![]() |
|
||||
|
||||
![]() jazeker
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat een feest. Ik ben in Maastricht geweest. Man, wat een gezelligheid. Dat is pas een feestje bouwen!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Kijk, dat zijn nou nog eens goede berichten, de ENIGE provincie waar ze ECHT weten wat carnaval is.
Volgend jaar ook maar eens een kijkje nemen in maastricht, venlo (was ik niet dit jaar, ter info ![]()
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R Last edited by Marco : 10-02-2005 at 01:01. |
|
||||
|
||||
![]() Venlo is gewoon geweldig alleen wat vaker ruzie dan andere steden blijkbaar
![]() |
|
|||
|
|||
![]() jazeker heb ik het gevierd en wel van vrijdag t/m dinsdag, ik was gewoon in roosendaal en oud gastel te vinden
![]() gelukkig geen knokpartijen gezien of andere slechte dingen dit jaar |
|
||||
|
||||
![]() ben in eindhoven een paar keer rond geweest was erg gezellig, ondankt dat ik niet zoon ontzettende carnavalsfan ben...ik ben ook maar een drent..
|
||||
|
||||
![]() Deze jongen is ook volgas gegaan afgelopen carnaval. t Was echt megagezellig, nog maar 363 nachtjes slapen zullen we maar zeggen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik moest met de carnavalswagen rijden in't Krabbegat
was een geweldig succes. 2 prijzen in de wacht gesleept die voor beste carnavalswagen met akt en die voor Muziek. Was een top dag! As ge moar leut et
|
||||
|
||||
![]() jaja, tis weer voorbij. veel te kort eej 5 dagen (vooral als je de eerste dag ziek bent
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog ff een fototje van de wagen.
|
||||
|
||||
![]() bwahahahah...echt sterk bedacht!
![]() ![]() |