![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het is zover! Ik heb mijn oog laten vallen op iets ouder dus… bij deze gaat mijn gerestaureerde kever de verkoop in.
![]() ![]() ![]() ![]() Kever is aangekocht in maart 2008. Is volledig gezandstraald en opgelast (door vorige eigenaar). Dan verder afgewerkt en omgebouwd naar ouder model. Restauratie is eigenlijk net klaar. Er is zoveel gedaan aan de wagen dat het te veel is om op te noemen, maar hierbij toch enkele gegevens. Algemeen: ----------- VW Kever Bouwjaar 1969 1300cc Enkelpoorts motor Km-stand *65000 Technisch: ----------- Alles van remmen is vernieuwd en deftig afgesteld Pas nieuwe 5 gaats trommels geplaatst Elektriciteit is (bijna) op punt gezet (zie onderaan) Verlaagd dmv -13 versmalde vooras met Dropped Spindels en achteraan 1 binnentand gezakt Motor is gereviseerd en sindsdien draait deze als een klokje. Heeft me nooit in de steek gelaten. Exterieur ---------- Nieuwe bandenbak Nieuwe achterjupe Originele spatborden (opgelast) Originele voor- en achterklep Deuren opgelast USA Bumpers (repro) Mistlamp vooraan en achteraan Rondom nieuwe rubbers (ruiten, kofferklep, motorklep, … ) Kever is gespoten in 2 componenten lak ….. Interieur ---------- Origineel rood interieur in perfecte staat! Nieuwe mattenset Nieuw hemeltje (niet perfect geplaatst) Rekje onderaan Dashboard Jaloezietjes Wit stuur …. Wat er nog aan moet gebeuren: ------------------------------------ Nummerplaat verlichting aansluiten Naftbak meter aansluiten Kortom, degelijke en gezonde kever waarmee je nog jaren plezier gaat beleven! Mits interesse kan deze bezichtigd worden en kan er ook een testrit gedaan worden. Prijs voor deze volledig gerestaureerde kever : € 4850,00! Instappen, cruisen en genieten!!! Voor vragen kan je me altijd mailen, pb’en of bellen! |
|
||||
|
||||
![]() eeuwig zonde dat je die weg doet :O het is echt een supermooi exemplaar, echt een eyecatcher!
|
|||
|
|||
![]() En verkocht!
|