![]() |
|
||||
|
||||
![]() TOPIC GE-UPDATE 06-03-2011!
Constant wisselend aanbod voor oude en nieuwe types Audi & VW dus hou dit topic in de gaten! -Compleet crème lederen interieur afkomstig uit een 2001 Passat 3BG Highline sedan.Geheel compleet: beide voorstoelen met stoelverwarming en 6-voudige verstelling, achterbank met isofix (!) en skiluik en alle 4 deurpanelen.Geheel verkeert in zeer goede staat!! Geen schades, ook niet op de deurpanelen.Passend in de 3BG sedans van 2001 tot 2006 maar ook in de Passat 3B sedan types van 1996 tot 2001. Vaste prijs €600,- ![]() ![]() ![]() -Wortelnotenhout 3-spaaks sportstuur inclusief airbag, origineel Audi. Optioneel gemonteerd in de A4 B6 Cabrio 2001-2006, maar ook passend in de A4 B6 sedan en Avant en in meerdere types Audi. Zowel stuurwiel als airbag verkeren in zeer nette staat, set is weinig als optie bijbesteld en daarom erg zeldzaam! €175,- ![]() ![]() -Lederen 3-spaaks S-Line sportstuur inclusief airbag, origineel Audi. Afkomstig uit een Audi A6 van bouwjaar 2001 (stuur met grote naaf dus). Verkeert in zeer nette staat! Geen vale plekken, geen nare krassen en geen losse stiksels. Ook het S-Line embleem welke door gebruik vaak al verfloos is, is bij dit stuur nog volledig intact. Waarschijnlijk passend in meerdere types Audi (zelf even uitzoeken). Let op: toplaag van airbag laat los, steek er een uurtje tijd in en je hebt een prachtig stuur voor weinig geld! €100,-! ![]() ![]() ![]() -Xenon koplamp Golf 4 rechtsvoor ofwel passagierszijde.In nette staat met alle bevestigingspootjes er nog aan. €90,- ![]() ![]() -Grille Bora reflexzilver LA7W compleet incl. embleem €20,- ![]() -Passat 3C oranje knipperlichten, eéntje met een klein steenslagpitje maar niks ernstig. €10,- voor de set. ![]() -Tellerklok MKI benzine 1100 1983 goedwerkend €25,- ![]() -bobine Golf 1.1 mot.code GG €15,- ![]() -diverse emblemen, €5,- per stuk of per set (als deze bij elkaar horen natuurlijk ![]() ![]()
-Volkswagen Golf MKII GTI 1984 Last edited by Arnaud : 23-04-2011 at 23:03. |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb wel belang bij het "Rabbit" embleem
|
|||
|
|||
![]() achterste Chromen VW Embleem nog aanwezig?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja. Een pluspunt en een minpunt. Welke wil je eerst horen? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mooi begin maar met het minpunt.. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Okay: met het demonteren is 1 van de 2 pootjes afgebroken. Maar het embleem heb ik destijds nieuw gekocht en heeft 2 weken gemonteerd gezeten, ik heb toen toch de zwarte weer gemonteerd aangezien dat bij die auto beter stond. Genoeg pluspunt denk ik aangezien ik ook weet wat er tegenwoordig voor die dingen nieuw gevraagd wordt.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
neem hem dan maar eens een x mee naar je werk als het kan Arnaud ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Verzenden dan graag, net zelf ook een verstuurd, kan gewoon goed ingepakt in een bubbeltjesenvelop met 2 postzegels, voor die €2 rijd ik niet heen en weer ![]() Zal je morgen even een pb'tje sturen met mijn gegevens.
|
|||
|
|||
![]() gti embleem golf 1 en de 2 voor golf 2 nog beschikbaar. Past g4 stuur ook in g3? Is dit zelfde naaf maw?
Grtz
|
|||
|
|||
![]() Ik heb wel interesse in de rood-witte achterlichten!
Zijn die er nog? |
|
||||
|
||||
![]() Topic bijgewerkt, UP!
|
||||
|
||||
![]() 4-spaaks stuur gereserveerd, rest UP!
|
|||
|
|||
![]() Past het A6 s-line stuur ook in een Golf 4? (m.a.w. is de naaf even dik?)
|
|
||||
|
||||
![]() PB gedaan wat betreft schroefset, geen reactie gehad?
|
||||
|
||||
![]() Zal jullie beiden vanavond even terug PM'en mannen, erg druk en steeds maar 2 tellen online geweest maar komt goed!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Up!
|
||||
|
||||
![]() Schroefset verkocht, rest weer 'ns in de kijkert!
|
|||
|
|||
![]() ff een verjaardagsuppie
![]() Van harte gefeliciteerd vandaag Arnaudje ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog een grote electrische rechterbuitenspiegel liggen?
Built NOT Fucking Bought Last edited by GerardMkIIVR6 : 02-05-2011 at 18:47. |
|
||||
|
||||
![]() ???????