|
||||
|
||||
Mooi hoor, zal straks heerlijk rijden! En met die Rotrex erop helemaal.
Ik vind de velgen/remmen combi echt super!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dikke stallingswielen!
|
||||
|
||||
Die zou ik niet alleen voor stalling gebruiken
|
|||
|
|||
Je bent mooi bezig hoor!!! Helemaal top!!!!
Ik zou idd ook gewoon stalen velgen met smalle bandjes gebruiken voor stalling. Die dan goed hard ( 4bar ) oppompen. |
|
|||
|
|||
Bedankt mensen, Helaas heb ik juist deze wielen voor de stalling gekocht.
Als de remmen er eenmaal helemaal op zitten moet er minimaal 17" op zitten En met de S3 wielen valt het allemaal perfect |
|
|||
|
|||
Vorig jaar werd de kachel in Oostenrijk totaal niet warm.
Leidingen werden wel warm, je kon aan de kachelhuis voelen dat de kachel radiateur wel warmte afgaf. Aangezien het dashboard er toch nog uit lag even het kachelhuis losgehaald en dit gevonden :mrgreen: en waar de kachelradiateur zat, was genoeg restanten aanwezig van het schuim. het schuim kon je er zo af vegen Nieuw schuim erop geplakt, dit moet het probleem wel oplossen, motortjes gecheckt en die werken allemaal en terug gemonteerd en klaar met overal nieuw schuim. Morgen nog even goed schoonmaken, en dan kan deze weer terug :tu: |
|
||||
|
||||
Netjes . Wat voor schuim is dat en waar kan je dat halen? Lees hier en daar dat ze er tape overheen doen maar heb liever zoals jij het hebt.
|
|
|||
|
|||
ik heb het jaren geleden gekregen bij het schadebedrijf waar ik gewerkt heb
Ze gebruiken het voor deur isolatie, aangezien dat vaak niet meer te leveren is voor oudere auto's Wat het merk is, en de precieze benaming durf ik helaas echt niet te zeggen |
|
|||
|
|||
Mooi project, en je pakt zo te zien alles maar meteen ff goed aan
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag bij Trabistyle geweest voor de brandstoffilter steun.
Nog even zwart maken, maar ben er superblij mee. Ook de dynamosteun even passend gemaakt voor de dynamo en de motor, moet iets verslepen worden en bezig met de schakelpook van de dsg passend te krijgen, ook dit gaan goed komen :mrgreen: |
|
|||
|
|||
Ook van de week de pedaal aangepast
En een beetje de bekabeling netjes maken en aansluiten |
|
|||
|
|||
vandaag wel even een nieuw setje wielen gepast
|
|
||||
|
||||
''Als je het doet, doe het dan goed!'' Lijkt het motto wat je gebruikt :P
|
||||
|
||||
Dikke wielen, dik project
|
|
||||
|
||||
Schitterende wielen!
|
||||
|
||||
heel mooi totaal plaatje
|
|
||||
|
||||
Gave wielen zeg
|
|||
|
|||
Dat gaat net passen of niet met die klauwen, top project verder!
|