#1
|
|||
|
|||
jetta mk2 1.8 16v swap
Gegroet,
ik heb laatst een 1.8 16v gekocht uit een golf 2 gti uit 88. nu wil ik deze in mijn 1990 jetta mk2 zetten maar loop ik tegen t een en ander aan en na uren over het internet te zoeken ben ik niks wijzer geworden. de kabelboom van het gti blok is een ce1 kabelboom nu heb ik mij laten vertellen dat het alleen omsolderen is en dat het dan zou moeten werken maar ik kan nergens vinden welke kabels. ook kan ik nergens een schema vinden waar op aangegeven staat welke stekkers waar heen moeten dus als iemand die heeft zou dit erg van pas komen. alsvast bedankt |
#2
|
||||
|
||||
A2resource.com
__________________
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
#3
|
||||
|
||||
@Bryan. Ik kan je niet helpen met je vraag. Maar wat zat er origineel in de Jetta?
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#4
|
||||
|
||||
Welke motorcode is het? Volgens mij is een PL ook later uitgebracht wat zou kunnen volstaan met een nieuwe boom en dan wordt het plug & play.
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |