![]() |
|
||||
|
||||
![]() te koop golf 2 TDI (90pk) met corradodashboard bj 87
kleur blauwpaars tdi moter bj 95 220000km nieuwe distributieriem nieuwe spanrol nieuwe koppeling en drukgroep nieuwe koppelings lager nieuwe olie (duckhams) nieuwe luchtfilter nieuwe dieselfilter nieuwe olie in de bak nieuwe remolie nieuwe remslangen en leidingen nieuwe remschijven nieuwe remblokken nieuwe wiellagers nieuwe toplagers bonnen ter inzage corradodashboard met tunnel kabelschakkeling hydraulische bak fly by wire kompleet remsysteem g60 abs tdi uitlaat stuurbekrachteging dikke bumpers 6cm verlaagd getint glas embleemloze grill heldere koplampen heldere knipperlichten nieuw type richtingaanwijzers speciale intercooler golf 2 gtd met alle kappen (zeldzaam) g60 kokerset nooit gechipt zeer snel auto is niet in perfecte staat zitten hier en daar wat deukjes en krasjes ,was de bedoeling om m te spuiten. auto is motorisch 100 procent in orde ik verkoop de auto ivm aankoop werkbus auto word verkocht zonder de wielen en bekleding op de foto worden wel andere opgezet weet nog niet welke. dus bied maar . auto is uniek zeg nou eerlijk hoeveel mensen ken je met een golf 2 tdi voor informatie bel maar 0613191755 |
|
||||
|
||||
![]() oja bijna vergeten er zit ook een nieuwe luchtmassa meter op
![]() |
|
||||
|
||||
![]() vraagprijs is verplicht
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() up!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Voor de luierIKken
![]()
|
||||
|
||||
![]() zow! netjes man... leuke bak! en nette prijs dacht ik zo...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou hem alleen al voor het kenteken kopen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja ik heb deze zelf gebouwd .en thanks beetlefreak voor het plaatsen van de foto,s.
het kenteken is van een jongen geweest die bij de rdw zelf werkte, dus zodoende dit kenteken rr-dd-01 . dat zal ik ook gaan missen hoor want ik ben zelf iemand die een auto zou kunnen laten staan als het kenteken me niet zint, noem het maar crazy ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zou het doen voor de motor... maar goed... :p
Buitenkant eens opknappen(hoewel hij vrij strak lijkt?) En je hebt een super combi lijkt mij?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() heeft toch wel wat deukjes en plekjes.
maar de vaste delen zoals de kont en het dak en de achterschermen zijn alemaal goed dus ik wou de schermen moterkap en deuren (met audi klinken) vervangen en dan een keertje laten over blazen was ik meteen van al die deukjes af. maar ik heb er de tijd niet voor en heb een bus gekocht. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() de prijs die ik in gedachte heb is 2750 euro of een net bod
|
|
|||
|
|||
![]() Hmmm,is wel ineens 1000 euro meer? :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() is waar ik zelf aan zat te denken maar de prijs moet ergens tussen die 2 liggen.
maar nogmaals ik vraag een goed bod dit is geen vaste prijs. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() schupppppp !!!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() is er dan niemand die interesse heeft in een hele speciale auto . zoveel golfjes 2 tdi rijden er niet rond. dus als je iets aparts wil hier is je kans.
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() kom op jongens is er dan niemand die iets apart wil.
vaste prijs is 1850 euro hiervoor gaat ie de deur uit. heb je wel een golf 2 tdi ,dus doe je voordeel reken voor de gein alles maar eens om blok bak draadboom nieuwe koppeling met drukgroep remmerij abs enz enz plus het corrado dash hoef je niet meer in te bouwen dat is al gebeurd dus dat scheelt. groeten redbull ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() is verkocht vandaag voor 2000 euro
![]() ![]() ![]() mag een slotje op
|
||||
|
||||
![]() Deze rijdt de laatste tijd bij ons in de buurt rond, waar kom je vandaan Redbull??
Zie em nu regelmatig in Bergum, Frl. rijden!
|
||||
|
||||
![]() klopt hij is verkocht kwam uit eindhoven....