PDA

View Full Version : Hij is er mijn nieuwe V


VAG Team Leusden
24-03-2005, 22:00
Eergisteren bij de dealer mijn nieuwe Golf V opgehaald.
Het is wel een lease auto, ik weet hoe andere daar over denken, maar voor mij voelt het zeker wel als een eigen auto.

Enige specs:
1.9 TDI sportline
Kleur: United Grey
DSG (Geweldig wat een uitvinding en zeker niet voor oude lullen)
Climate control
Licht en zicht pakket


Ik heb hem om 11.00 uur bij de dealer opgehaald en 6 uur later stond hij al op de brug om de bumper te verwijderen (Wim bedankt :wink: ) en de radio erin te zetten. Bumper ligt nu bij de spuiter samen met de merkloze grill.


Aanstaande zaterdag gaan we de bumper en de grill er weer opzetten en de audio inbouwen. Wil wel een beetje muziek in de auto hebben als ik op de weg zit. Zaterdag dus de achterste boxen er inbouwen en de versterker met de subwoofer aansluiten.

Als hij klaar is en ik weet hoe ik foto's moet uploaden zal ik hem laten zien

MaceNL
24-03-2005, 22:20
DSG wil ik ook graag een keer proberen !!!

volksfahrer.nl
24-03-2005, 22:26
Leasewagens zijn de beste!
Maximaal rijden/minimaal betalen....

Somige zeiken over bijtelling.
WTF! Ik rij dat bedrag alleen al aan benzine op iedere maand!
Om maar te zwijgen over onderhoud, verzekering enz. (en banden ;) :biggrin: )

Zou zelf niet zo snel geld uitgeven aan tuning d'r van.
In mijn oude vw's gaat al genoeg zitten.. :rolleyes:

Veel plezier d'r mee!

vwleusden
24-03-2005, 23:23
Opa, tis een schitterend bakkie en die automaat is echt wel voor ouwe lullen :D :D

Zaterdag ff klussen en dan ken u mooi sturen met een leuk geluidje...

edwin23
25-03-2005, 00:46
Wat is DSG ook alweer?!?

Cabby 82 TDi
25-03-2005, 07:02
Een kombinatie van 2 versnellingsbakken in auto.
De volgende versnelling "ligt" dan al klaar en hoeft alleen de ene koppeling te lossen en de andere koppeling te pakken.
Dit levert altijd de snelste schakeltijd op.

Verder kun je hem ook automatisch laten schakelen. Maar het is GEEN automaat. Het zijn volwaardige versnellingen.

edwin23
25-03-2005, 10:21
Aah zo..

Liggen daar al 2 bakken in..
Vond het wel grappig om te horen dat vw nu een 1000000 kilometergarantie geeft op de bakken.

bobby-digital
25-04-2005, 17:56
leasebak is altijd relax, degene die anders praten zijn gewoon jaloers, zolang je niet opschept dat die van jezelf is het goed :D

veel plezier ermee, dat zal wel lukken denk ik......

cheerio maarten

Pedaalemmer
26-04-2005, 13:11
Ik heb laatst met een touran gereden met dsg..en om eerlijk te zijn....merkte ik er vrij weinig van. Toen had ik een tdi golf v mee en die voelde een stuk fijner aan maar echt verschil in snelheid niet maar gewoon stuk soepeler

Big_Mac_Mark
26-04-2005, 13:34
Gaaf man, ben beniewd naar de foto's!

Vag team leusden (kever)
27-04-2005, 16:01
euh ja moeten we ff maken dan he

Big_Mac_Mark
27-04-2005, 16:03
euh ja moeten we ff maken dan he

Zeker en vast... :biggrin:

vwleusden
27-04-2005, 17:07
Opa heb alles, Navigatie, PDA, plastic lulding, Golf V en een dikke computer maar hij ken nergens foto's mee maken :p

Pedaalemmer
28-04-2005, 20:33
en meneer leusden zelf kan hem geen handje helpen ? :p

VAG Team Leusden
28-04-2005, 22:00
Opa heb alles, Navigatie, PDA, plastic lulding, Golf V en een dikke computer maar hij ken nergens foto's mee maken :p


Daar heb ik zo mijn mensen voor :biggrin: Vw Leusden :D maar dat duurt meestal weken.
Is ie aan het denken :wink:

vwleusden
28-04-2005, 22:12
Deze jongen zit vanaf morgen met zijn kont in oostenrijk :D

Pedaalemmer
02-05-2005, 20:33
Deze jongen zit vanaf morgen met zijn kont in oostenrijk :D

zo praat je niet over je vriendin ;)

vwjb
25-05-2005, 14:07
Ik dacht dat je aan leaseauto's niets mocht veranderen??

of heb ik het nu fout? :confused:

Vag team leusden (kever)
25-05-2005, 16:07
mag wel als het maar een verbetering is en anders moet je het in de oude staat terug brengen

vwleusden
25-05-2005, 16:55
en nog steeds geen foto's ;)

VAG Team Leusden
26-05-2005, 16:45
en nog steeds geen foto's ;)

Hij is ook net zo snel als hij er uitziet :D

vwleusden
26-05-2005, 16:46
Nu de bestuurder nog :D

Frieser
31-08-2005, 10:54
Hoe zit dat eigenlijk met leasebakken, ik krijg binnenkort ook een leasebak en vraag me af hoe dat nou zit met het veranderen van zooi... verlagen en velgies is eigenlijk het belangrijkste. Kan iemand me dat wat uitleggen?

Christiaan
31-08-2005, 15:46
Hoe zit dat eigenlijk met leasebakken, ik krijg binnenkort ook een leasebak en vraag me af hoe dat nou zit met het veranderen van zooi... verlagen en velgies is eigenlijk het belangrijkste. Kan iemand me dat wat uitleggen?

In ieder geval in overleg doen met je lease maatschappij, en de meeste werken niet mee, mits de velgen/verlaging bij aanschaf worden meebesteld.... Achteraf word eigenlijk niet echt snel gedaan.

Lease kosten kunnen namelijk ook onderhoud bevatten -> andere , duurdere banden, zijn niet in het budget meegenomen.....

Maar ik zou zeggen, probeer het bij aanschaf van de lease wagen, dus dat het word opgenomen in het lease contract.....

Frieser
31-08-2005, 15:55
Hmm, ok, maar eens even kijken hoe het zal komen... en uiteraard óf er een type V komt :D

Larsv5
11-11-2005, 21:34
He Rex ouwe herdershond, laat je handjes eens wapperen.....!!!!!!

VAG Team Leusden
11-11-2005, 21:52
IUnmiddels is het 11-11 en we zijn gestart op 27-4 met de vraag of dennis foto's kon maken.

Weken ??????????????
Ik zit nu al op maanden, wellicht staat hij al op de 200.000 km en dan heeft meneer VW Leusden een keer tijd. :chair:

vwbullit
13-11-2005, 23:37
united grey dat is toch die kleur grijs met dat kleine beetje goud effect??

SUPER mooie kleur

vwleusden
14-11-2005, 17:51
IUnmiddels is het 11-11 en we zijn gestart op 27-4 met de vraag of dennis foto's kon maken.

Weken ??????????????
Ik zit nu al op maanden, wellicht staat hij al op de 200.000 km en dan heeft meneer VW Leusden een keer tijd. :chair:

Je heb zelf een camera en de mijne is tijdens de wintersport komen te overlijden ;) oftwel... jij ziet dat ding iedere dag, u stuurt erin dus ff een foto schieten ken je wel ff tussendoor doen :) :woowoo: :chair:

VAG Team Leusden
14-11-2005, 22:46
@ VW Bullit
Volgens mij zit er geen goud effect in, het is een beetje vergelijkbaar met schaduwgrijs van Seat.

@ vwleusden, jammer weer. Beloven wat maar doen .............

M.I.V.W
14-11-2005, 23:01
Ik denk dat de Lease termijn al verstreken is en hij alweer een ander heeft :)

gtd-gt
14-11-2005, 23:06
gaaf ding man.een maat van me heeft er ook 1.hij rijdt er al een jaar in,en is dik tevreden.dat ding zit helemaal vol met opties,leer,xenon,climatecontrol,en ook zo'n automaat.en je kan lullen wat je wil,maar zeker met zo'n automaat is ie bloedsnel. :eek:

VAG Team Leusden
15-11-2005, 14:41
@ MIVW, ik zie dat je dennis al langer kent :)

Mk1-Addict
15-11-2005, 14:55
Een kombinatie van 2 versnellingsbakken in auto.
De volgende versnelling "ligt" dan al klaar en hoeft alleen de ene koppeling te lossen en de andere koppeling te pakken.
Dit levert altijd de snelste schakeltijd op.

Verder kun je hem ook automatisch laten schakelen. Maar het is GEEN automaat. Het zijn volwaardige versnellingen.

kleine correctie, het is één versnellingsbak met 2 koppelingen, een gewone handbak die automatisch wordt geschakeld en wel heel snel

in Duitsland noemen ze het Das Schumi Getriebe :D

Huibert

Marco
15-11-2005, 21:29
Whahaha LOL @ Cabrio-Addict: Das Schumi Getriebe :D:D:D

vwleusden
15-11-2005, 21:32
@ VW Bullit
Volgens mij zit er geen goud effect in, het is een beetje vergelijkbaar met schaduwgrijs van Seat.

@ vwleusden, jammer weer. Beloven wat maar doen .............

Zit net ff terug te lezen maar er staat nergens dat ik persoonlijk foto's zou maken :chair: ik zou ze er wel op kunnen zetten :woowoo: maar dan moet je ze gewoon ff maken... mijn camera maakt momenteel alleen nog maar ruk kwaliteit foto's.

Larsv5
20-11-2005, 10:50
Bla., Bla Dennis. Als je geen zin hebt dan moet je het gewoon niet doen, maar dan moet je het wel ff zegen. Hoest de stand van zaken met je kering.???????

vwleusden
20-11-2005, 18:01
niet de rollen om gaan draaien ;) die 16V staat voorlopig prima zo... geen ruk zin aan.

variejantje
06-02-2006, 21:36
Denk eraan dat je de juiste stekkers en antenne adapters hebt, anders kun je nog niet verder, op een duitse site golf v sound geloof ik en op show your sound staan aanweizigingen voor het leggen van de stroomkabel door het schutbord * moet aan bijrijderskant, makkelijk te doen na demontage van dashbordkastje. Stekker had aparte naam, weten ze bij de dealer wel p......stekker.

Succes met de auto, hoop dat je er meer plezier van hebt als ik, want ik vind het niet de beste golf die ik heb bereden *trendline sdi afgezien dat een fiets nog sneller is , rammeld alles en is er naar mijn idee erg veel kunststof gebruikt. Maar ja destijds ongezien besteld, wou eerst zijn met type V.

variejantje
07-02-2006, 08:46
Bedoelde dus can bus, ik ben voor het eerst op dit forum, zit normaal op vwforum, maar die ligt er erg vaak uit tegenwoordig, ik lees en begin te reageren, nou zie ik pas de datum, die radio, zit er natuurlijk al lang en breed in.

greetz