![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sommigen wisten het misschien al, anderen weer niet, maar de Jetta is geruild tegen een Golf I cabrio welke is uitgevoerd met een Zender bumperset. Weer eens wat anders als de Karmann's.
De Cabrio had hiervoor ruim 10 jaar dezelfde eigenaar en die heeft er goed op gepast. Ook is er een 1.8 16V KR ingekomen vanuit een Scirocco. Ook is de achteras toen meteen meegenomen dus heeft de Cabrio ook schijven achter. De auto heeft momenteel nog een set RM's (Bestemd voor verkoop, bij interesse graag een PB) maar ik wil dit veranderen voor iets anders. Wat dat precies wordt is nog niet helemaal bekend. De auto moet binnenkort ook even voor de APK en ik wil er andere schokbrekers onder hebben. Moet toch ietsie lager voor de sportievere rijstijl. Voor de rest is de auto zoals hij is en wil ik er weinig aan veranderen. Een aantal foto's: Voorkant: ![]() Auto is grijs/zwart met een beige/grijze kap: ![]() Nu nog met RM's: ![]() Volleder: ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit de cabbie
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding! Veel plezier en succes ermee
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit!
Leuke kleur ook.
|
||||
|
||||
![]() ziet er echt netjes uit. Leuke auto. veel plezier er mee
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zit alleen nog met de velgen, kan een setje RSL Mohag kopen in 15 inch maar is denk ik net iets te klein. Wat denken jullie? (Voorbeeldfoto)
16 inch Schmidts hebben mijn voorkeur, TH of Modern line. Ronal Turbo of Aero is ook nog wel wat misschien.
|
||||
|
||||
![]() ik ben voor 15".
RSL wieltjes zijn altijd goed, bij mijn broertje op de zaak staat er ook een groene 2.0 16v G60 met 15" RSL wielen (en een karmann bumperkit). Vind ik erg mooi staan, vooral bij de wat forsere bumperkit.
|
||||
|
||||
![]() 15inch trekt natuurlijk ook net iets lekkerder door...
|
||||
|
||||
![]() ![]() Mooie auto trouwens! Leuk blok, leuke bodykit, leuk interieur en een erg mooie kleur. Me is jealous ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou voor 16" gaan, dat is wat mij betreft de mooiste maat. Vult de wielkas mooi en met 195/40 bandjes rijdt en past dat prima.
|
||||
|
||||
![]() 16" Gaat heel goed staan met zo'n uitbouwsetje
![]() Mooi karretje man. Goede opvolger van ook een mooie auto ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke kar jurjen! Knappe set 16 inch zou niet misstaan. Zijn zat leuke porkers in omloop voor zo'n ding. Zou alleen dat uitlaateindstuk er ook snel onder vandaan hakken... Verder ziet 't er keurig uit!
|
||||
|
||||
![]() echt een bruut karretje
![]() 15",breed en laag IMO.
|
||||
|
||||
![]() Heb nu keuze uit RSL Mohag en Ronal Turbo, beide 15 inch...
Schroefset regel ik morgen even.
|
||||
|
||||
![]() Schroefset zit er inmiddels onder en de auto is uiteraard ook opnieuw uitgelijnd.
![]() ![]() Zoals te zien heb ik ook inmiddels andere velgen gekocht; het zijn AC Schnitzers geworden van 15x7" ET20. Omdat dit doorkijkvelgen zijn heb ik meteen maar een stukje wielkastverbetering doorgevoerd gister/vandaag: ![]() ![]() De remklauwen eens netjes gemaakt en in de bootlak gezet. Nu nog even wassen... ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind de Schnitzers een zeer goede keus: staat 'm goed!
|
||||
|
||||
![]() 15 september op de testbank met de Cabbie. Eens zien wat het apparaat zegt...
|
||||
|
||||
![]() Dat is mee dik meegevallen:
Vermogen volgens DIN: 155PK Normaal vermogen: 112kW (152.3 PK) Motorvermogen: 107kW (145.5PK) Vermogen aan de wielen: 79.5kW (108.1PK) Koppel: 167Nm allen in de 4e versnelling gemeten. Valt me niks tegen van zo'n oud motortje. Nu alleen even een rubbertje vervangen om een dipje bij het optrekken eruit te krijgen. Uitdraai zal ik scannen.
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl Last edited by JurjenV : 17-09-2010 at 07:32. |
|
||||
|
||||
![]() Om de Cabrio de winter binnen te kunnen krijgen de Passat Variant van jetta91 overgenomen. Foto's volgen.