![]() |
|
|||
|
|||
![]() Laatst een achteras met stabilisator gaan halen voor mijn Golfje. Momenteel ben ik bezig met deze op te knappen en wou nu de rubbere bussen gaan vervangen door harde van Powerflex. Nu zie ik dat er nog merken zijn zoals Superflex en dat deze ook van deze harde bussen verkopen maar heel wat beterkoop.. Iemand ervaring met dit merk of kan ik toch beter voor powerflex gaan?
|
|
||||
|
||||
![]() ik zeg kijk eens op www.clausvonessen.de, prima spul en stukken goedkoper, heb t zelf ook onder de golf
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dankje voor de tip! Is dit misschien een rode variant van Superflex? ( op sommige fotos staat er Superflex op die zakjes vet..) |
|
||||
|
||||
![]() ik had de goedkoopste en daar stond prothane op (PTP)
dit staat er ook bij het setje met het superflex zakje: Montagepaste wechselnder Hersteller. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hmm.. nogmaals bedankt voor de tip! Ik ga pakket 10 bestellen, pak beterkoop dan superflex of powerflex. Hopelijk van goede kwaliteit! |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb het ook bij Claus von Essen vandaan. Het zit er bijna een jaar onder en merkte gelijk het verschil met orgineel.