![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik heb een audi 100 van 1972 te koop een mooie nette harde auto, alleen de motorkap en onder de voorruit is het niet helemaal netjes, niks geks verder, Nog anderhalf jaar apk 1.8 benziene motor hand geschakeld groot onderhoud gehad zoals nieuwe remmen schokbrekers remslangen kabels slangen vloeistoffen omdat de auto 17 jaar stil heeft gestaan maar rijd alweer sins 2007 gewoon lekker rijden dus! ![]() ![]() ![]() Voor meer foto's Vraagprijs 3250,- voor meer informatie kun je gerust even bellen 0652664018 Last edited by Stijntje : 14-02-2010 at 19:44. |
|
|||
|
|||
![]() tjoep
|
|
|||
|
|||
![]() hopsa
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tegen elk aannemelijk bod!!!
|
|
|||
|
|||
![]() sorry stijntje ruilen gaat em niet worden, succes met de verkoop igg
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
geen inruil mogelijk, ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hopa
|
|
|||
|
|||
![]() Heb je foto's van het interieur en onder de motorkap? Mag ook per mail: ardjanvanwijk apestaartje hotmail.com
|
||||
|
||||
![]() heb massas veel intresse moet helaas van men kever in onderdelen afgeraken en dat zal nog wel een 2tal maanden duren
![]() enorm spijtig want dit is echt een droomwage voor me ![]() veel succes met de verkoop moest je hem toevallig om wetikveel welke redenen binnen een 2 a 3 tal maanden nog hebben ben ik nog wel geintresseerd ,, maar die kans is ontzettend klein :s:p grtz
|
||||
|
||||
![]() vette bak, zou em best willen hebben maar:
- Wat is de km stand? - wat is err aan de hand met die plekken onder het raam? lek? - waar staat de auto? - is de prijs onderhandelbaar? - kan ik komen kijken |
|
|||
|
|||
![]() via pm beantwoord
|
|
|||
|
|||
![]() hopa
|
|
|||
|
|||
![]() shopje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik had graag hier ook de antwoorden op gehad ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
voor meer informatie kun je gerust even bellen 0652664018 Moeilijk he ![]()
|
||||
|
||||
![]() Op MP staat dat ie in Oss staat met 135.041 km op de teller.
|
|
|||
|
|||
![]() Ik zou zeggen bel even als de interesse hoog genoeg is lijkt me een belletje niet de moeite!
Maar niet vanavond want ik moet gaan carnavallen |