit zo!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoever zou ik eigelijk niet weten ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ziet er netjes uit, heb zelf net een vr6 erbij gekocht, moet ook nog wat dingen aanpakken , zal er ook es een topic over starten
|
|
||||
|
||||
![]() Hey Kazzo,
De achterlichten die je er nu in hebt zitten zijn niet amerikaans. Zijn gewoon europese die rood zijn gespoten. Ik denk zeg het maar ff voordat hij het rode eraf begint te poetsen ![]()
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 09-03-2009 at 23:02. |
|
|||
|
|||
![]() Mooie corrado !
Velgen staan hem lekker dik !
|
|||
|
|||
![]() Last edited by Kazzo : 07-05-2009 at 21:44. |
|
|||
|
|||
![]() Heeft 2,5 week even stilgestaan, om dingen aan te passen en wat andere leuke dingen toe te voegen zoals, raid hp stuur, bov, rieger side skirts, complete supersprint uitlaatsysteem en nog wat kleine dingen
![]() Foto`s volgen nog... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mooie corrado, maar dat wist je al ![]() wat kost zoiets nou dat vrij rijden !
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dit was op duitse autodag, geloof dat ik 30 euro heb betaald voor half uur rijden ![]() |