![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jow, Melgers is dr weer.....
Iemand een idee om die uitlaatklemmen bij het spruitstuk een beetje handig en goed vast te zetten zonder ze (te ver) open te buigen en een houtje er tussen te zetten alvorens ze om het spruitstuk te beuken? Let me know |
|
||||
|
||||
![]() En zonder een touw te gebruiken en/of een verlengd-verlengstuk van een ratel
![]()
|
||||
|
||||
![]() Er is speciaal gereedschap voor te koop van Midlock. Eenvoudig, niet duur maar onmisbaar. Vrijwel iedere autozaak: VW uitlaatklem tool.
|
||||
|
||||
![]() Met een hele dikke schroevendraaiert gaat het prima, zo heb ik het bij de diesel althans ook gedaan, en voor zover ik weet lekt die niet
|
|||
|
|||
![]() je moet met je voet( 2de persoon) tegen uitlaat duxen zodat spanning weggaat van beugel en dan kan je hem makkelijker lossen!
|
||||
|
||||
![]() op naar de brezan?
|
|
||||
|
||||
![]() Oplossing: spaghetti kopen, ik ben ook helemaal klaar met die klemmen.
Maar anders idd krik onder de uitlaat om hem strak aan te duwen op het spruitstuk en dan een bout tussen de klem rammen, klem eromheen wurmen en bout ertussen uit trekken.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
![]() die is goed ja Allart......torretje loopt trouwens als een tijger. Heel goed allemaal.
Maarre niemand heb zeker ff zo een ding t eleen voor een keer? Beetje idioot om voor een keer een klem aan te schaffen, niet? |
|
||||
|
||||
![]() Het lijkt me goedkoper om een keer zo'n tool aan te schaffen dan dat je 20 (of meer) euro verstookt aan benzine om er eentje te lenen bij iemand.
|
||||
|
||||
![]() bel nu ff met de Brezan....55 euri.....niet mals voor 1-malig gebruik
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() dan mag jij aanstaande zaterdag wel ff komme helpen.....kep nog wel een dikke schroevendraaier liggen.....
|
|
||||
|
||||
![]() Moet keuken slopen hier thuis, dus da gut helaas nie....
Gewoon ertussen steken, en de klem er omhoog afwippen, als het mij lukt dan lukt jou dat zeker
|
||||
|
||||
![]() erafwippen????? hahaaaaa maar DAT bedoelde ik niet.....ik ben meester sloper.
Ik had het over erop bouwen van de klem......das iets anders |
|
||||
|
||||
![]() Je sloopt em dan ook niet, je moet em alleen aan de bovenkant even los zien te haken
|
||||
|
||||
![]() ja echt.....2 minuten werk die klemmen, vanavond ff een fotootje van het slimste apparaat dat ik ooit gezien heb
![]() |
|
||||
|
||||
![]() 2 stukkies metaal met een bout erdoorheen, die je met de bout uit elkaar draait?
|
||||
|
||||
![]() jep!! |
|
||||
|
||||
![]() Hahahahahaha, ff zo uit mn blote bolletje, vaak met dat soort gereedschapjes, stelt niks voor, als je er een paar gezien hebt, ken je ze allemaal