Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Advertenties op MP, eBay of andere sites
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 24-09-2014, 19:53
remcorocco remcorocco is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 44
Default Leuk golf 1tje

Ziet er leuk uit en voor niet erg veel geld

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...previousPage=lr
__________________
the difference between men and boy
is the speed of there toy
Reply With Quote
  #2  
Old 24-09-2014, 22:41
Berrychello Berrychello is offline
Postwhore
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,137
Default

Niet heel duur, maar ook een erg slechte advertentie. Weinig tekst, en ik mis foto's van de achterkant en het interieur.
Reply With Quote
  #3  
Old 24-09-2014, 23:02
tiepe ain's Avatar
tiepe ain tiepe ain is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 285
Default

Vergeet niet: op de foto lijkt alles mooi. Onlangs nog een golfje 1 van hier op 't forum bekeken. Op de foto's een plaatje, in't echt ongeveer 5 verschillende kleuren blauw en overal de blanke lak los. Kortom: auto moest volledig gespoten worden wilde het weer wat lijken. Verkoper was dat even vergeten door te geven in de beschrijving...
225 km heen, 225 km onverrichterzake weer terug....
Reply With Quote
  #4  
Old 25-09-2014, 09:03
Barn171's Avatar
Barn171 Barn171 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 2,509
Default

Da's een oude van mij; JR-07-HZ. Je kunt van die wagen zeggen wat je wilt, zo'n originele en absoluut roestvrije wagen ga je niet snel meer vinden. Eens gespoten heb je er een super wagen aan, en het interieur een keer herbekleden wellicht.
Reply With Quote
  #5  
Old 25-09-2014, 10:02
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is online now
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,354
Default

zit toch een 'nieuw' kenteken op ?..of ben ik nu gek?
Reply With Quote
  #6  
Old 25-09-2014, 11:58
tiepe ain's Avatar
tiepe ain tiepe ain is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 285
Default

Quote:
Originally Posted by Barn171
Da's een oude van mij; JR-07-HZ. Je kunt van die wagen zeggen wat je wilt, zo'n originele en absoluut roestvrije wagen ga je niet snel meer vinden. Eens gespoten heb je er een super wagen aan, en het interieur een keer herbekleden wellicht.

Klopt, dat was 'm! Maar idd, ik heb geen roest kunnen ontdekken. Maar ik had het wel fijn gevonden als de verkoper dat even gezegd had, dat de auto conpleet moest worden gespoten. Hij had het enkel over een 'beetje' blanke lak wat losliet op een spatbordrandje. En boven op het voorscherm een plekje ter grootte van een euro... Als de man gewoon had gezegd dat de lak slecht was en de auto compleet gespoten moest worden had ik er geen dag voor vrij gepland en bijna 500 km rijden. Afijn, zo gaat dat blijkbaar...
Reply With Quote
  #7  
Old 25-09-2014, 16:20
swinz's Avatar
swinz swinz is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 412
Default

Je kunt natuurlijk ook gewoon iets meer info vragen i.p.v. er meteen heen te gaan
__________________
- Golf Mk1 GTI Pirelli W65 Heliosblau (Project)

MyPolo.nl - Dé Polo website van Nederland.
Reply With Quote
  #8  
Old 25-09-2014, 16:33
golf fahrer golf fahrer is offline
VW Guru
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 738
Default

Quote:
Originally Posted by swinz
Je kunt natuurlijk ook gewoon iets meer info vragen i.p.v. er meteen heen te gaan


Ja, maar dan ben je soms weer te laat
Reply With Quote
  #9  
Old 25-09-2014, 16:34
tiepe ain's Avatar
tiepe ain tiepe ain is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 285
Default

Quote:
Originally Posted by swinz
Je kunt natuurlijk ook gewoon iets meer info vragen i.p.v. er meteen heen te gaan

Nou, ik heb nadrukkelijk gevraagd of de auto echt netjes was.
Ik begrijp uiteraard dat er geen nieuwstaat auto op mij stond te wachten, maar iets omschrijven als 'een paar plekjes blanke lak los' en dan vervolgens zoiets aantreffen is nou niet bepaald iets om vrolijk van te worden. Als de verkoper had gezegd dat de auto roestvrij was, maar voor het mooie volledig gespoten moest worden was ik de reis niet gaan maken. Dus van 'meteen' heen gaan was in dit geval geen sprake..
Reply With Quote
  #10  
Old 25-09-2014, 22:47
Barn171's Avatar
Barn171 Barn171 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 2,509
Default

Ik kan zo rap geen foto vinden van hoe ik hem in -ik meen- 2011 heb weggedaan, maar dan was het echt niet zo slecht, de stakker blonk als gelijk een zot. De motorkap en linkervoorscherm waren beide vervangen, dat klopt, maar allebij door delen in originele lak. Misschien het rechter portier ook nog, dat weet ik niet zeker meer. Maar alles originele lak, dat weet ik wel zeker. Als het bij mij niet zo vol stond als het nu staat, had ik hem zeker terug gekocht. Zeker voor het bedrag dat hij nu vraagt.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 10:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum