![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Wie heeft er een NET vloerkleed/tapijt voor een driedeurs Recaro interieur? Ik weet eigenlijk niet of de kofferbekleding ook blauw is bij zo'n interieur, zo ja wil ik dat er graag bij hebben, indien mogelijk uiteraard.
Ook ben ik op zoek naar het paneeltje met bedieningsknoppen voor elektrische ramen. Graag met de stekkers aan de achterzijde erbij. Bekabeling hoeft er verder niet bij, motoren ook niet. Ga het gebruiken om stoelmotoren aan te sturen. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
toevoeging kofferbak vloer kleed is bij edition altijd zwart ![]() bediening paneeltje voor elektrische ramen zit vast in het midden consul ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dus ik moet de complete middenconsole hebben begrijp ik? OK, die gevraagd dus
![]() Bedankt voor de aanvulling, top. |
|
||||
|
||||
![]() de vloerbedekking van een 5 deurs past ook.
weet dat er in een pasedena de zelfde blauwe vloerbedekking zit ook blauw. middeconsol voor electrische ramen heb ik te koop in izgs. dus zonder gaten van een carkit. ik zal een foto voor je maken. schakelaars weet ik ook te koop als het goed is moet ik ff voor kijken. gr menne
|
||||
|
||||
![]() Ok mooi ik wacht af. Is de kleur in een Pasadena niet iets lichter??
|
|
|||
|
|||
![]() Heb een pasedena maar dat is zwart????
|
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij had VWroadwarrior nog zo`n middenconsole te koop?
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() bij deze de foto zo als beloofd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je moet die van een madison hebben......Die is ook blauw..........Heb ik ook in me (witte) type 2 in combinatie met me edition interieur!!!!!!!!!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Redbull bedankt. Ik heb nu ook een optie op een compleet interieur, dan kan ik de bestaande knoppen gebruiken voor de stoelen. Zondag weet ik meer, als dat niks is wil ik de console wel hebben, mits je de knoppen er ook bij kunt leveren (+ stekkers achterzijde)
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je weet idd maar nooit wat je kan aantreffen . . . ?! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Idd
![]() |
|
||||
|
||||
![]() kun je me laten weten als je de consol niet nodig hebt heb er andere kopers voor
gr menne
|
||||
|
||||
![]() arne heb je de consol nog nodig ??
|
||||
|
||||
![]() Ja wil hem graag hebben, sorry voor de late reactie. Heb je de knoppen er ook bij?
|
|
||||
|
||||
![]() ja die knoppen voor electrische ramen heeft een maat van me
stuur mar een pb/tje voor de prijzen gr menne
|
||||
|
||||
![]() @Arne...
check ff vwforum... dubbstar heeft nog compleet blauw vloerkleed liggen..ff zoekfunctie gebruiken en dan heb je hem zo gevonden. grtz..Vic
|
||||
|
||||
![]() Heb er al 1 gevonden, bedankt trouwens!
|
|
||||
|
||||
![]() consol is verkocht!!!!!
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" Last edited by redbull : 30-01-2008 at 20:15. |