![]() |
|
||||
|
||||
![]() bij deze bied ik hier onderdelen van men jetta aan ,
komt van 1ste eigenaar en was daarom dus begonnen met op te knappen , maar nu heb ik juist dezelfde in 2deurs gevonden in nieuwstaat dus mag deze in onderdelen de deur uit waarom in onderdelen .? > heb besloten om vele bruikbare onderdelen bij te houden als reserve voor de 2deurs ![]() wat bv wegmag ; - de carosserie voor inlas delen , je mag er uit slijpen wat je wilt prijs valt te bespreken ! - wielranden die ik bij een andere goede donor uitgeslepen heb , prijs valt ook te bespreken - compleet voorfront in goede staat ( niet op deze foto ) 150 € - deuren allemaal in zeer goede staat 50 € per deur , is dan wel compleet met klink en ruiten etc enkel zonder deurpanelen - stuurhuis 30 € - stuurkolom 30 € - blauwe mat 4 deurs 20 € - deurpanelen 4 deurs setje met en setje zonder deurbakken 50 € per set - achterlichten helaas wat afgebleekt door de zon 25€/set - motorblok 1.3( pas vernieuwd nadien niet meer gedraait : ![]() - complete sierlijstenset 4deurs 50 € - setje bumpers wat afgegaan door de zon 50 € - voorbumper met koplampsproeiers 50 € - fusees 20 € stuk - aandrijfassen 10 € stuk - achteras compleet met remsysteem en stabi.stang , enkel rempompjes komen aan het eind van hun leven 60 € .. .. en wat je nog maar kan denken .. heb nog vershillende delen over van een gesloopte 1 :: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=73080 waar trouwens de titel eens moet worden aangepast ![]() enkele delen die NIET weggaan , kofferklep , motorkap , voorgrill , koplampen logo's zetels , voorruit hoedeplank en enkele delen die slecht zijn ( zet het er maar bij omdat het veel gevraagd word ) rubber van het kofferslot en tankhals reacties mag via mail , pb , of gewoon hier .. jellekevda@hotmail.com
jetta mk1 '82 2.0 16v op bbs rs Last edited by jelle vda : 14-02-2011 at 21:12. |
|
||||
|
||||
![]() upke , complete deuren en motor verkocht !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
upke , bumpers verkocht !
|
|||
|
|||
![]() Geachte heer
Heeft u de motor nog Graag hoor ik van u Groeten Martijn |
|
|||
|
|||
![]() Laat maar heb eroverheen gelezen
|
|
||||
|
||||
![]() nog maar is een upke ,kan weg voor een prijsje !
|
||||
|
||||
![]() upkee
|
|||
|
|||
![]() beste Jelle,
heb je toevallig de sloten en contact slot nog ben namelijk opzoek naar twee deur sloten 1 koffer klep slot en dan ook het contactslot en zo ja wat zou je er voor willen hebben gr. martijn |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
pb. ![]()
|
||||
|
||||
![]() zijn de achterlichten er nog?