Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 15-03-2009, 19:52
gti-pirelli's Avatar
gti-pirelli gti-pirelli is offline
VW Guru

Question rvs onder een vr6

Heb vandaag even de vr6 op de brug gehad en ik heb dus mijn uitlaat lek

Nu wil ik er rvs onder zetten omdat het de bedoeling is deze auto lang te houden. Nu wil ik graag weten of jullie ervaring hebben met powersprint onder een vr6. Ik lees dat er 2 varianten zijn, een met 2 en een met 3 dempers. Ik ga het liefst voor 3 dempers alleen vindt ik dat sierstuk niet mooi. Ik wil nauwlijks geluid horen uit de uitlaat omdat dat bij een lange rit gaat vervelen.

Nou had ik al even met eps gebeld en viel bijna achterover van de prijzen daar. Moet wel toegeven dat de kwaliteit wel beter is als powersprint maar ja je kan ook 2x een powersprint kopen voor dat geld

En ik wou weten of er nog andere varianten zijn als powersprint want heb het liefst zo min mogelijk geluid en een zo origineel mogelijk uiterlijk,

Grts
Old 16-03-2009, 10:32
tempel's Avatar
tempel tempel is offline
VW Fanatic

EPS levert ook betaalbare sets , ik was 700€ euro kwijt vanaf kat , geen vlamdover , beschaaft geluid , met E-keur . Inclusief montage .

Zijn van Fox (E-keur) of Magnex . Heb 8 jaar met Magnex onder Golf2 GTI gereden . Pasvorm van Fox is wel goed , maar ophanging is te lang , daarom kun je het beter bij EPS laten monteren , passen ze dat gelijk aan . Bij mij hangt
hij nu 1cm vrij van de bumper .

Last edited by tempel : 16-03-2009 at 10:41.
Reply With Quote
Old 16-03-2009, 21:48
gti-pirelli's Avatar
gti-pirelli gti-pirelli is offline
VW Guru

oh oke, nou ik heb gebeld en was even blij dat ik zat haha, Heb al even bij bk customs gevraagd hier en zal dus ook nog even langs eps rijden.
Reply

Posting Rules