![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hallo
Ik kan voor mijn mk1 een catcam nokkenas kopen deze is 266 graden Nu is mijn vraag is dit een goede verbetering Ik rij met een 1,8 8v dubbele solexen en een supersprint uitlaat met spaggetie spruitstuk Iemand ervaring hier mee ? Mvgr nick |
#2
|
||||
|
||||
![]() Als je mechanische klepstoters heb kan je een veel hogere nokkenas nemen.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#3
|
||||
|
||||
![]() Ik ga met hydro stoters ook gewoon een 279 nokkenas draaien , maar hoger dan 288 zou ik echt niet gaan hoor. Ik koop wel een setje sterkere klepveren zodat de kleppen niet gaan vliegen en een nieuwe set stoters is ook niet verkeerd. Dit komt bij mij ook in een 1.8 8v,
Een 266 nokkenas is wel oke, je zult er vast wat van merken, maar in combi met een spaghetti spruitstuk merk je echt dat ie soepeler draait denk ik zomaar ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Zo,n set up heb ik ook voor mijn ABA 279Gr schrick veren en lichte stoter bussen van schrick zo dat er wat meer toeren gedraaid kan worden. Maar voor mechanische is 279Gr niet hoog die kunnen meer hebben. Ze hebben ieder geval niet die zware stoters vol met olie ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 29-01-2013 at 18:33. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Mooi! Hoe stel je nu kleppen? Gewoon VAG stelplaatjes?
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Als je kop mechanische is wel maar de ABA is hydrolische vandaar de nieuwe nokkenas
En lichtere stoters en versterkte veren.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#7
|
||||
|
||||
![]() Bij hydraulische stoters hoef je de kleppen niet te stellen, alleen bij een mechanische kop.
|