![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb al een paar x een bak van een golf 1 gemonteerd en dat was altijd een makje,maar ik heb nu een golf 2 met 1800 rp motor waarvan ik de bak er onderweg heb gehaald.(ging al moeilijk)
nu ik de lekkages heb opgelost wou ik de bak weer monteren maar dat gaat niet erg gemakkelijk,ik zit of met de flens tegen het vliegwiel of met de baksteun tegen het subframe verder krijg ik em er niet op. heeft er iemand een tip hoe het wat gemakkelijker gaat??? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hallo .. tis bijna hetzelfde .. je moet de bak beetje kantelen dan kun je hem er zo opschuifen . het moet precies passen ,,weinig speling succes gooigolf |
|
||||
|
||||
![]() ander de motor een beetje naar voor draaien, heb iets meer ruimte bij het subframe.
|
|||
|
|||
![]() Steunen eraf
Blok iets laten zakken[let op de koelwaterslangen] Bak iets draaien,dat het difrentieel iets naar boven wijst Dan eerst de flens over het vliegwiel kantelen Het gaat het gemakelijkst met 2 personen |
|
|||
|
|||
![]() ik zal nog ff proberen het blok wat te kantelen maar ik blijf kutten met de flens die het vliegwiel raakt.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als het niet lukt pb je maar .. woon niet ver van je vandaan help ik je even .. vrgr gooigolf ... ![]() |