#1
|
|||
|
|||
Pcv delete 2.0 bwa
Lang niks meer gepost, maar nu toch weer wat dringende vragen.
Het gaat dan vooral om zo’n pcv delete plaat. Ik vind op het net alleen maar wisselende recensies en ervaringen met zo’n pcv delete plaat. Aangezien hier meer mensen ervaringen hebben met 2.0 tfsi motoren dan ook hier de vraag. Is het verstandig om deze te verwijderen en zo’n plaat te monteren of vraag ik dan juist om meer problemen. Ik ervaar nu nog geen problemen met de auto, maar wil met dit soort dingetjes meer de problemen voor zijn. |
#2
|
||||
|
||||
Heb ook 1 erop en geen problemen. Motor zit dan wel in een golf1 en nog niet heel veel km gemaakt, maar tot nu toe tevreden. En je bent direct van dat membraan af. Heeft imo alleen maar voordelen.
|
#3
|
|||
|
|||
Ik lees veel over druk opbouw in de motor en olie verbruik vandaar de vraag. Maar hoe meer positief commentaar hoe beter 👍🏻 Ik heb de plaat liggen dus als de experts het ok vinden zit die er zo op 😉
|
#4
|
||||
|
||||
Als je alleen die membraan aan de voorzijde van het kleppendeksel vervangt heb je die drukopbouw niet. Als je achterop het deksel maar zo laat, want als je die afdopt moet je wel een catch can oid installeren.
|
#5
|
|||
|
|||
Top, daar kan ik wat mee dank je. Alleen de voorste gaat inderdaad weg. De achterkant blijft fijn zitten. Nog even wachten op het beschermplaatje voor de hogedruk pomp en dan gaat alles erop 👍🏻
|
#6
|
||||
|
||||
Ik heb die pcv delete ook erop van Forge. Totaal geen klachten over!
Ook totaal geen olieverbruik, km stand ergens tussen 210 en 220k nu. Ik heb wel de eerste generatie, dus de AXX motor.
__________________
2018 Volkswagen Up! GTI 2014 Volkswagen T5 GP 2005 Volkswagen Golf 5 GTI DSG 2003 Volkswagen Touran R32 |
#7
|
|||
|
|||
Top, die van mij heeft nu 125k gelopen. Dan gaat er mooi dat plaatje op. Weer een veel voorkomend probleempje uit de wereld uit voorzorg 👍🏻
|
#8
|
|||
|
|||
Ga eind deze week ook een PCV delete bij mijn Golf 5 GTI met BWA motor doen, ben benieuwd!
|