|
||||
|
||||
Die van interauto zit al een half jaar te zoeke naar een binnenspiegel van een golf 1 cabrio voor mij als ik hem moet geloven,
Hij had hem zeker nog liggen en kon hem niet meteen vinden en zou me bellen als hij hem had. Niks meer gehoord. Erik. |
|
||||
|
||||
Quote:
heb ook wel een tipje en dat werkt zekerss je moet je vriendin mee nemen ..... laat ze een sexy topje aan doen met iets teveel in kijk en dan kan alles , |
|
||||
|
||||
Quote:
haha, super al die reacties hier. en ja dat zal bij hem idd wel werken!hij heeft op zn internet site ook 2 van die vrouwtjes in bikini staan haha. ik ben er ook wel eens afentoe geweest, maar ik heb er wel vaker gewoon tussen de sloop Autos in dat veld mogen kijken. hij weet idd zeker wat alles waard is, maar hij heeft wel bijna alles voor o.a. oude vw's. en als je iets te duur vindt zegt ie idd van oke, dan niet haha. t is en blijft een apparte kerel, maar ik kan er wel mee overweg, en hij heeft me ook wel eens ooit gematst. als je gewoon goede afspraken maakt via de telefoon geloof ik niet dat ie ineens meer zou vragen. ga er morgen nog heen voor een spinnekop. |
|
||||
|
||||
Quote:
juist hetzelfde verhaal ben al 5 keer geweest en telkens behulpzaam en redelijk maar heb ook al gezien dat hij ambetant kan doen tegen klanten |
|
||||
|
||||
Quote:
Omdat ik nog nooit van ambetant had gehoord ambetant(Vlaams) irritant, naar, onhebbelijk, vervelend
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Ik had de vr6 sloper bij die vent gekocht ik kon er goed mee over weg
en zeker toen ik over me project begon hij deed zich zelfs nog de moeite om ene uit te graven achter in de hoek :P
|
||||
|
||||
Ik kom er ook wel vaker aangezien mijn vriendin daar in de straat woont maar gewoon even een praatje met hem maken en relaxt blijven en dan komt het meestal wel goed
Beter heb je het als die getinte jongen daar is want dan mag je altijd achter kijken en voor normaler geld @ Vains: nu vraagt ie nog 1750 voor die v8
'06 Passat 3c variant 2.0 tdi '01 Golf cabrio 2.0 Last edited by Tombo90 : 27-04-2012 at 08:51. |
|
||||
|
||||
eigenaar is ernstig ziek btw, weet niet of die nog terugkomt
|
|
||||
|
||||
Heb hem deze week nog gewoon over het terrein zien lopen
|
|||
|
|||
ik moet zeggen hoe ik daar ben geweest had ik de eigenaar zelf en ik mocht gewoon achter gaan kijke wat ik nodig had / zocht en de prijze waren ook niet duur betaalde voor orgineel hoede plank en 2 zwarte hoede plank dragers en polo 6n achter paneel maar 35 euro alles bij elkaar
|
|
||||
|
||||
De eigenaar is ook inmiddels overleden. En de zoon heeft het nu overgenomen.
Dit is wat ik van iemand gehoord heb. |
|
||||
|
||||
dat hoorde ik ook al hier maar kreeg geen bevestiging.. hopelijk zorgt zijn zoon dat de sloperij blijft bestaan
|
|
||||
|
||||
Dit is inderdaad waar, en beter nieuws:
Zijn zoon hanteert niet van die belachelijke prijzen,.. Laatst wat spulletjes meegenomen voor de coupe, - 7 lamellengrille - rechter voorscherm volledig schade/roest vrij - set originele Kamei X1 skirts Het was wel even schrikken want ik hoefde maar 7 tientjes af te rekenen terwijl ik 200 euro gepint had uit voorzorg
|
||||
|
||||
Quote:
Ah kijk eens aan. Deze week maar weer wat onderdeeltjes gaan sprokkelen daar
|
||||
|
||||
Ligt daar nog een beetje interresant spul? Ben er al een paar jaar niet meer geweest en z'n website is nog steeds uit het jaar blok
|
||||
|
||||
Hij heeft echt vanalles, soms ook zeldzaam spul.
Ligt er natuurlijk beetje aan voor wat voor auto je spullen zoekt. Om het in golf generaties even uit te drukken heeft hij vanalles van golf 1 tot een enkele golf 4.
|
||||
|
||||
Vandaag ook weer eens bij interauto binnen gewandeld voor wat onderdelen.
Interauto was eerder niet zo mijn favoriet, ondanks deze maar 2 km verderop zit. Maar sinds de nieuwe eigenaar erin zit is het weer leuk om daar je onderdelen bij elkaar te sprokkelen. Prijzen zijn meer dan gehalveerd .
|
||||
|
||||
R.i.p. voor de oud eigenaar en veel geluk met de nieuwe dan maar.
|
|
|||
|
|||
Even oud topic na boven halen , bestaat deze sloperij nog wel?