PDA

View Full Version : golf 1 zwaluw staart 600 euro


oettinger_18
14-11-2009, 00:09
Of zie ik het verkeerd neej tog ?? linkje

http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-volkswagen/296420478-golf-1-1975.html?return=eJwtjEEOgyAURO9igksErBsMafQmRFGJCD98TJs2vXu%2FaXdv3kzGaqnfXosetbx1ukJn87T1Wymgm2ZP4CI%2FbN4LBGsL8hia34TDBvdnMLKe0ZTE2kGydgyF4OWBEJcZ%2FxYuKwgOKoZ4Hi77ieL%2BoLimsDDVKXEtE3pSqvYrHQOcRlT95wsffDM8&fta=eNot0FGOgyAQBuC7kGyfZwCLDvEKe4VmFHHN2kqKtmab3n0R%2BvYx5J%2BBYTL0ilST2O7z5cFzFDaSQRL73OLJxXZdCO280t8UbPQuplNYCew10G27Dvept79PGpfZf0lAu8SJ5GkaUziErYWjnSYReByEnVI4kiIxuTxHqmTE2kl0ekfoe6%2BA91TxqsImgTvNjS4A3WXI3kABS19QN3UGwlAAbLig7lSBNkOBqnKKvYZc4SG1zEghU1Dhp6LyCJSKq9yZz905vyfduBKXfdcUSJ2HMnaq9AHn4IPKHz%2FG9OF1CeziZR5u4%2FpzLEWmi4bElffLsae0Gkfn5tgPCX4K%2B%2F3hQ1gmoNf7%2FQ9yfoRy&fta_ind=12&fs=1&thumb_click=1#photoGallery

gti-er
14-11-2009, 00:16
nee dat zie je idd goed! Damn het is dat ik geen plek heb om hem te stallen!!
Dit kan echt een mooi projekt worden! :thumbup:

stufenheckfahrer
14-11-2009, 00:31
Die advertentie staat er 2 keer op, en op de andere ad word meer geboden...

oettinger_18
14-11-2009, 00:43
Gewoon erheen gaan en kopen die hap ik kan ook wel 30.000 euro bieden maar dat wilt niet zeggen dat hij zoveel gata opleveren bellen en ophalen 600 euro is niet egt veel geld hij ziet er wellicht niet uit maar dan nog :P


Edit: Het is ook nog een vraagprijs dus 400 heb je hem mee met geluk

Audilimburg
14-11-2009, 01:08
Ik heb toch maar eens een bod gedaan ondanks dat ik eigenlijk geen plek heb voor de auto, maar dit is toch wel erg aantrekkelijk.
Ik zag nog een hele bekende naam bij de biedingen staan.

martiepartie
14-11-2009, 08:10
die oranje passat die hier op t forum te koop staat is toch veel vetter? Dit is weer een golf :D

De Pul
14-11-2009, 10:37
haha stijn had um ook al geroken idd....

Audilimburg
14-11-2009, 10:39
Martiepartie, als jij nou die Passat gaat halen ga ik de Swallow halen en zijn we allebei blij en hebben we weer 2 oldies van de ondergang gered :thumbup:

dekilo
14-11-2009, 10:42
Ik heb toch maar eens een bod gedaan ondanks dat ik eigenlijk geen plek heb voor de auto, maar dit is toch wel erg aantrekkelijk.
Ik zag nog een hele bekende naam bij de biedingen staan.

Je mag hem zolang bij mij stallen.
Heb nog droog plek zat.
Ik ga ook nog wel mee hem halen.

oettinger_18
14-11-2009, 10:54
wil wel 50 euro voor de gouden tip :P

Audilimburg
14-11-2009, 12:31
Ik heb met de man gebeld en de auto zit volgens hem in het slapende bestand van de RDW omdat de auto door de vorige (overleden) eigenaar nooit geschorst is.

Hij heeft er ook geen kentekenpapieren bij en zegt dat je die weer krijgt zofra je de auto opnieuw APK laat keuren. Dit klinkt mij toch enigzins vreemd in de oren waardoor de twijfel toeslaat.

@Vincent: Thanks voor het aanbod dat hij bij jou mag staan. Daar ga ik je aan houden :D
Heb je toevallig ook een zwaar genoeg trekkend voertuig voor een autoaanhangwagen?

@Oettinger18: De auto is natuurlijk nog lang niet gekocht, maar een kratje Palm heb je wel verdiend.

Als ik meer weet over het kenteken en hoe dit in elkaar zit ga ik wellicht morgen eens even er heen om hem te bekijken. Ophalen wordt lastig want ik heb hier niet zomaar ergens een autoambulance staan dus die zal ik moeten huren.

chris
14-11-2009, 13:35
APK is niet nodig voor nieuwe papieren.Heb een zelfde verhaal gehad met mn vorige 75er.

Er word een brief gestuurd naar het laatst bekende adres van de persoon op wiens naam de auto officeel staat.Als er geen reactie is na een paar weken,kan je met de auto naar de RDW waar ze controleren of het bij de RDW bekend staande kenteken en chassisnummer overeenkomen met auto.

Daarna krijg je de papieren met jou naam erop.

ben zine
14-11-2009, 14:09
@Oettinger18: De auto is natuurlijk nog lang niet gekocht.

Een origineel NL swallowtail voor €500,- nog te duur ? Of is de jacht mooier dan de vangst ?

oettinger_18
14-11-2009, 14:34
Ik heb met de man gebeld en de auto zit volgens hem in het slapende bestand van de RDW omdat de auto door de vorige (overleden) eigenaar nooit geschorst is.

Hij heeft er ook geen kentekenpapieren bij en zegt dat je die weer krijgt zofra je de auto opnieuw APK laat keuren. Dit klinkt mij toch enigzins vreemd in de oren waardoor de twijfel toeslaat.

@Vincent: Thanks voor het aanbod dat hij bij jou mag staan. Daar ga ik je aan houden :D
Heb je toevallig ook een zwaar genoeg trekkend voertuig voor een autoaanhangwagen?

@Oettinger18: De auto is natuurlijk nog lang niet gekocht, maar een kratje Palm heb je wel verdiend.

Als ik meer weet over het kenteken en hoe dit in elkaar zit ga ik wellicht morgen eens even er heen om hem te bekijken. Ophalen wordt lastig want ik heb hier niet zomaar ergens een autoambulance staan dus die zal ik moeten huren.



Ik drink geen alcohol haha:) Agjah gewoon kopen die handel

Audilimburg
14-11-2009, 15:16
Hij is zeker niet te duur, maar het moet wel met de papieren in orde zijn.
Het probleem zit hem ook een beetje in het halen van de auto, maar daar verzinnen we wel iets op :thumbup:

Ga hem dadelijk maar eens terug bellen om iets af te spreken.

Stijn
14-11-2009, 16:26
Voor wat ik kan zien op de foto's is deze auto in behoorlijk droevige staat (zie alleen al de gaten die in het achterpaneel geroest zijn, dat ben zelfs ik nog nooit tegengekomen).

Ik heb er ook op geboden, maar ik zie er niet meer in dan een onderdelenhok. Persoonlijk zou ik m slopen en eruit zagen wat te redden is.

oettinger_18
14-11-2009, 16:34
Gaten zijn dicht te lassen. Maar ik begin egt niet aan zo'n auto veelste veel werk je bent er lachdurig mee bezig. Je moet de ruimte ervoor hebben majah iemand die er de ruimte voor heeft en tijd heeft om hem opteknappen koopt hem gewoon heb je tenminste 1 van de eerste golfjes 1

dekilo
14-11-2009, 16:41
Ik heb met de man gebeld en de auto zit volgens hem in het slapende bestand van de RDW omdat de auto door de vorige (overleden) eigenaar nooit geschorst is.

Hij heeft er ook geen kentekenpapieren bij en zegt dat je die weer krijgt zofra je de auto opnieuw APK laat keuren. Dit klinkt mij toch enigzins vreemd in de oren waardoor de twijfel toeslaat.

@Vincent: Thanks voor het aanbod dat hij bij jou mag staan. Daar ga ik je aan houden :D
Heb je toevallig ook een zwaar genoeg trekkend voertuig voor een autoaanhangwagen?

@Oettinger18: De auto is natuurlijk nog lang niet gekocht, maar een kratje Palm heb je wel verdiend.

Als ik meer weet over het kenteken en hoe dit in elkaar zit ga ik wellicht morgen eens even er heen om hem te bekijken. Ophalen wordt lastig want ik heb hier niet zomaar ergens een autoambulance staan dus die zal ik moeten huren.

Sorry heb geen auto die dit kan trekken.

Richard
14-11-2009, 16:49
Gaten zijn dicht te lassen. Maar ik begin egt niet aan zo'n auto veelste veel werk je bent er lachdurig mee bezig. Je moet de ruimte ervoor hebben majah iemand die er de ruimte voor heeft en tijd heeft om hem opteknappen koopt hem gewoon heb je tenminste 1 van de eerste golfjes 1


Als stijn zegt dat er weinig heil in ziet.. neem maar van mij aan dan is er weinig heil in..

Domi
14-11-2009, 16:51
Ding heeft wel electrische ramen :D Gewoon een kastje met een motortje die je op het deurpaneel schroeft.
Echt Retro :thumbup:

oettinger_18
14-11-2009, 16:56
Als stijn zegt dat er weinig heil in ziet.. neem maar van mij aan dan is er weinig heil in..


Op de foto's ziet hij er niet uit! Maar mischien is hij in het echt tog niet zo slecht aan toe? Foto's zeggen niet veel! Je kan een foto van een auto zien waar je wouwwwww tegen zegt maar als je er heen gaat om te kijken is het 5x niks

Richard
14-11-2009, 17:23
Op de foto's ziet hij er niet uit! Maar mischien is hij in het echt tog niet zo slecht aan toe? Foto's zeggen niet veel! Je kan een foto van een auto zien waar je wouwwwww tegen zegt maar als je er heen gaat om te kijken is het 5x niks


dat zeg ik niet.. Ik zeg als Stijn zegt dat er weinig heil in ziet en dat hij roest op plekken ziet die hij nog nooit eerder heeft gezien.. dan kun je daar vanuit gaan..

Als er een verstand heeft van zwaluwstaartjes is het Stijn wel

Arnaud
14-11-2009, 17:35
Zonder Stijn zijn know-how op G1-gebied ook maar een moment in twijfel te willen trekken, ga ik toch liever af op een oordeel van iemand die het ding IRL heeft gezien (en ja ik weet dat geen van de reageerders hier dat tot nu toe heeft)...

Audilimburg
14-11-2009, 17:51
Ik heb de man een uurtje of twee geleden nogmaals gebeld en toen stonden er potentiële kopers naast de auto. Auto is dus waarschijnlijk al verkocht.

Ik wilde de auto alleen al hebben voor de bumpers, want die zaten er wel nog op en die zouden de 500 Euro alleen al waard zijn :) Heb alleen geen idee in welke staat of ze waren.

Ik ga het aan me voorbij laten gaan.

chris
14-11-2009, 17:55
Nou...de foto van de achterbumper was al droevig....niks geen 500 euro aan bumpers op die auto..:D

oettinger_18
14-11-2009, 18:05
Inderdaad die achter bumper is zo sgeef als wat:P wie weet hoe de voorbumper eruitziet :)

Arnaud
14-11-2009, 18:37
Sgeef...? :confused:

Misha
14-11-2009, 19:33
volgens mij is sgeef ongeveer hetzelfde als sguin..

MennoVR6
14-11-2009, 21:39
Vanmiddag ben ik met een kameraad wezen kijken bij de Golf (woon er dichtbij) en ik heb em gekocht.:D
Het is een originele Nederlandse auto, kenteken is 12-HK-22.
Er moet nogal wat aan gebeuren om hem weer in mooie en goede staat te krijgen.
De originele kleur is geel, het zwart wat er nu op zit lijkt wel gerold of geverfd.:shake:
De originele motorkap zit erop (gladde voorkant) en is in goede staat, de bumpers zijn wat verbogen en er zit roest op, ik probeer ze weer te richten en te ontroesten.
Wat betreft het achterpaneel, die gaatjes zijn er niet in geroest maar lijken wel geboord.:screwy:
Het interieur is nog in vrij goede staat, maar er zit 1 verkeerde stoel in en de deurpanelen zijn verknoeid:(
De rest is in goede staat en zelfs de originele groene matjes zitten erin:rolleyes:
Ook de hoedeplank + dragers zijn goed.
Zo op het eerste gezicht is de onderkant nog heel goed, zelfs bij de achterasophanging ziet het er goed uit evenals de dorpels.

Ik zal binnenkort even wat foto's plaatsen

ben zine
14-11-2009, 21:50
Goed gedaan, gefeliciteerd ! Al zou je er voorlopig ook niks mee doen, hier ben je nooit aan bekocht.

Domi
15-11-2009, 08:53
APK erop en rijden maar :)

Gefeliciteerd met de 75'er. Er is zeker wel wat van te maken. Als je de bumpers weer netjes hebt en de motorkap ook dan heb je die 600 er al bijna uit.

Maar ik neem aan dat je een bod hebt gedaan, VRAAGprijs was 600 he ;)

knedel16vweber
15-11-2009, 09:24
gefeliciteerd!

Audilimburg
15-11-2009, 13:37
Goed gedaan. :thumbup:
Voor mij was het net te ver weg om er 'even' langs te gaan, maar ben blij dat hij dan toch bij een liefhebber is terecht gekomen.

Hij wilde hem voor 500 Euro van de hand doen, dus hij wist echt niet wat hij in handen had...gelukkig.

Ik hoop dat we het project ooit op de het forum voorbij zien komen.

Misha
15-11-2009, 14:11
Vet, proficiat.. ik zeg technisch/motorisch in orde maken en voor de rest zo laten (op een deftige verlaging en velgen na)

martiepartie
15-11-2009, 14:19
Dat is zonde, als je toch bezig bent lekker opknappen en in nette staat terug op de weg brengen. Ratje spelen kan beter met een '83-er golf1 :D

Misha
15-11-2009, 17:01
Dat is zonde, als je toch bezig bent lekker opknappen en in nette staat terug op de weg brengen. Ratje spelen kan beter met een '83-er golf1 :D
Ja opzich... maar juist een swallow is tof om daar een rat van te maken.
Maar als je plannen hebt om 'm tiptop te maken dan zou ik dat zeker doorzetten!

MennoVR6
15-11-2009, 17:05
Hier een aantal foto's van de Swallow:

http://i191.photobucket.com/albums/z70/menno34/Foto670.jpg

Gladde motorkap :)


http://i191.photobucket.com/albums/z70/menno34/Foto668.jpg

Tankjes zijn nog origineel (behalve die rode :rolleyes: ), radiateur is origineel, diagnose stekker is nog aanwezig, zelfs het waterbakje boven de kachelmotor zit er nog in. :)


http://i191.photobucket.com/albums/z70/menno34/Foto672.jpg

Die gaatjes zitten aan beide kanten van de nummerplaat, geen idee wat daar gezeten heeft. :confused:


http://i191.photobucket.com/albums/z70/menno34/Foto675.jpg

Groen interieur met elektrisch raam ( wat niet werkt )


http://i191.photobucket.com/albums/z70/menno34/Foto678.jpg

Originele hoedeplankdragers en aparte stof op de hoedeplank, origineel??

Tjaap
15-11-2009, 17:07
die hoedenplank is ook stoer...
jammer van de stoel, maar hij is wel gaaf. als je die als bestuurdersstoel zou gebruiken staat het weer perfect.

chris
15-11-2009, 17:10
De hoedenplank steunen en hoedenplank horen dezelfde stof te hebben ja.

Leuk dat je nu ook een swallowtail heb...maar wel 1 met veel werk zo te zien...Maar is de prijs ook naar moet je maar denken :D

MennoVR6
15-11-2009, 17:11
die hoedenplank is ook stoer...
jammer van de stoel, maar hij is wel gaaf. als je die als bestuurdersstoel zou gebruiken staat het weer perfect.

Jammer alleen dat ik de stoelen niet zomaar kan omzetten van links naar rechts en andersom, maar goed ik wil er toch weer een juiste stoel bij hebben en betere deurpanelen.

chris
15-11-2009, 17:14
Dan wens ik je veel succes...ik heb ondertussen ondervonden dat specifieke swallowtail onderdelen moeilijk te vinden zijn...

MennoVR6
15-11-2009, 17:14
De hoedenplank steunen en hoedenplank horen dezelfde stof te hebben ja.

Leuk dat je nu ook een swallowtail heb...maar wel 1 met veel werk zo te zien...Maar is de prijs ook naar moet je maar denken :D

Er zit zeker veel werk aan maar daar is geen haast bij (ben nog met een ander project bezig) en idd, de vraagprijs heb ik niet betaald. :)

lwin
15-11-2009, 17:26
Goed gedaan. :thumbup:
Voor mij was het net te ver weg om er 'even' langs te gaan, maar ben blij dat hij dan toch bij een liefhebber is terecht gekomen.

Hij wilde hem voor 500 Euro van de hand doen, dus hij wist echt niet wat hij in handen had...gelukkig.

Ik hoop dat we het project ooit op de het forum voorbij zien komen.

als ik zo die marktplaats adv. lees weet die meneer donders goed wat hij in handen had.
of vind je zo'n ding duizenden euro's waard?


"ik heb en golf 1 van bj 1975 op knaper met kleine achter lichten en en treepje onder de achter lichten kenteken ken er weer bij vraagprijs 600 euro voor info del 0655375874"

marcmk1
15-11-2009, 17:38
succes met je nieuwe aanwinst,valt echt wel wat leuks van te maken. :thumbup:

Ding heeft wel electrische ramen :D Gewoon een kastje met een motortje die je op het deurpaneel schroeft.
Echt Retro :thumbup:

en als je toch electrische ramen wilt houden kan je het ook nog altijd zo doen :D

http://www.youtube.com/watch?v=Cod0xm0Cmhc

Domi
15-11-2009, 17:40
Haha geweldig :thumbup:

ben zine
15-11-2009, 18:10
Voor de eventueel ontbrekende onderdelen zou ik hier (http://www.oldtimermarkt-bockhorn.com/) volgend jaar eens gaan kijken

Der Typ Siebzehn
15-11-2009, 18:23
Voor de eventueel ontbrekende onderdelen zou ik hier (http://www.oldtimermarkt-bockhorn.com/) volgend jaar eens gaan kijken

Of hier (http://www.golf1-ig.de/ig/meeting/index.php), dat is echt een treffen specifiek gericht op de Golf 1 (en Jetta 1), met daar altijd elk jaar weer 'n stand van VW classic parts, maar ook veel particulieren die hun 2e hands onderdelen willen verkopen, aanrader!

ben zine
15-11-2009, 18:42
Leuk om de uitslagen door te lezen, Sjoes met een 3e plaats categorie kunststof bumpers, een prijs voor de hoogste km.st.(506832), de laagste km.st.(30135), de oudste Golf (18-12-'74), en een prijs voor de deelnemer die de verste reis heeft moeten maken om er te komen (Milaan,1000km).

MennoVR6
15-11-2009, 18:51
succes met je nieuwe aanwinst,valt echt wel wat leuks van te maken. :thumbup:



en als je toch electrische ramen wilt houden kan je het ook nog altijd zo doen :D

http://www.youtube.com/watch?v=Cod0xm0Cmhc


Bedankt voor de tip, leuk bedacht :thumbup:

De Pul
15-11-2009, 19:14
haha,dat filmpje is echt geniaal:lmao:

J-9A-N
15-11-2009, 19:42
Van harte gefeliciteerd met de aankoop.
Ik ben 14 dagen geleden bij deze auto wezen kijken, maar heb hem laten staan.
De auto heeft zeker veel potentie,maar ik vond er teveel werk in zitten.
Op het achterpaneel heeft een Reflectorplaat gezeten vandaar de gaten in het paneel. :screwy:

Veel orginele delen zijn nog in redelijke tot goede staat
Echter zijn de wielkastranden en de dorpels niet origineel meer.(ook niet het orginele model trouwens) ;)

Ik wens je veel succes met de restauratie. Deze auto is het zeker waard.

Gr Jan.

3gnr48
15-11-2009, 19:46
Welkom bij de club van swallowtail eigenaren hahaha :thumbup:

Succes ermee. ;)
Mooi dat het ook nog een nederlandse auto is

MennoVR6
15-11-2009, 19:55
Van harte gefeliciteerd met de aankoop.
Ik ben 14 dagen geleden bij deze auto wezen kijken, maar heb hem laten staan.
De auto heeft zeker veel potentie,maar ik vond er teveel werk in zitten.
Op het achterpaneel heeft een Reflectorplaat gezeten vandaar de gaten in het paneel. :screwy:

Veel orginele delen zijn nog in redelijke tot goede staat
Echter zijn de wielkastranden en de dorpels niet origineel meer.(ook niet het orginele model trouwens) ;)

Ik wens je veel succes met de restauratie. Deze auto is het zeker waard.

Gr Jan.


Weet je meer over de auto te vertellen? Omdat je dat weet van die reflectorplaat.
Die spatbordranden hebben overzetplaatwerk maar die dorpels leken niet zo gek, is daar iets mee gebeurd? :confused:

Iedereen bedankt voor de reacties :) :)

J-9A-N
15-11-2009, 20:19
Weet je meer over de auto te vertellen? Omdat je dat weet van die reflectorplaat.
Die spatbordranden hebben overzetplaatwerk maar die dorpels leken niet zo gek, is daar iets mee gebeurd? :confused:

Iedereen bedankt voor de reacties :) :)

Ik ben bij de auto geweest toen hij hem net had gehaald.
Hij heeft de auto gekocht uit een stalling waar de auto ongeveer 6 jaar heeft gestaan.
De vorige eigenaar heeft de eerste jaren keurig betaald,maar had zich de laatste 2 a 3 jaar niet laten zien.
Bij nader onderzoek bleek de eigenaar overleden en is de auto te koop aangeboden.

In de dorpels aan de achterzijde hoort een soort verdiepte groef te zitten,deze is niet meer aanwezig dus waarschijnlijk zijn de complete dorpels vervangen.
Dit is ook op de felsrand aan de onderzijde te zien.

MennoVR6
15-11-2009, 20:32
Nu je het zegt, dat klopt inderdaad met dat groefje, had het al eens bij een andere swallowtail gezien.

Bedankt voor de info :thumbup:

Domi
15-11-2009, 20:36
Welkom bij de club van swallowtail eigenaren hahaha :thumbup:

Succes ermee. ;)
Mooi dat het ook nog een nederlandse auto is


Ook nog eentje zonder de extra gaatjes in de voorschermen ;)

J-9A-N
15-11-2009, 20:52
Ook nog eentje zonder de extra gaatjes in de voorschermen ;)


De voorschermen zijn waarschijnlijk ook nog origineel.
Ze hebben nml ook nog het u-profieltje in de bevestigingsrand. :thumbup:

Het voorfront is wel een keer vervangen,er zit nml een sleepoog aan.

MennoVR6
15-11-2009, 21:24
De voorschermen zijn waarschijnlijk ook nog origineel.
Ze hebben nml ook nog het u-profieltje in de bevestigingsrand. :thumbup:

Het voorfront is wel een keer vervangen,er zit nml een sleepoog aan.

Die voorschermen lijken inderdaad nog de eerste schermen. :D
Het mooie van dat front is dat de bovenkant nog wel het oude type is van voor 1981, dus voor bevestiging van de oude type radiateurs.
Dat sleepoog ga ik er nog wel eens afslijpen :)

Domi
15-11-2009, 21:36
De voorschermen zijn waarschijnlijk ook nog origineel.
Ze hebben nml ook nog het u-profieltje in de bevestigingsrand. :thumbup:

Het voorfront is wel een keer vervangen,er zit nml een sleepoog aan.

Ik doelde op Hugo (3gnr48) zijn 75er golf 1. Daar zitten nieuw type voorpanelen op helaas. Dus met de gaatjes van de bumper op de zijkant.

chris
15-11-2009, 21:59
Originele voorschermen zijn altijd zonder bumper gaatjes...alleen imitaties hebben de gaten erin,of gebruikte originele van na 1978..

Stijn
15-11-2009, 23:14
Originele voorschermen zijn altijd zonder bumper gaatjes...alleen imitaties hebben de gaten erin,of gebruikte originele van na 1978..


En nog preciezer: echte originele oude spatborden hebben twee puntjes zitten op de plaats waar later de bumpersteun kwam op de nieuwere types (vooruitziende blik destijds bij VW?).

MennoVR6
16-11-2009, 17:54
Jij zal het wel weten, jij hebt er genoeg ;)

Toevallig nog een groene bijrijdersstoel en deurpanelen liggen?

Split52
20-12-2009, 21:10
In mijn 74er zit een geroen interieur... volgens mij niet origineel...
Geen idee nog of ik het kwijt wil en als ik dat zou willen kan het zowieso niet eerder dan in het voorjaar.. Ik moet echter nog even onderzoeken of het ECHT niet het originele interieur is, al staat de kleurcombinatie blauw met groen nergens in de lijsten.

http://img153.imagevenue.com/loc1053/th_57804_PICT1149_122_1053lo.JPG (http://img153.imagevenue.com/img.php?image=57804_PICT1149_122_1053lo.JPG)

MennoVR6
23-12-2009, 20:34
In mijn 74er zit een geroen interieur... volgens mij niet origineel...
Geen idee nog of ik het kwijt wil en als ik dat zou willen kan het zowieso niet eerder dan in het voorjaar.. Ik moet echter nog even onderzoeken of het ECHT niet het originele interieur is, al staat de kleurcombinatie blauw met groen nergens in de lijsten.

http://img153.imagevenue.com/loc1053/th_57804_PICT1149_122_1053lo.JPG (http://img153.imagevenue.com/img.php?image=57804_PICT1149_122_1053lo.JPG)


Het is idd een aparte combinatie, heb het nog nooit eerder gezien.
Het blauw is toch wel origineel?
Je kunt er achter komen door een certificaat op te vragen bij het Volkswagen Museum in Duitsland, maar dat weet je vast al wel.

Is niet erg dat je het pas in het voorjaar weet, mijn auto staat toch in de stalling en blijft daar voorlopig ook.

steven16v
23-12-2009, 22:46
Gefeliciteerd!

Kun je je gelijk hier even aanmelden. ---> http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25197

MennoVR6
24-12-2009, 17:07
Gefeliciteerd!

Kun je je gelijk hier even aanmelden. ---> http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25197


Goed idee, ga ik meteen even doen. :)

MennoVR6
12-06-2012, 20:03
En deze auto is nu te koop op marktplaats plus nog een carrosserie erbij van 1976 en nog wat onderdelen.