![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gezocht zo'n setje gele kapjes die je over de lamp heen klikt, of iemand die weet waar ze nog nieuw leverbaar zijn...
|
|
|||
|
|||
![]() bij de plaatselijke auto materialen boer ?
gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() Nee die had ze niet, ben nu internet aan het afstruinen maar met weinig succes...
|
|
|||
|
|||
![]() golfparts in stolwijk en fugo in gouda heeft ze ook !
maar denk dat ze z bij jou in de buurt ook wel kunnen bestellen ? gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() heb ze hier het doosje in de hand, net gisteren in de variant gezet..
merk: NEGLIN en het volgende staat er op het doosje: NEGLIN N 14030 (denk dat dit het onderdeelnummer is) 12V-60/55W P43T H4 GEEL misschien even bellen: NEGLIN LAMP B.V. Groenewoudseweg 1 5621 BA Eindhoven NEDERLAND t: +31 246419530 ![]() groeten hj |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog wel enkele setjes nieuwe h4 lampen met geel kapje (niet 1-2-3 overzetbaar) te koop. Dus als je de losse kapjes niet kunt vinden...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je kan toch gewoon gele H4 lampen kopen.
Ook te bestellen bij wat citrofielen: http://www.tweeceevee.nl/
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog wel losse kapjes geloof ik. Is wel een klotesysteem, ze passen niet op alle lampen. Ik heb toen idd gele H4's besteld, kan bij oa www.autex.eu.
|