|
||||
|
||||
OPROEP aan iedereen met een 16v pl die me wil helpen
heb hier een project staan
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101293 een golf 2 1.3 waar een 16v pl motor in is gelegd maar nu mn vraag zijn er mensen met een 16v pl die voor mij een foto zouden willen maken van alle draden die op hun bobine zitten en ff alle bougiekabels na willen lopen en me duidelijk willen zeggen of het liefst met foto,s hoe de verhouding is naar de verdelerkap. ik ga er van uit dat bougiekabel 1 rechts op het blok zit dus als je me de goede volgorde kan sturen en fotos dan is mn dank weer groot en die van wouter nog groter maar ga aub niet van alles roepen want dan zie ik dadelijk door de bomen het bos niet meer dus mensen met een 16v pl laat je horen
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" Last edited by redbull : 19-10-2012 at 18:43. |
|
||||
|
||||
Kun je toch even via elsawin opzoeken?
|
||||
|
||||
Stuur Gino89 eens een PB, die heeft veel verstand van een 16v PL
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
jongens is er niemand met een 16v pl die ff wat fotos van de aansluiting van de bougiekabels wil maken
heb een vonk en benzine dus ik zit er dicht bij
|
||||
|
||||
onderblok en nokkenas op tijd draaien,waar de rotor heen wijst is cilinder 1,van daaruit is de volgorde 1-3-4-2.cil 1 is distributiezijde.
|
||||
|
||||
Ik heb de originele werkplaatsschema's liggen.
Ik kan je er pdf'jes van maken. Als de de verdelerkap eraf hebt liggen hoort de rotor ongeveer op linksboven te staan. Als je er van de zijkant opkijkt. Je rotor draait dan linksom 1-3-4-2