|
|||
|
|||
audi klinken
yups,
Heb in mijn golfke2 audi klinken gemonteerd, en kheb ondertussen al vanalles geprobeerd om iets te maken die zorgt voor verbinding met het slot. (zodat de deur opengaat als ik aan de klink trek.) Heeft iemand dit al gedaan? zoja hoe? Eventueel foto's? greetz
|
|||
|
|||
Heb net eens gekeken op de site, dit zijn waarschijnlijk die deurpompkes dat ge wilt zeggen? Of niet? Maar dit is hiet ook overal te verkrijgen. Toch bedankt voor de info. Weet niet of het zo zal lukken.
grtz
|
||||
|
||||
Ik bedoel niet de deurpompjes. Als je links Türgriffe aanklikt zie je onderaan de pagina Larry's-Universal-Gestänge voor 15 euro, ook geschikt (volgens hun) voor deurgrepen van andere fabrikanten dan zijzelf. Voor die 15 euro kan je hier weinig aan miskopen lijkt mij.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij moet je van die witte verstel dingetjes er tussen hebben (weet de echte naam ff niet)
Ik heb ze van de sloop gehaald, uit een Audi 80 |
|
|||
|
|||
KHeb gevonden wat je bedoeld, maar idd zoals je zei zou ik ook niet weten hoe je monteren moet Volgens mij kunnen daar schakelaars bij zitten. Merci voor info zal nog zien hoe ik het oplos.
mvg
|
||||
|
||||
Je kunt het proberen met een m4 draadstangetje buigen en dmv de moertjes afstellen maar ik heb het met kleine gelagerde pvc wieletjes gemaakt met een staaldraadje.
Het is een gefrot maar werkt perfect! Zal es kijken of ik foto's kan vinden
|
||||
|
||||
En, nog nieuws hier?
|
|||
|
|||
Zal ik eens probeeren ben nu niet thuis tot maandag. Vanaf ik tijd heb volg ik uw raad op.
grtz