![]() |
|
||||
|
||||
![]() die 4.4 zit trouwens op een GTI bak 4 versnelling ( 5 is er uitgebleven ) bak was gemaakt om op een atmosferische 2.0 8v ( op webers ) te functioneren voor de autocross . maar deze komt er niet meer op ..... te bang dat deze breekt
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net iets handigs en leuks gevonden ..... Maaar ? is dit juiste , zou mij een hele hoop zoek werk sparen .
zoja ? wat wil CLT , IAC ( ISV) zeggen ? ![]() Last edited by Scirocco_1600 : 28-12-2011 at 19:05. |
|
||||
|
||||
![]() IAT+Copot= potentiometer,deze sonde komt op de buis van je aanzuigbrug naar je intercooler
ISV=toerentalregelapparaat=dan dun buisje dat op je kleppendeksel ligt benamingen zien er mij vrij correct uit hoor ikzelf ben nu met de kabelboom bezig,dus bedankt zou ik zo zeggen haha |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik snap je verhaal over de auto cross, maar zon bak is echt niet geschikt voor een g60 motor. dat was wat ik je wilde vertellen! ![]() Het hele effect van de druk vulling met zon bak raakt er uit, jij gaat straks 100 km in zun 4 rijden met een 4.4 eind vertraging, hoeveel toeren denk je dat je motor dan draaid ? vermoedelijk rond de 6000 toeren met 195 50 15 banden. g60 rijd het mooist van onderuit de toeren 1500 tot 3500. verder moet 2 weken makkelijk te doen zijn, ![]()
|
||||
|
||||
![]() dit zijn de platte riemsteunen om meer spatie te geven aan je chassisbalk
http://www.ebay.de/itm/VW-G60-Rieme...ht_344 2wt_905 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik had het telaat gezien :p bedankt voor de link. Maar er was hier toch iemand op het forum die ze ook zelf maakte en verkoopt? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
okej ![]() ![]() die IAT + copot : had ik ook ondertussen door ( nu enkel nog een nieuwe potentiometer kopen ![]() die ISV : helpt me een stuk meer vooruit ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
inderdaad , snap wat je bedoelt ![]() dacht ik ook , denk dat de kabelboom mij het meest zal afremmen . |
|
||||
|
||||
![]() volgens mijn elektrische schema's zijn alle elektrische componenten aangesloten op mijn motor .
|
|
||||
|
||||
![]() ik had nog een een paar vraagjes ?
wat hoort hier te zitten ? ![]() ![]() Hmm Toevoer benzine ? ![]() leiding die van de remservo komt ? .... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Op die benzinedrukregelaar komt een onderdrukslang die naar 1 van de aansluitingen die achter op de het gasklephuis zitten..als ik het goed heb.
Die 2e wordt met de 1 meter lange onderdrukslang op het regelapparaat aangesloten. Die aansluiting voor op het inlaatspruitstuk moet ik ff weer opzoeken.... Die andere aan de achterkant is inderdaad voor de rembekrachtiger.
|
||||
|
||||
![]() had nog een vraagje ? hoe zit het met de onstekingsmodule ? lijkt me vrij logisch dat er eentje aanwezig hoeft te zijn maar zoals op de foto (hieronder ) staat deze nergens vermeld , en ook vindt ik de fische in mijn kabelboom niet terug .....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() coil[groen] gaat naar de bobine,het 3polige stekkertje waar hall bijstaat komt op de verdeler,geen losse module aanwezig.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
aah ![]() |
|
||||
|
||||
![]() geen idee wat een fische is?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Aansluitstekker ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
iets leuks gevonden ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
okay,waar zie jij de aansluitstekker zitten voor de module?ik heb hier naast me een compleet digifant systeem liggen van mijn gti,kabelboom is dezelfde als op jouw plaatje?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Met die module bedoelt hij waarschijnlijk het regelapparaat en dat is die brede stekker.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat lijkt me toch duidelijk?ik denk dat ie bedoelt of er net als bij de oude mono-motronics een losse ontsteekmodule is geplaatst?