|
||||
|
||||
Afstudeer enquete met verloting rondleiding VW-Emden
Gesloten!!
De prijswinnaars zijn bekend,ik heb onderstaande tekst even gekopieerd van facebook: Jaap Beute: De winnaars zijn bekend. De twee personen die de rondleiding gewonnen hebben zijn: Koos van der Wal en Jorien Ooms. Beide ontvangen zeer binnenkort een e-mail. Allebei mogen ze nog een extra persoon meenemen. Gefeliciteerd en bedankt Gisteren om 12:58 · Vind ik leuk · 1 Ook namens mij bedankt voor de hulp, en natuurlijk mijn felicitaties aan de prijswinnaars. Gr. Jan Hallo medeforummers, Voor een goede vriend van mij zoek ik hierbij jullie hulp bij het invullen van zijn afstudeer enquete. Onder de deelnemers die de volledige enquete invullen worden 2 rondleidingen door de Volkswagenfabriek in Emden verloot. Een unieke kans dus om eens te zien hoe de VW Passat gebouwd wordt , en natuurlijk een leuk dagje uit. Bij voorbaat dank voor jullie medewerking Met vriendelijke groet: Jan Krijthe & Jaap Beute
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® Last edited by J-9A-N : 25-12-2011 at 23:49. |
|
||||
|
||||
Gedaan
succes |
|
||||
|
||||
Done!
|
|
||||
|
||||
done
|
||||
|
||||
Done!
|
||||
|
||||
Done!
|
|||
|
|||
Done!
|
||||
|
||||
done
|
||||
|
||||
Ook ff ingevuld
|
||||
|
||||
Hij staat ook op Volksforum facebook zag ik. Hopelijk haalt hij zijn gewenste aantal respondenten.
|
|
||||
|
||||
Gedaan.
Via google chrome is de enquete niet in te vullen. Ben even vreemd gegaan naar internet explorer
|
|||
|
|||
was snel klaar
gaan we nu met het hele forum naar Emden Last edited by Alberto : 11-12-2011 at 19:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, dat is vervelend ik ga het hem direkt even melden. @Alberto , Er is bij deze rondleiding maar plaats voor 2 personen maar misschien kunnen we wel een keer proberen om iets te organiseren. Het zou best gaaf zijn om daar met een ploeg forummers heen te gaan in een lange stoet dikke VW's. Ik vraag hem wel eens wat er mogelijk is in Emden. @ De rest , bedankt voor de deelname. Hij hoopt natuurlijk op zoveel mogelijk respons om een duidelijk overzicht van de markt te krijgen. Gr Jan.
|
|||
|
|||
Quote:
die mogelijkheid is er wel , geen probleem kom wel vaker in emden , maar dan aan de andere kant van de muur maar als je wat kan regelen , ik zal er zijn |
|
||||
|
||||
Quote:
Nog nooit "binnen" geweest dus begrijp ik. Ik ga dit zeker even voorleggen.
|
||||
|
||||
Klaar alweer
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bij mij ging het echt niet, vreemd
|
||||
|
||||
done that!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |