![]() |
|
||||
|
||||
![]() Omdat het toch kriebelt om wel eens wat anders onder m'n reet te hebben!
Als er geen serieuze interesse is blijft hij want hij bevalt nog altijd erg goed. Te koop: Volkswagen Golf Mk4 1.9 TDI Merk: Volkswagen Model: Golf Bouwjaar: 2003 Uitvoering: Ocean Carrosserie: 3-deurs Brandstof: Diesel Kleur: Tornado-rood KMstand: 217xxx Gewicht: 1201kg Vermogen: 96kW, 130pk Cylinderinhoud: 1896 cc APK: 12 mei 2012 Origineel Nederlands Elektrische ramen Elektrische spiegels Verwarmde spiegels Koplampsproeiers Cruise Control Climatronic Elektrisch schuif/kanteldak Stoelverwarming (originele interieur) Originele armsteun Aanpassingen Bagyard Airride Digitale meters 20 liter tank 8mm leidingen/kleppen Zwaardere compressor 17x8 & 17x8.5 BBS RS 195/45-17 Falken ZIEX912 25jahre Jubi Recaro interieur Leren mk6 stuurwiel OEM Xenon Basis achterlichten Basis zijknippers Grote engelse spiegel V6 achterlip Custom eindstuk Grille glanszwart Achterwisser verwijderd Gechipt naar ±175pk (VAGtechniek) Bij de vorige APK (begin mei 2010) heeft hij grote beurt gehad incl. distributieriem etc. het hele rijtje. Verder heeft hij een maandje of 2 terug een jaarbeurt gehad.. (nieuwe olie, filters, interieurfilter, etc.) Ook heb ik alle originele onderdelen nog in bezit zoals het interieur, stuur, grille, ocean achterlichten, etc. €8.500,- Originele wielen €9.500,- Rota Grid €10.250,- BBS RS ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En hij gaat als de: ![]() Meer foto’s kan je vinden via de volgende link: Klik! Interesse, pb of mail naar: mishastrik[at]planet.nl De auto staat, en is te bekijken in Oss, Noord-Brabant.
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 16-04-2011 at 09:26. |
|
|||
|
|||
![]() ff ontopic zijn die zwarte velgen mischien los te koop ?
|
|
||||
|
||||
![]() Zeker .. voor €10,500, mag je (als je wil) de auto erbij hebben
![]()
|
|||
|
|||
![]() hahahh jah dat snap ik maarjah daar heb ik geen intresse in hahah
![]() maar wat is het merk van dit soort velgen |
|
||||
|
||||
![]() Rota IK-R (Grid Drift)
Gelijk maar een upje.. €8.500,- op originele wielen €9.500,- met Rota's €10.250,- op BBS RS
|
||||
|
||||
![]() Up.. voorzien van nieuwe APK (12 mei 2012)
Nieuwe olie erin, en nog wat klein spul (beurtje) En dit weekend (16 april) zijn we hem helemaal aan het kleien, polijsten, waxen, etc etc.
|
||||
|
||||
![]() Hup.. wagen reeds helemaal gekleid, gepolijst en gewaxt!