![]() |
#61
|
||||
|
||||
![]() Mooi wark
![]()
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005 SCRAPPED
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#62
|
||||
|
||||
![]() Mooi project dit
![]() |
#63
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thnx. gisteren bezig geweest om de gtd radiateur ervoor te krijgen, maar dit gaat helaas niet passen. de onderste koelslangaansluiting komt dan bijna tegen de dynamo. ![]() een gti radiateur past beter, dus die maandag maar bestellen ![]() dus als er hier nog iemand een nieuwe gtd radiateur met dubbel fan nodig heeft, heb ik die wel liggen ![]() |
#64
|
|||
|
|||
![]() zal morgen met de remleidingen beginnen te leggen,
mijn vraag is moeten ze enkel gefelsd worden(volgens mij is origineel dat ook) of is dubbel felsen beter? |
#65
|
|||
|
|||
![]() inmiddels heb ik bijna alle koperen remleidingen aangesloten,en staat de auto
sinds maanden weer op alle wielen ![]() de nieuwe intercooler voorzien van nieuwe bevestigingsbeugels, en gespoten. en nu defenitief gemonteerd. de gtd radiateur heb ik terug gestuurd, en heb nu een gti radiateur ervoor met een spalfan. past perfect ![]() volgende week ga ik met de uitlaat beginnen,rond 60 en compleet van RVS ![]() ook heb ik 2 gave voorspatborden gevonden van een oud type golf, dus hoef ik geen gaten dicht te lassen van de stootstrippen. ![]() ![]() ![]() |
#66
|
|||
|
|||
![]() het tdi project moet maar even wachten, vandaag begon de bak van mijn
daily gti te gieren, en toen uit werk zou ik even kijken of er genoeg bakolie in zat. Mijn vraag werd als snel beantwoord ![]() 3 gaten in het dif ![]() ![]() meteen maar begonnen te demonteren, alles is al los, morgen de bak erachter weg. en meteen ook maar nieuwe koppeling en drukgroep monteren ![]() gelukkig heb ik nog een bak liggen ![]() ![]() |
#67
|
|||
|
|||
![]() hej,
goed bezig met je project. Had een vraagje, waar kan ik die intercooler voor de saab vinden? Ben zelf nog op zoek naar een intercooler voor mijn golf 1 tdi project en deze intercooler wil ik ook ![]() m vr gr martijn |
#68
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Haha, grappig hoeveel mailtjes ik al gekregen heb over de intercooler. maar de intercoolers zijn wel te vinden op saab sloperijen. heb de mijne via internet gevonden bij een sloperij. s6. mvg. Johan |
#69
|
|||
|
|||
![]() Zo eerst even het stof afblazen van dit topic
![]() Door het koude weer hen ik de laatste tijd niet heel veel gedaan, maar sinds kort toch weer de moed gevonden om er mee verder te gaan. Motorisch is hij bijna klaar, nog wat kleine dingetjes. Ben eerst begonnen met een nieuwe downpipe te maken van RVS. ![]() ![]() Nadat deze klaar was, begonnen met de rest van de uitlaat, ook van RVS uiteraard ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() uitlaat is nu geheel in elkaar gehecht, morgen ga ik deze aflassen ![]() |
#70
|
||||
|
||||
![]() knap pijpje,netjes man.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#71
|
||||
|
||||
![]() Welke diameter en wanddikte gebruik je?
En waar heb je de materialen vandaan gehaald? Ziet er netjes uit allemaal! |
#72
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Materiaal heb ik van mijn werk ![]() Werk zelf met Alu en RVS ![]() |
#73
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thnx ![]() |
#74
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik werkte er mee ![]() Kan het ook via mijn werk krijgen, ik dacht aan 2" (60.3mm) Alleen hebben wij dit alleen in 2mm dik te liggen. Vandaar mijn vraag welke maten jij hebt gebruikt. |
#75
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb ook 60,3 in 2 mm gebruikt ![]() Deze wordt bij ons op werk heel veel gebruikt en is dus altijd op voorraad ![]() Anders zou ik voor 1,5 mm wanddikte gaan. Maar 2mm is prima. Wordt vaak gebruikt voor rvs uitlaten. |
#76
|
||||
|
||||
![]() Tis bij ons ook in ruime mate voorhanden gelukkig!
Thnx voor de info. |
#77
|
|||
|
|||
![]() Ff het stof eraf.....
![]() |
#78
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Haha, nee nog niet. ![]() Ben van het zomer met mijn garage bezig geweest, heb nu thuis een brug ![]() Als er weer updates zijn dan meld ik me hier weer. |
#79
|
||||
|
||||
![]() Leuk project!
|