Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 02-09-2007, 14:48
-spyrock-'s Avatar
-spyrock- -spyrock- is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 523
Default

Ik heb altijd al aan auto's gewerkt op een brug of in een put, en heb nog nooit zo'n grote krik hoeven te gebruiken. En in tegenstelling tot anderen begin ik nooit aan iets zonder te weten hoe ik dit het beste doe, ik had ook gewoon meteen kunnen opkrikken op een punt dat goed leek...maar ik heb liever zekerheid omdat ik namelijk geen 3 andere auto's of geld heb in reserve indien deze stuk is (ben 20 jaar trouwens). Dat noemen ze nadenken voor je iets doet. En het ging mij niet om de moeilijkheid van opkrikken of plaatsen van assteunen, het ging om het juiste plaatspunt! En opkrikken met een onozel krikje van in de koffer aan de dorpel kan iedereen, ik wou echter de grote krik gebruiken en het door vw beste bestemde punt hiervoor weten.

En nog iets...ik probeer hier actief deel te nemen aan een forum in alle beleefdheid, maar begin niet de arrogante hollander uit te hangen, er mist enkel nog jullie belachelijk "sodemieter op" taaltje (of hoe je dat ook schrijft). Dus ofwel antwoord je op de gestelde vraag en help je mensen, ofwel hou je em toe.

Last edited by -spyrock- : 02-09-2007 at 14:50.
Reply With Quote
  #22  
Old 02-09-2007, 17:23
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,839
Default

Quote:
Originally Posted by -spyrock-
En in tegenstelling tot anderen begin ik nooit aan iets zonder te weten hoe ik dit het beste doe, ik had ook gewoon meteen kunnen opkrikken op een punt dat goed leek...maar ik heb liever zekerheid omdat ik namelijk geen 3 andere auto's of geld heb in reserve indien deze stuk is (ben 20 jaar trouwens). Dat noemen ze nadenken voor je iets doet. En het ging mij niet om de moeilijkheid van opkrikken of plaatsen van assteunen, het ging om het juiste plaatspunt! En opkrikken met een onozel krikje van in de koffer aan de dorpel kan iedereen, ik wou echter de grote krik gebruiken en het door vw beste bestemde punt hiervoor weten.



Hahaha gast jouw ontmaagding moet een feest geweest zijn....
__________________
Mijn project, '77 audi 50
Quote:
Originally Posted by Tjaap
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller
Reply With Quote
  #23  
Old 02-09-2007, 17:42
-spyrock-'s Avatar
-spyrock- -spyrock- is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 523
Default

Heb jij effe gelijk zeg, dat was echt een ramp, ik nam er een handboek bij maar het ging nog niet...haha hihi hoho wat een fantastische mop heb je net gemaakt man. Keep up the nice comments kleuterb*tch.
Reply With Quote
  #24  
Old 02-09-2007, 18:50
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by -spyrock-
En nog iets...ik probeer hier actief deel te nemen aan een forum in alle beleefdheid, maar begin niet de arrogante hollander uit te hangen...


Tref je net de goeie.
Tot nu toen zijn het bijna alleen maar reserve Belgen die hier gereageerd hebben.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #25  
Old 02-09-2007, 19:03
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,839
Default

Hahaha indd...

Nee sorry kerel maar als je toch "(Industrieel Ingenieur) bij Citroën" bent, dan zou dit toch allemaal geen probleem moeten zijn...

Kan nu wel een grap over Citroen of over Belgie eraan vastplakken maja je kunt er toch niet om lachen


Ohwja en als je misschien ff gegoogled had, had je je How to al gevonden:
Difficulty: Moderately Easy
Video versie
__________________
Mijn project, '77 audi 50
Quote:
Originally Posted by Tjaap
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller

Last edited by Berserker : 02-09-2007 at 19:07.
Reply With Quote
  #26  
Old 02-09-2007, 19:36
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,530
Default

Is weer gezellig hier
Maar even alle gekheid op een stok
Hoeveel hebben er hier bij het lessen voor het rijbewijs een wiel verwisseld?
Je moet er te schade en schande achter zien te komen [krik die door de bodem gaat
Auto die van de krik dondert met alle gevlgen van dien
Vond de vraag van een 20jarige nog niet zo dom!!!
Reply With Quote
  #27  
Old 02-09-2007, 19:50
-spyrock-'s Avatar
-spyrock- -spyrock- is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 523
Default

Ik heb nooit gezegd dat ik industrieel ingenieur bij citroën ben, ik heb deze vakantie een stage gevolgd naar aanleiding van mijn masterjaar dat eind deze maand begint...binnen een jaar ben ik dus (hopelijk) pas industr. Ing. En maak maar grappen over citroën, toch totaal niet een merk dat mij aanspreekt dus kan er wel om lachen. Maar niet over Ferrari beginnen hé ! ;-)
Over België mag je alleen moppen maken als je zelf belg bent, niet als nederlander want die hebben minstens evenveel typische niet al te positieve kenmerken. :-)

En die how-to links had ik al lang gevonden, kvond het alleen niet nuttig want het gaat niet over een golf en ze duiden dus ook niet aan op welk punt mijn auto veilig staat. Hangt namelijk soms af van merk tot merk. En voor de honderste keer, ik kan een auto zoals iedereen opkrikken met eender welke krik met mijn ogen toe, dus kom niet af dat ik dat niet kan. Maar aangezien ik deze auto pas heb gekocht en net begin aan te werken en geen vw-manual heb was ik niet zeker op welk punt onder de auto de assteunen geen beschadiging zouden opleveren.
Reply With Quote
  #28  
Old 02-09-2007, 22:47
maartenunplukt's Avatar
maartenunplukt maartenunplukt is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,250
Default

Ach laat je niet zo op de stang jagen, zeker niet door van die halve belgen als Golf1GTS.
__________________
www.hardleers.net | Photography//design//art//people
Reply With Quote
  #29  
Old 02-09-2007, 23:12
DeNB3rt's Avatar
DeNB3rt DeNB3rt is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,901
Default

wat een thread
Je zit wel snel in je masterjaar??? ik ben straks 23 en ik ben de bachelor nog niet uit
Reply With Quote
  #30  
Old 03-09-2007, 00:57
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by maartenunplukt
Ach laat je niet zo op de stang jagen, zeker niet door van die halve belgen als Golf1GTS.


Ey eh...
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #31  
Old 03-09-2007, 01:06
maartenunplukt's Avatar
maartenunplukt maartenunplukt is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,250
Default

__________________
www.hardleers.net | Photography//design//art//people
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 18:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum