Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 10-03-2011, 12:30
golf2gti golf2gti is offline
Forum Newbee

Default Groen Indicatie Lampje

Ik heb dus een golf mk2, en afgelopen zaterdag zag ik ineens iets vreemds.
Mijn groene Indicatie lampje van mijn knipperlicht blijft continu branden maar mijn knipperlichten branden niet!

Maar mijn gevaren/waarschuwing knipperlicht doen het wel en branden ook maar toch blijft mijn groene lampje continu branden niet FEL groen zoals het hoort gewoon licht groen maar als ik mijn richting wil aanwijzen blijft hij wel FEL groen. dus als er mensen zijn die mij kunnen helpen graag!

Wil natuurlijk wel voor Mid winter meet lopen knipperen haha!
Reply With Quote
Old 10-03-2011, 12:34
joske2's Avatar
joske2 joske2 is offline
VW Enthousiast

waarschijnlijk ergens een massaprobleem bij de aansluiting van je achterlichten. De spanning van de achterlichten zoekt zijn massa via de knipperlichten. kijk eens de stekkers achter op de achterlichten na.

Succes!!
Reply With Quote
Old 10-03-2011, 12:51
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by joske2
waarschijnlijk ergens een massaprobleem bij de aansluiting van je achterlichten. De spanning van de achterlichten zoekt zijn massa via de knipperlichten. kijk eens de stekkers achter op de achterlichten na.

Succes!!

Zal ik zeker doen Ik laat je meer weten of het is gelukt of niet Hartstikke bedankt
Reply With Quote
Old 10-03-2011, 20:18
Bumper83's Avatar
Bumper83 Bumper83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur

dat zit waarschijnlijk in je alarmlichtschakelaar, als deze niet is aangesloten heb je precies hetzlefde euvel, de voeding naar je richtingaanwijzers loopt namelijk via deze schakelaar. Ik zou als ik jou was even een andere alarmlichtschakelaar proberen...

Golf 2 GTI 8v 1985 (Under Construction)
Golf 2 Avance 1.3 1987 (SOLD)
Passat Sportline 2.0 20V 2002 (SOLD)
Reply With Quote
Old 10-03-2011, 20:36
Forum Newbee

Ja ga ik proberen want het zit helaas niet in mijn achterlichten
Bedankt voor de reactie ik zal het morgen gaan proberen Houd jullie op de hoogte
Reply With Quote
Old 11-03-2011, 11:36
triggerfinger triggerfinger is offline
Forum regular

zelfde probleem had ik afgelopen zaterdagmorgen ook, 1 duik richting zekerings kast en kapotte zekering vervangen was het opgelost.

nummer17 volgens mij 10A.
Old 13-03-2011, 20:45
Forum Newbee

Mijn excuses voor de late reactie me internet lag even plat maar ik had het inderdaad opgelost tot op zekere hoogte de zekering was geklapt nr 18 of 19 dacht ik en vervangen en toen deed hij het weer.

Vandaag ging ik er weer mee rijden op weg naar de meeting maar me zekering klapte er weer uit en dat keer op keer denk wel dat ik 15zekeringen heb versleten doordat ik het steeds moest vervangen, waar kan het probleem liggen? soms hoor ik een poefje achter me radio denk ik! niet zeker misschien dat ik er met me remote ergens perongeluk tegen aan ben gekomen in me stuur huis zou dat kunnen? dat het daar zou zitten?
Reply With Quote
Old 13-03-2011, 20:48
René's Avatar
René René is offline
10k maniac

Als je 15 zekeringen verder bent, komt het dan niet in je op om de bedrading na te lopen en te zoeken naar kortsluiting?
Reply With Quote
Old 14-03-2011, 10:45
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by René
Als je 15 zekeringen verder bent, komt het dan niet in je op om de bedrading na te lopen en te zoeken naar kortsluiting?

haha ja wel maar ik moest ze wel steeds vervangen omdat ik een ander half uur moest rijden vandaar en het deed het wel steeds een beetje! altijd beter dan aangehouden worden omdat ik geen richting aanwijs :p
Maar ben niet echt technisch op het gebied van bekabeling vandaar dat er dan misschien een andere mogelijkheid is dat het ergens anders kan storen dan scheelt het weer om in me stuurhuis te gaan snuffelen haha
Reply With Quote
Old 20-03-2011, 00:04
Forum Newbee

Deze topic kan gesloten worden probleem is opgelost, bloot liggend kabeltje helemaal achter links vlak bij me teller bak die zat lekker te tikken op metaal:p
Iig bedankt voor de hulp van iedereen
Reply With Quote
Reply

Posting Rules