![]() |
|
|||
|
|||
![]() Even een vraagje: Ik heb zoals bekend een Gti met EV motor, nou zijn er voor dat type motor géén open luchtfilter sets verkrijgbaar, dus wil ik zelf iets gaan fabriceren. Maar voordat ik misschien het wiel opnieuw uit ga vinden, wil ik graag weten of er wellicht al oplossingen zijn bij anderen??
Ik ben benieuwd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() al bij stroeve geinformeerd volgens mij hebben die ze wel...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zoals ik zei....is niet te koop...ook niet bij Stroeve ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jamex heeft die dingen ooit gemaakt.. paste ook o.a. op KR en DX motoren... van de schuimrubber bakken.... 1 keer door een plas water en dat filter zuigt zichzelf helemaal vol.......
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat zou kunnen de Kr heeft inderdaad dezelfde injectie....probleem is dat het nogal een grote aanzuig moet zijn, omdat zowel de brandstofverdeler als de lucht meter er in moeten zitten.... Word denk ik zelf bouw van RVS of zo ...en daar een open filter op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kan ze op maat laten maken bij hem, of moet constructief onmogelijk zijn, bel hem maar eens... |
|
||||
|
||||
![]() Wats is het voordeel van`een open luchtfilter tegenover origineel?
|
|
||||
|
||||
![]() hier fred....http://www.marktplaats.nl/markt/aut...agen/179085.htm
...marktplaats king richard
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ander geluid, of dat een voordeel is..... maar vind het persoonlijk wel mooi.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mijn broer had dit op zijn KR toen: Alleen dan net andersom heh... Maar dit idee... Meende Pipercross, maar pin me er niet op vast. wel van dat schuim spul iig. (op zijn ori filterbak dus)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() zie mijn marktplaats ad...
|
||||
|
||||
![]() das heel wat anders volgens mij? Ik heb geen idee oe een EV eruit ziet eigenlijk...
|
||||
|
||||
![]() deze dan?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nevermind de rode omcirkelingen.. |
|
||||
|
||||
![]() ooh das dezelfde als de stroeve...kan je ook wel zelf maken..heeft hans ook..
|
||||
|
||||
![]() aha, naja, ding van stroeve dus jah, of zoeen als mijn broer had... Of een van de twee namaken.
|
|||
|
|||
![]() of een universele filter halen en dat opzet stuk uit richars MPpost... dus dat rechthoekige plaatje met een klein cirkelvormig buisje erop halen op de sloop... schijnt in bmws te zitten... e30/e36 meen ik...
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Das niet voor een EV .... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die gaat niet passen, de injectie van de EV (K-jetronic) is afwijkendd qua maat.....Maar zoiets moet het wel worden. Dit type is voor latere inspuitsystemen....PL enz (staat ook bij de eigenschappen van de foto? Universeel filter heb ik al......nu nog wat maken om het geheel aan de zooi vast te maken ;-) Last edited by Fred : 01-02-2005 at 15:45. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Dit is gemaakt door www.bolku.nl. Ik hoorde gisteravond het gerucht dat Jeroen (bolku) weer een paar bakken laat maken.
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! Last edited by Jeff : 01-02-2005 at 19:05. |