![]() |
|
|||
|
|||
![]() heren mijn uitlaat is lek , nu ben ik een beetje aan het zoeken naar een sportuitlaat.
als een frabikant geen demper voor mijn jetta 66kw kan ik hem dan ook bestellen van een golf 2 van de zelfde motortype.
|
||||
|
||||
![]() Dat kan, maar je eindstukken zijn dan te kort.
Wellicht Seat Toledo eerste type het overwegen waard?
|
|||
|
|||
![]() kan dat passen dan?
en rijden zonder voordemper is dat een beetje aan te raden of zitten daar veel nadelen aan vast. dus alleen een sportdemper
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hij wordt alleen maar luider van ![]() |
|
|||
|
|||
![]() maar de mijne heeft toch ook geen kat.?en wat is dan beter een rechte pijp of een voordemper vevanger
|
||||
|
||||
![]() Komt op het zelfde neer.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wij weten niet of jouw auto een katalysator heeft, er zijn 1800 modellen met en zonder kat, staat er u9 op je kenteken? ? Volgens mij hebben alleen de eerder golf 2 modellen geen katalysator. Maar wat heeft een katalysator met je vraag te maken ? ? Zoals eerder gezegt zal een rechte pijp meer geluid geven als met de voordemper eronder. Ze noemen het niet voor niets een demper ![]() Voor de rest is er niet zoveel verschil. |