![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na mijn oh zo bekende thread van De Troep die verkocht word op Marktplaats en Ebay wil ik bij deze een nieuwe topic starten:
Zonde...Zonde....Zonde... met als doel auto's die je tegen komt op marktplaats waarvan je zegt...zonde zonde ...zonde.. ik start met deze golf 1 1978 project met idiote bedoelingen.. ![]() ![]() ![]() succes...
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by richard : 14-01-2005 at 18:00. |
|
||||
|
||||
![]() jezus wat zonde man ! doe je toch niet !
|
||||
|
||||
![]() wat een schijtbak zou dat moeten worden zeg...
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() nope...tis toch volksforum...dus alles en dan ook alles aanbieden...
|
||||
|
||||
![]() hmm, dan moet de topic even verplaatst worden denk ik
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() ja als het echt zonde is weet ik nog zo net niet !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oww die schermen! kan wel janken.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() die duckstyle spoiler achterop dan?....
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha! Maar ben toch wel benieuwd hoe dat eruit ziet, een Golf 2 met 3 front! Jammer dat de fotos zo onduidelijk zijn. |
|
||||
|
||||
![]() heb er wel eens eentje gezien.......weet niet meer waar...volgens mij in PWV..was niet echt mijn smaak.... maar als het een vr6 op kenteken is en de motor is nog een beetje knap dan is het niet duur.... alleen ff de plamuur eraf halen, golf 2 front er weer op...
|
||||
|
||||
![]() heheheh richard...
geeft niet hoor het is wat jezelf leuk en mooi vind... me volgende project weet ik alleen wel dat ik hem nooit en echt nooit meer zo ga maken... is ene keer geweest en heb er achter af echt spijt van dat ik het ooit zo heb kunnen doen... niet dat ik me auto niks vind ofzo want ik vind hem echt wel gaaf... maar binnen een paar jaar dan is de 75 die ik nu rij weer geheel in orginele staat... want nu ik een stuk meer meeleef in het leven van VW weet ik wel dat als ik de 75 er 1 of 2 jaar later aangeschaft had dat ie nu helemaal orgineel zou zijn... weet je ook gelijk hoe ik er over denk het is leuk maar wel zonde...
|
|||
|
|||
![]() is geen vr6 op kenteken. Hij is wat meer actief op het vwforum
|
||||
|
||||
![]() bij die beetle btw.."Auto is volledig gerenoveerd en getuind" is ie aangepakt door ROB & NICO?... huizen renoveer je..oude auto's restaureer je....
ps Johan... vandaar mijn opmerking tussen haakjes....want jouw auto is verder puik!
|
||||
|
||||
![]() ik heb het gelezen en snap ook wat je bedoeld...
maar effe voor de duidelijkheid... toen ik eraan begon was ik nog niet zo op de hoogte als dat ik nu wel ben... ben blij dat ik tot bedaren ben gekomen anders zaten er nu kippegaas bumpers op en overal luchthappers en taartscheppen :p... maar jongens let op over een paar jaar dan komt de 42-ET-19 weer terug... maar dan is ie weer zoals hij ooit van de band af is gekomen alleen dan onwijs laag en dikke wielen...
|
||||
|
||||
![]() heb het destijds geprobeerd.....toen nog op het vw forum.... ben blij dat je nu tot bezinning bent gekomen.....
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by richard : 14-01-2005 at 20:22. |