![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha thanks sjef! Was ook een inkopperjte hoor ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quanta costa? Quote:
Zo.... Favorieten +1 Thanx!
hoog (bn.) 1 reikend tot of zich bevindend op een punt dat naar verhouding ver boven het referentiepunt ligt <=> laag Last edited by VWrijder : 29-12-2005 at 09:04. |
|
||||
|
||||
![]() Thanxx 2 VWWastelands heb ik nu ook mooie stoelen in de juiste kleur voorin. Hij had nog een set bruine T2B stoelen staan en was op zoek naar de T2A bijrijdersstoel die er bij mij in stond. Dus die ruil was snel rond.
Ik ben errug happy! @VWWastelands: veel plezier met je stoel ![]() ![]() Moest wel even de rail en de onderplaat van de zitting overzetten van mijn oude bestuurdersstoel, dus afgezien van de rugleuning is ie helemaal uit elkaar geweest. Moet nu alleen me oude stoel nog terug in elkaar puzzelen: ![]()
hoog (bn.) 1 reikend tot of zich bevindend op een punt dat naar verhouding ver boven het referentiepunt ligt <=> laag Last edited by VWrijder : 29-12-2005 at 12:18. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Fergeme willen die ollanders als ze mee willen doen dan wel ff STAVERING leren... memmenbatser en de tekst memmuhbatster. Stelletje moederne*kers. *=u
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou nou nou, dames toch ![]()