![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik had even een vraag, ik ben op zoek naar porsche c2 velgen voor mijn golf type1. Mijn auto is iets verlaagd en nu is mijn vraag of 16 inch 8j et52 achter past zonder ik de randen hoef aan te passen. Want dit is mooi origineel en wil dat graag zo houden.
Of moet ik anders 4 stuks 7j kopen. Hoor het graag van jullie, Groeten Ronald |
|
||||
|
||||
![]() Ligt er aan hoe stug je auto verlaagd is.......maar een type 1,moet je bijna altijd achter wel wat aanpassen,wil je een beetje dikke wielen rijden...en zeg nou zelf?7j voor is ok.......maar 7j achter is echt geen gezicht
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() nou ze hebben een hoog et, dus vallen ze wel diep naar binnen. denk dat dat wel gaat lukken als je 195/40/16 bandjes erop legt.
|
|
||||
|
||||
![]() en dan moet je weer een dikkere adapter pakken zodat ze toch weer naar buiten komen ander lopen ze tegen je veerpoot aan..
dus wielkasten moet aangepast worden dus niet altijd zomaar iets roepen
|
||||
|
||||
![]() je krijgt ook dunne adapters, ik heb zelf adapters van 1 cm, dus heb je nog steeds een et 42 als ik me niet vergis. corrigeer me maar als ik het fout heb...
|
|
||||
|
||||
![]() ik dacht dat de dunste adapets maar 12mm gemaakt konden worden?
|
||||
|
||||
![]() jup 12mm is het dunste..et 42 kan je niet mee wegkomen op een golf 1
|
||||
|
||||
![]() Ik vindt brede velgen ook erg mooi hoor achter, ik vindt het alleen jammer als hij gaat aanslijten. Ik heb nu 7.5j et 45 achter zitten en heb daar een 5 mm spoorverbreder tussen want anders slijt hij aan. Dit wil echt net en heeft niets over dus et 40 zo net kunnen op 7.5j velgen.
Dus in principe zou ik met 20mm adapters en 8j velgen wel weg moeten kunnen komen en dan de rand buiten net vrij houden of zit ik daar mis mee, Groeten Ronald |
|
||||
|
||||
![]() heb 8J rondom op m'n type 1 gehad met 25mm adapters, pastte net maar liep wel wat aan.... en ze stonden er eigenlijk niet mooi onder dus heb ze weer verpatst
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja, t is maar net wat je niet mooi vind.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vind eens 4 stuks 7J.....
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij kan mijn s4 velgen wel kopen lijken ook niet verkeerd en komen onder golf 1 weg dus moet kunnen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
euh jah, en mijn S4 wielen ook wel... ![]() Komen onder een Porsche vandaan trouwens! Maar moet kunnen. ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Vindt 8j op de voor as ook een beetje te breed. Ik las trouwens dat er ook 7j en 7.5 j was. Vindt die 8j op de achteras net kunnen maar heeft inderdaad niets over.
Grts Ronald p.s. wat rij je nu mee dan ? [QUOTE=bobby-digital]heb 8J rondom op m'n type 1 gehad met 25mm adapters, pastte net maar liep wel wat aan.... en ze stonden er eigenlijk niet mooi onder dus heb ze weer verpatst ![]() |
|
||||
|
||||
![]() S4 is ook wel leuk maar vindt ze zo nog aardig duur als ik eerlijk ben. Kan c2 veel goedkoper vinden vandaar.
Grts Ronald Wat voor velgen heb je er nu onder dan want heb nog nooit de corrado gezien op musselkanaal met de s4 eronder. [QUOTE=Erwin G60]Hij kan mijn s4 velgen wel kopen lijken ook niet verkeerd en komen onder golf 1 weg dus moet kunnen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
S4 zijn gesmeed, vandaar...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ze zitten er sinds vrijdag onder dus nu zul je me vast wel een keer tegen komen.Waar kom jij vandaan als ik vragen mag?Ik heb je ook nog nooit gezien.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vond ze er wel 'aardig' onder staan, eigenlijk iets te groot. Ga nu weer plat op de pens met brede 14ers, zoals het hoort op een type 1 ![]() had deze wielen eigenlijk nooit weg moeten doen.... ![]() Last edited by bobby-digital : 16-04-2006 at 13:38. |
|
||||
|
||||
![]() Oorspronkelijk kom ik uit nieuw-buinen maar heb nu een huis in nieuwe pekela gekocht. Eerder reed ik in een mitsubishi eclipse met 18 inch wielen eronder, mischien ken je die auto wel.
Grts Ronald Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() waren die wielen ook van jou. Had de foto ook al opgeslagen. ik had 16 inch 9j liggen dat is helemaal te breed voor een type 1. Ik weet nog niet precies wat ik er onder wil hebben. Vindt porsche wielen ook erg mooi. Maar goed 14 inch en 8j ook natuurlijk
Quote:
|