![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
ik zou me even voorstellen, ik ben Rody de Jonge uit lochem. en heb na een aantal auto's nu eindelijk een Golf mk1 uit 1979 in m'n bezit! ![]() Het is een auto die uit duitsland komt, en dus ook nog geen kenteken heeft, de auto ziet er bijzonder goed uit! bodem is keihard, en nog niet veel plekken. Er zit ( nu nog ) een 1.1 motortje in, maar deze liep niet fijn stationair nu ben ik een beetje aan het rond neuzen bij die carburateur maar heeft iemand hier foto's ofzo van, want volgens mij zitten er een aantal dingen niet goed vast, en zo zou ik het even na kunnen kijken. De auto is momenteel nog helemaal orgineel behalve de velgen. hij is grijs van kleur maar dit word binnenkort Mat zwart gespoten. ook wil ik graag de kleine bumpers erop hebben, maar iemand een idee waar je die kan krijgen? Natuurlijk komt er als eerst een schroefsetje onder, want een auto met hoog water, ziet er natuurlijk niet uit! ook zal ik het interieur opnieuw laten bekleden, alleen nu dan wel met leer. Word met de dag al wijzer met het rondneuzen hier op het forum, en ik zal waarschijnlijk nog veel informatie van jullie kunnen krijgen! Hoop een foto te kunnen plaatsen, maar moet even uitvogelen hoe dat werkt. Groeten! |
|
||||
|
||||
![]() Mooie MKI, welkom.
gr, Lars
|
|||
|
|||
![]() Welkom,
Volgens heb ik je gisteren gespot ter hoogte van Wolvega op de snelweg. De Golf 1 stond op een aanhanger zeker?? Ik richting Heerenveen enn jij richting steenwijk/Meppel. Waar heb je de Golf 1 gekocht?? Drachten?? Zoja, deze toevallig?? http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=29116 Last edited by Domi : 20-12-2009 at 18:33. |
|
|||
|
|||
![]() Ja, stond idd op een aanhang wagen en die kant reden we op !
nee dat is die niet, heb deze uit Grootegast een plaatsje in groningen. De jongen die deze auto verkocht had zelf geen tijd om deze aan de praat te krijgen en op te lappen. Dus heb deze auto van hem overgenomen, enige wat ik eraan zie is dat volgens mij waar normaal de sier strippen in vallen, dit dicht gemaakt is bij mijn auto... |
|
||||
|
||||
![]() welkom en succes met de einser!
groet frank
|
||||
|
||||
![]() netjes, succes ermee!!
|
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij heb ik deze op Marktplaats zien staan toen ik nog opzoek was naar een auto.
|
|
|||
|
|||
![]() Dat kan kloppen, heb um via marktplaats
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb de golf een tijd in m'n schuur gehad.. maar nu eindelijk is hij gespoten en ben ik bezig met afbouwen!
de kleur is Lofotengrun geworden! Het gené wat rest is natuurlijk nog een schroefsetje om hem flink omlaag te schroefen, maar hij ziet er al weer lekker oldskool uit! Heb al een imperiaal liggen, maar moet nog even kijken of ik deze er wel of niet op ga doen.. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goede keuze, deze kleur
![]()
|
|||
|
|||
![]() dankje!
bn er ook erg blij mee! |
|
||||
|
||||
![]() +1
Wat een vette kleur ![]() Maar las ook dit Quote:
Had je dan niet beter die gaten dicht kunnen lassen? Of zijn de plannen mbt de bumpers veranderd? En is alleen de buitenkant gespoten?..of ook de binnenkant en motorruimte?
|
|||
|
|||
![]() jaa nja veranderd... ik heb zwarte bumpers liggen met dubbele chromenbies, en staat er opzich ook wel tof onder..
Motorruimte is metallic grijs gespoten, en van binnen is hij niet gespoten. |
|
||||
|
||||
![]() Ok, Wat was je kwijt voor het spuiten? Wil de mijne namelijk ook nog een keer over laten spuiten.
|
||||
|
||||
![]() Super kleur
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Was niks kwijt, m'n pa is spuiter
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hebnog een setje nieuwe korte bumpers liggen compleet intresse pb me maar
gr Arno |
|
||||
|
||||
![]() welkom hier
leuk golfje geworden
|
||||
|
||||
![]() welkom hier
leuk golfje geworden |
|
||||
|
||||
![]() Erg mooi hoor maar zo zonde dat die lijn eruit is. Had je niet het idee om die tevoorschijn proberen te halen?
|