#21
|
||||
|
||||
Zal vast niet dé manier zijn, maar met de luchtsleutel op stand 1 á 2 heb ik nog nooit aandrijfas boutjes gehad die loslopen
__________________
Corrado G60 1991 |
#22
|
|||
|
|||
gewoon netjes met de 35nm vastzetten heb je er ook geen last van.
doe dit dagelijks en er nog nooit eentje gehad die hiermee terug gekomen is |
#23
|
|||
|
|||
ik heb ook nog nooit loctitegebruikt,1x een boutje losgelopen,daarna steeds gezorgd dat er geen vet tussen de flensen de kineet zat ,de boutjes perfect schoon en onbeschadigd[anders direct vernieuwen]bv met remmenreiniger,goed passende inbus [torx]
en goedvastzetten! Last edited by jurie : 28-03-2009 at 07:35. |
#24
|
||||
|
||||
@Jurie, een inbus zou ik niet gebruiken. Zijn namelijk 12kant bouten wat erop zitten. Met een inbus of torx zijn ze (uiteraard) snel rond.
|
#25
|
|||
|
|||
Quote:
je hebt helemaal gelijk ! is aangepast. |
#26
|
|||
|
|||
ik heb vorig jaar 2a3 dagen voor worthersee de moter er terug in gelegd en is niks losgekomen tijdens de rit naar daar of zo....
en zitten nog steeds goed vast.(veronderstel ik toch) denk dat de ene gewoon de pech heeft en de andere niet.... |
#27
|
|||
|
|||
Vandaag de boel weer netjes vastgezet. Alles goed ontvet met remmenreiniger, nieuwe bouten, loctite en alles op moment aangetrokken (45nm volgens haynes).
__________________
Daily T4 2.5TDI 88p Gezinsbak Passat 3bg 1.9tdi 2005 Project 1 Golf Type1 1600GTi 1981 (marsrot) Project 2 Golf Type1 1500LS 1979 (beige) Project 3 Golf Type1 2000Gti Cabrio |