![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() nee dat zie je idd goed! Damn het is dat ik geen plek heb om hem te stallen!!
Dit kan echt een mooi projekt worden! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die advertentie staat er 2 keer op, en op de andere ad word meer geboden...
|
|
||||
|
||||
![]() Gewoon erheen gaan en kopen die hap ik kan ook wel 30.000 euro bieden maar dat wilt niet zeggen dat hij zoveel gata opleveren bellen en ophalen 600 euro is niet egt veel geld hij ziet er wellicht niet uit maar dan nog :P
Edit: Het is ook nog een vraagprijs dus 400 heb je hem mee met geluk |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb toch maar eens een bod gedaan ondanks dat ik eigenlijk geen plek heb voor de auto, maar dit is toch wel erg aantrekkelijk.
Ik zag nog een hele bekende naam bij de biedingen staan.
|
||||
|
||||
![]() die oranje passat die hier op t forum te koop staat is toch veel vetter? Dit is weer een golf
![]()
|
||||
|
||||
![]() haha stijn had um ook al geroken idd....
|
||||
|
||||
![]() Martiepartie, als jij nou die Passat gaat halen ga ik de Swallow halen en zijn we allebei blij en hebben we weer 2 oldies van de ondergang gered
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je mag hem zolang bij mij stallen. Heb nog droog plek zat. Ik ga ook nog wel mee hem halen.
|
||||
|
||||
![]() wil wel 50 euro voor de gouden tip :P
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb met de man gebeld en de auto zit volgens hem in het slapende bestand van de RDW omdat de auto door de vorige (overleden) eigenaar nooit geschorst is.
Hij heeft er ook geen kentekenpapieren bij en zegt dat je die weer krijgt zofra je de auto opnieuw APK laat keuren. Dit klinkt mij toch enigzins vreemd in de oren waardoor de twijfel toeslaat. @Vincent: Thanks voor het aanbod dat hij bij jou mag staan. Daar ga ik je aan houden ![]() Heb je toevallig ook een zwaar genoeg trekkend voertuig voor een autoaanhangwagen? @Oettinger18: De auto is natuurlijk nog lang niet gekocht, maar een kratje Palm heb je wel verdiend. Als ik meer weet over het kenteken en hoe dit in elkaar zit ga ik wellicht morgen eens even er heen om hem te bekijken. Ophalen wordt lastig want ik heb hier niet zomaar ergens een autoambulance staan dus die zal ik moeten huren.
|
||||
|
||||
![]() APK is niet nodig voor nieuwe papieren.Heb een zelfde verhaal gehad met mn vorige 75er.
Er word een brief gestuurd naar het laatst bekende adres van de persoon op wiens naam de auto officeel staat.Als er geen reactie is na een paar weken,kan je met de auto naar de RDW waar ze controleren of het bij de RDW bekend staande kenteken en chassisnummer overeenkomen met auto. Daarna krijg je de papieren met jou naam erop.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een origineel NL swallowtail voor €500,- nog te duur ? Of is de jacht mooier dan de vangst ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik drink geen alcohol haha ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij is zeker niet te duur, maar het moet wel met de papieren in orde zijn.
Het probleem zit hem ook een beetje in het halen van de auto, maar daar verzinnen we wel iets op ![]() Ga hem dadelijk maar eens terug bellen om iets af te spreken.
|
||||
|
||||
![]() Voor wat ik kan zien op de foto's is deze auto in behoorlijk droevige staat (zie alleen al de gaten die in het achterpaneel geroest zijn, dat ben zelfs ik nog nooit tegengekomen).
Ik heb er ook op geboden, maar ik zie er niet meer in dan een onderdelenhok. Persoonlijk zou ik m slopen en eruit zagen wat te redden is.
|
||||
|
||||
![]() Gaten zijn dicht te lassen. Maar ik begin egt niet aan zo'n auto veelste veel werk je bent er lachdurig mee bezig. Je moet de ruimte ervoor hebben majah iemand die er de ruimte voor heeft en tijd heeft om hem opteknappen koopt hem gewoon heb je tenminste 1 van de eerste golfjes 1
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry heb geen auto die dit kan trekken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als stijn zegt dat er weinig heil in ziet.. neem maar van mij aan dan is er weinig heil in..
|
|||
|
|||
![]() Ding heeft wel electrische ramen
![]() Echt Retro ![]() |