PDA

View Full Version : Composetje Golf 3 -> what to buy


sjampoo
20-07-2008, 20:04
Wat te kopen?

Neen, in de auto ben ik geen audio-fiel; met een paar simpele speakertjes ben ik al snel tevree; in de meeste van mijn gebakjes zit geen of geen werkende radio :)

Maar goed: Sinds de familie-bak Golf 3 voor de deur staat, is er ineens ruimte om iets fatsoenlijker speakertjes te plaatsen, én nog in stereo ook! :)

Ik dacht/denk dus aan zo'n soort setje:

http://cgi.ebay.de/_W0QQitemZ280247545852

Is dat te duur of niet? Ik heb al kabels getrokken naar alle deuren, en dashboard..... Donderdag hebben ze bij de Lidl een radio in de aanbieding :) dus wat houdt mij tegen?

Wolgast
21-07-2008, 07:00
Ik heb dezelfde set in mijn Golf zitten...

Ben op zich redelijk tevreden met het geluid wat er uit komt.
Zolang je maar niet al te hoge eisen stelt (doe ik ook niet!) dan gaat dat best goedkomen!!

Vind hem wel aan de dure kant...
Ik heb alles los gekocht en was bij elkaar 65 € kwijt.
Heb het wel hier in Duitsland gekocht, misschien scheelt dat ook wel wat...

classicline
21-07-2008, 07:20
Heb een vergelijkbaar setje van Alpine in mn Vento,
Bevalt ook goed al heb ik er wel een klein Subwoofertje achter zitten.
Dat maakt het net ff wat lekkerder.

Mijn setje komt ook van Ebay.

martiepartie
21-07-2008, 09:51
audio system heeft leuke simpele setjes, maar met heel wat beter geluid dan de gemiddelde speakerset! Deze setjes koop je dan ook niet bij de mediamarkt/Dixons/Saturn oid, maar bij een echte audiozaak.

Composetje met scheidingsfilters voor 99,-. Dus niet heel duur, maar wel erg goed! (ik heb ze via V-customizing.com). Geen boenkieboenkie, maar heel zuiver qua geluid.

Ik zou alleen geen LIDL radio kopen, maar gewoon een simpele Pioneer. Hoeft niet veel te kosten en de geluidskwaliteit is standaard al meer dan voldoende. Van een merkloos/B-merk radio ga je spijt krijgen.

divided
21-07-2008, 22:07
bij ice-inc.nl hebben ze nu mtx composet in aanbieidng 13cm voor iets van 70 euro.

Marcski
21-07-2008, 23:47
audio system klinkt inderdaad erg mooi en warm, ik heb zelf ook een radion 165 setje

Ferry24
22-07-2008, 07:04
Heb anders nog wel een mooie helix hxs236 setje liggen hier. Is gebruikt maar in zeer goede staat. Mag je hebben voor €75,- excl verzenden. PB maar bij interesse

Lexo
22-07-2008, 07:14
Audio system! Erg leuk spul, speel zelf met een X-ION 130 setje, erg tevreden!

Mr_Alenko
04-08-2008, 00:03
hoi sjampoo,

de set uit die ebay advertentie heb ik hier thuis liggen, van dezelfde verkoper ook..
ik moet het alleen nog inbouwen. alles zit erbij, inclusief die originele audio stekkers om het wat makkelijker aan bestaande audiokabelboom te koppelen. maar ik zou zeggen gewoon doen!

Dirk
04-08-2008, 09:58
- geen radio/CD-speler van de Lidl. (dan heb je ook geen profijt van je duurdere/betere speakers) voor een relatief kleine investering heb je een mooie nieuwe radio! Of zoek MP af naar een goede tweedehands radio/cd-speler.

- composet heb ik zelf goede ervaring met Audio System. Heb een 13"-setje in mijn daily en dat klinkt erg goed! Vooral prijs-kwaliteit verhouding ben ik over te spreken.

Sander
05-08-2008, 17:09
Mijn audio system xion-165 ben ik ook zeer over te spreken.
Kan niet in je portemonnaie kijken Sjamp maar een paar tientjes extra uitgeven loont echt. Zeker die Radio zou ik niet bij de little:) halen.

De Alpine CDE-9871R is 129 euro. Heb je een hele knappe cd/mp3 speler die nog matched met je dashboard verlichting ook (groen toch?)
Als speaker voorin zou ik ook een Hertz DSK-165 voor kunnen stellen a 109 euro. Mag je de speakers achterin gewoon vergeten. Die verstoren toch maar het stereobeeld.