![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gave bak, hele verbetering na de daiflatsu haha.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, alleen nog een beetje zakken, cm of 2/3. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Hey Rene,
leuk kennis gemaakt te hebben vanmiddag. Je moest nodig wat zeggen van de blauwe platen van mijn jetta, volgens mij zie ik bij jou ook iets wat niet mag ![]() Leuk karretje ! |
|
||||
|
||||
![]() dubbel!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
verlaagd en met ats classics?
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit rene
![]() ![]() Ben benieuwd wanneer je hem weer een stukje lager hebt, als dat nog gaat i.v.m de stops. Ik had ook nog 1 a 2 cm schroefdraad over maar hing al wel op de stops. Maar goed deze zijn er ook voor gemaakt om door te zagen ![]() Succes en veelplezier ermee ![]()
|
||||
|
||||
![]() leuk ding! wat voor bandjes liggen er omheen?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi!!! eindelijk de foto's erop!
Enne niet té veel aan doen hè... er staat ook nog zo'n GTI-tje op je wachten... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pirelli 165-50-13 René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Even een update, ik wou alleen de koppakking vervangen want er stond een beetje teveel druk op de koelslangen, dus zo gezegd zo gedaan.
Ik heb de kop eerst laten persen (zodat ik weet dat het wel nut heeft) toen heb ik de kop laten vlakken, spruitstukken laten vlakken allemaal nieuwe bouten erin, nieuwe kleprubbers toen hebben we alles weer in elkaar gezet, ook maar direct bijna alle slangen vervangen, toen de motor gestart, bleek dat ik geen oliedruk had, dus toen kon de pan eronder vandaan, en ja hoor de oliepomp kapot, die ook maar nieuw gekocht en toen heb ik direct ook maar een compleet nieuwe waterpomp en thermostaat gekocht, nieuwe lagers en ook daar allemaal nieuwe bouten erin. Hij moet nu alleen nog afgesteld worden, nieuwe apk erop en dan kunnen we weer. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() lekker klusje rené... maar dan loopt ie ook weer super
![]()
|
||||
|
||||
![]() Geen half werk hier met Rene
|
|
||||
|
||||
![]() Super golfje !
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd of je hem daadwerkelijk lager krijgt... want 1 tip kijk ff naar je aandrijfassen...heb ook een 1.5jb en mijn assen liggen 1cm van de balken...
en heb nog 3cm draad over en zal ff mijn bodem vrijheid laten zien..... ![]() |