![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() kan ik mijn golf 2 ook ombouwen naar golf 3 remmerij? of kom ik dan helemaal niet uit met de sporing en welke remslangen kan ik dan nemen?
het lijkt allemaal gelijk ik moet natuurlijk dan wel minimaal 14 inch gaan rijden
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Waarom niet gewoon 256 remmen gebruiken van een golf 2 ? ?
|
#4
|
||||
|
||||
![]() omdat ik de set heb liggen van de golf 3
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Past gewoon mits je de juiste fuseekogel hebt 19mm
Remslang die van de golf 3 klauw past gewoon op de leiding van de 2 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Ik neem aan dat je 4x100 256 schijven bedoelt?
|
#7
|
||||
|
||||
![]() yup ik heb maar eerst nieuwe lagers erin geperst in de van de golf 2 (moest klaar voor de apk, viel me nog mee alle vier lagers voor 80 euro) anders moet ik 14 inch gaan rijden mischien dat ik de auto nog ombouw naar vr6 remmerij dan moet ik minimaal 15 gaan rijden. bedankt voor de reacties
hoe moet je die fusee kogel meten dan?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() De dikte van de pen die in de fusee gaat
Is bij golf 2 17mm of 19mm |
#9
|
||||
|
||||
![]() ah oke bedankt
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |