View Single Post
  #6  
Old 11-12-2016, 12:44
ar1g3's Avatar
ar1g3 ar1g3 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,989
Default

Quote:
Originally Posted by Quartz
volgens mij moet een dieselstarter wel passen. zwaardere batterij hoeft niet persé. De compressiedruk van jouw motor is ondanks de hoge einddruk nog niet even veel als die van een diesel, dus zal de starter niet zoveel amp. gaan gebruiken.

Het niet aanslaan is volgens mij niet te wijten aan het mengsel. Het moet wel zeeeeeer fout zitten als hij zelf niet wil aanslaan. zowieso kan iets te rijk zeker geen kwaad( Lambda 0.8 ) Ik zou het in de richting zoeken van de secundaire luchtklep ofzo( tenminste als je zeker bent dan hij effectief brandstof injecteert.

Ik denk maar even mee, heb bijlange niet zoveel ervaring met k- jet als sommige mensen hier op het forum

Soms slaat hij wel aan en loopt dan ok, alleen valt hij stil eens ik hem op stationair laat komen. Bij gas geven blijft hij wel draaien.

De stationair klep werkt en heb ik nagemeten, allee injectors werken en hebben een goed spuitpatroon, allee bougies en bougiekabels zijn vervangen alsook de verdelerkap en rotor, alle pakkingen in de inlaat en de uitlaat zijn nieuw, nieuwe lambdasonde, compressie is goed, heb de distributieriem vervangen en timing stond toen goed, O-ringen rond de injectors zijn allemaal vervangen, ontsteking staat in de basis afstelling volgens mijn Bentley boek, heb een check van het elektrische systeem gedaan adhv een troubleshoot schema in de Bentley boek, de KVS temperatuur schakelaar werkt, ...

Ik zie echt niet meer waar het probleem hem nog kan zitten Blijven zoeken zeker...
__________________
'88 Golf 2 1.8 GTI 16v PL(project)
'01 Passat B5.5 1.9TDI PD
'95 Passat b4 1.9 TD (RIP)

"Cornering perfectly is like bringing a woman to climax.” - Jackie Stewart
Reply With Quote