Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings verslagen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 15-05-2011, 18:19
VWJYI VWJYI is offline
No personal life
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 2,095
Default

mooi, als ze nu een paar dagen geleden toen ze hoorden dat het grote terein niet doorging op alle forums even hadden vertelt dat ze een klein terrein hadden en geen groot terrein dan was het konvooi vanmorgen richting arnhem vertrokken. Het is inderdaad moeilijk om een fatsoenlijke meeting te organiseren, maar ben dan ook zo eerlijk en geef het even door als er bepaalde dingen niet doorgaan dan kunnen de mensen op voorhand een afweging maken.
Reply With Quote
  #42  
Old 15-05-2011, 18:27
Fr@nk's Avatar
Fr@nk Fr@nk is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 186
Default

Inmiddels ook weer terug van de "file meet" ... Sjongejonge wat een ellende allemaal voor de inkom........

Op tijd vertrokken vanuit Elsloo met de groep, dat was super gegaan trouwens! Die Ronniej ken t verkeer goed tegenhouden, en hop weer in de Jetta en trappen maar!

Eenmaal aangekomen was t al een chaos zoals al eerder is vermeld hier, je kunt er als bezoeker weinig aan veranderen maar t is wel goed k*t voor iedereen....

Verder heb ik ook niemand van de organisatie gezien bij die file om te vermelden dat wachten geen zin had, je moest het maar na 2 uur zelf en van de rest van de bezoekers ontdekken!

Ok als men op het laatste moment van terrein moet wisselen is dat natuurlijk ook niet gepland om het op deze manier te laten verlopen, maar eerlijk is eerlijk daar konden veeeel meer auto's op hoor, ook op het grind-gedeelte enz... ik snap ook niet waarom het eerste gedeelte binnen nog was afgezet met lint want dat was ook nog een mooie plek, dan heb ik het nog niet over het grasveldje gehad, ff de dag ervoor maaien en vol duwen lijkt me.... misschien mocht het niet ofzo maarja in noodsituaties als dit moet je af en toe wel...

Heb zeker hele dikke bakken gezien daar binnen, mindere heb je overal wel erbij, maar al met al blijft het natuurlijk erg jammer hoe het verlopen is.....

Al met al wel goed geamuseerd eenmaal binnen maar of ik volgend jaar nog ga is maar de vraag.........
__________________
www.vwclubparkstad.nl
Reply With Quote
  #43  
Old 15-05-2011, 18:29
Vains's Avatar
Vains Vains is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 5,487
Default

Ook ik was dik ontevreden over deze editie van eurosunday. Zoals zovelen stond ik ook voor gesloten poort. Eigenlijk wilde ik direct naar huis rijden maar ben uiteindelijk toch even binnen gaan kijken. Wat mij opviel was dat ondanks de 'controle' op kwaliteitsauto's er genoeg rommel binnen stond, terwijl er een heleboel dikke bakken buiten de hekken stonden

Dus volgend jaar moet ik toch echt eens goed gaan nadenken om een bezoekje te brengen of niet ;-)
__________________
Bmw e61 530d touring
Reply With Quote
  #44  
Old 15-05-2011, 18:35
classicline's Avatar
classicline classicline is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,823
Default

Nou ondanks de drukte was het toch leuk daar.

De Organistie kan er tenslotte ook niks aan doen, als het terrein vol zit
Dan zit het vol. En de politie heeft het gewoon uitgenut! En ik moet zeggen det heg een erg groot terrein was!

Als bij willekeurig treffen in NL opeens 2 x zoveel autos komen als geplant
Dan gebeurt gewoon het zelfde.. Vandaar alleen maar respect voor de organisatie en
Hopen dat het volgend jaar wat beter verloopt!

Twan
__________________
www.ultralow.nl
www.bdclean.nl
Reply With Quote
  #45  
Old 15-05-2011, 18:37
oldscool's Avatar
oldscool oldscool is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,051
Default

Ja precies , vorig jaar top :tu:

en als je als organisatie weet dat je een kleiner terein hebt vermeld je dit natuurlijk aan de autoliefhebbers op de forums,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, of je zegt de meeting af, wel zo netjes :tu:

en organistie ja ehm ver te zoeken ,,

maar nee niks ervan , met andere woorden ben blij dat je binnen bent :SCRATCH:

het was de 2de en laatste keer !

volgend jaar dubb inn :tu: (heb er nu al spijt van)

denk dat het de eurosunday boys naar het bolletje gestegen is :beatup:

en dat er dan beweerd wordt dat de politie zegt je moet alles binnenlaten yeah wright !, ik stond er erg vroeg toen de flikken aankwamen en toen stond er al monsterbumper achter de kassa!!!!

gewoon de flapmeeting van het jaar !




wel raar , als het vol is dat je nog mensen naar binnen ziet rijden (vriendjespolitiek)

tijd voor een nieuwe sticker I hate eurosunday :tu:
__________________
"Four wheels One love"

http://www.facebook.com/dropandwheels
Reply With Quote
  #46  
Old 15-05-2011, 18:43
Ronniej Ronniej is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 187
Default










Na de geslaagde editie van Eurosunday in 2010 dacht de crew aan een nieuwe lokatie, namelijk in Landen. Op zich niet erg, echter kan de organisatie zich beter gaan afvragen waar ze het volgend jaar moeten gaan organiseren want het was toch duidelijk te klein, want ook dit jaar was Eurosunday weer een enorm succes. Ronald Veth trapt af met de preview. .

Lees de gehele feature op: http://www.rpmvision.nl/features/193/eurosunday-preview.
Reply With Quote
  #47  
Old 15-05-2011, 18:45
Martyn's Avatar
Martyn Martyn is offline
Married to PC
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,868
Default

Gelukkig hebben we de foto's nog !

Dik die TT van die zwitser
__________________
Martijn

flickr
Reply With Quote
  #48  
Old 15-05-2011, 18:52
lager lager is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 785
Default

wat een schandaal dit. gewoon voor niets gereden laaste keer dat wij naar deze meeting gegaan zijn..

niet te geloven dit. kristof bs wheels

Last edited by lager : 15-05-2011 at 18:54.
Reply With Quote
  #49  
Old 15-05-2011, 18:52
Koudijs Koudijs is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 98
Send a message via MSN to Koudijs
Default

Het was mijn eerste keer en ik vond het jammer (zoals al eigenlijk gezegd is door meer mensen) dat er slecht gecommuniceerd werd. We stonden en stonden daar wat, als men wat had gezegd had ik tenminste al mijn auto kunnen parkeren en kunnen gaan kijken maar ja, ze hadden liever dat we even in onze auto's gingen wachten...

Ik was mee met de grote groep uit Elsloo, daar was tenminste erg goede organisatie... heel goed heren was onder de indruk...

Stonden veel auto's binnen die niet echt meeting waardig waren en die hielde de mooie auto's buiten. Ik zag juist nog erg veel plekken over op de meeting waar nog geparkeerd had kunnen worden.

Ik hoorde zoveel goede dingen van vorig jaar en dan is dit toch een teleurstelling...

Volgend jaar toch maar Arnhem...

Foto's volgend nog
Reply With Quote
  #50  
Old 15-05-2011, 19:14
Oldskool_Ivo Oldskool_Ivo is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 367
Default

Quote:
Originally Posted by De Limburger

Kleine drukte langs de weg.






vond onze mini-Worthersee erg geslaagd

Aan iedereen die vanuit Elsloo is mee geweest, DIKKE PRIMA !!!
Reply With Quote
  #51  
Old 15-05-2011, 19:25
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Ik vind het een beetje jammer om hier zo over tekeer te gaan. Met de post van HB24 lijkt het me een vrij duidelijk verhaal eigenlijk.. Als de blauwpetten dan daar ook nog moeilijk gaan doen en alles, wat kan je er dan verder aan doen.

Ik denk ook dat het niet gruwelijk verstandig is om met dergelijke grote colonnes aan te komen zetten, dan versterk je de drukte natuurlijk alleen. Als het allemaal wat geleidelijker binnen drupt kan je er beter mee omgaan. Locatie vond ik niet geslaagd, setup is wel leuk met dat veld daar enzo (podium) als je dat gras mooi kort maait kan je daar een leuke setting creëren a la edition38. Maar zou beter werken met een kleinschalige(re) meeting denk ik ..

Dit is duidelijk een leermomentje, vergeet niet dat dit pas de derde editie is van ES. Het is gewoon geëxplodeerd.. vorig jaar was het echt de beste (eendaagse) meeting van het jaar! Als het dan zo tegen gaat zitten met het terrein en de klabakken etc. dan sta je vrij machteloos denk ik.

Ondanks alles heb ik opzich weer een hele gezellige dag gehad met de boys & girls. En ook nog een prijsje Top 30 Eurosunday meegenomen.. leuke waardering. De kans is groot dat ik er volgend jaar gewoon weer bij ben
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote
  #52  
Old 15-05-2011, 19:26
De Limburger's Avatar
De Limburger De Limburger is offline
Volksforum QUATTRO donor - Mr Muscle
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 6,203
Send a message via MSN to De Limburger
Default

Quote:
Originally Posted by oldscool
Ja precies , vorig jaar top :tu:

en als je als organisatie weet dat je een kleiner terein hebt vermeld je dit natuurlijk aan de autoliefhebbers op de forums,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, of je zegt de meeting af, wel zo netjes :tu:

en organistie ja ehm ver te zoeken ,,

maar nee niks ervan , met andere woorden ben blij dat je binnen bent :SCRATCH:

het was de 2de en laatste keer !

volgend jaar dubb inn :tu: (heb er nu al spijt van)

denk dat het de eurosunday boys naar het bolletje gestegen is :beatup:

en dat er dan beweerd wordt dat de politie zegt je moet alles binnenlaten yeah wright !, ik stond er erg vroeg toen de flikken aankwamen en toen stond er al monsterbumper achter de kassa!!!!

gewoon de flapmeeting van het jaar !




wel raar , als het vol is dat je nog mensen naar binnen ziet rijden (vriendjespolitiek)

tijd voor een nieuwe sticker I hate eurosunday :tu:



Sorry ik vind deze iets te grof sven, maar dat is mijn mening.
Gr Ronnie
__________________
Future project: Mk2 APY 210Ps S3 02M 2Wheel Racecar look.
Reply With Quote
  #53  
Old 15-05-2011, 19:28
jellehier jellehier is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,165
Default

Quote:
Originally Posted by classicline
Nou ondanks de drukte was het toch leuk daar.

De Organistie kan er tenslotte ook niks aan doen, als het terrein vol zit
Dan zit het vol. En de politie heeft het gewoon uitgenut! En ik moet zeggen det heg een erg groot terrein was!

Als bij willekeurig treffen in NL opeens 2 x zoveel autos komen als geplant
Dan gebeurt gewoon het zelfde.. Vandaar alleen maar respect voor de organisatie en
Hopen dat het volgend jaar wat beter verloopt!

Twan


Bull shit twan. Als je een goede organisatie hebt dan ben je altijd voorbereid.
Reply With Quote
  #54  
Old 15-05-2011, 19:29
Ralph's Avatar
Ralph Ralph is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 2,065
Default

Foto'sssssssssss !!!!
__________________
Golf 8 GTI edition45 Clubsport ‘22
Porsche Macan ‘21
Transporter T6.1 ‘21
Reply With Quote
  #55  
Old 15-05-2011, 19:38
Koudijs Koudijs is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 98
Send a message via MSN to Koudijs
Default
































Reply With Quote
  #56  
Old 15-05-2011, 20:04
Ibiz@ke's Avatar
Ibiz@ke Ibiz@ke is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 617
Default

Het was niet naar onze wensen,dat mag iedereen weten en dat mag gezegd worden
Wij hebben zoals ELK jaar ons uiterste best gedaan om alles zo goed mogelijk te laten verlopen.
Wat ik zeer spijtig vind en zelfs kwetst zijn woorden zoals ''zijt gelle nie beschaamd'',die duitsers,die hollanders,die collone van volksforum en de collone van wetteren konden niet meer binnen


JA wij waren beschaamd toen we moesten zeggen,jullie geraken er niet meer bij....

MAAR....als het vol staat en de hete adam van de politie hangt in uwe nek da ge kunt zorgen da alles zo snel mogelijk opgelost is en de straten vrij zijn,dan wil ik eens zien hoe sommige die zo kritiek spuien het hadden opgelost.
Als er op 2u tijd meer dan 550 wagens binnenkomen heb je al niet slecht gewerkt,en het was zelfs nog niet middag,het volk bleef maar toestromen zelfs ondanks dit weertype.

Wij zijn voor de rest zeker niet beschaamd en ik denk ook niet dat wij beschaamd MOETEN zijn

Er was ons de locatie recht tegenover het terrein beloofd,en waar iemand het haalt dat dit tot 3 dagen geleden zo was weet ik niet...maar dit is niet correct
Ook heeft de stad niet alles correct doorgebriefd waardoor er dingen zijn misgelopen

Degene die dergelijk event voll kan omgooien en van locatie kan veranderen op zulke korte tijd en er in slaagt om zonder moeite een +1000 auto's te parkeren zonder dat de mensen een uur moeten wachten en zonder dat er ook maar 1 ''foute'' wagen binnenkomt,die wens ik ne dikke proficiat want ons is het niet gelukt

Combineer daar nog bij dat sommige mensen die als vrijwilliger helpen niet komen opdagen,dan kan je niet meer doen dan je uiterste best

Dit is volgens mij vandaag wel gebeurd
Iedereen met een groen/roos t-shirts verdiend een welgemeende dank u wel en proficiat ipv 10kg stront over zijn hoofd

conclusie:

-grote opkomst voor kutweer,zelfs NOG grotere opkomst als vorig jaar....dit had zelfs op brustem airbase NIET gelukt!
Vorige editie tikten we af op 785 wagens,er er konden in de buffer zone nog max een 150 bij

Wat kunnen we hier aan doen zodat dit NOOIT meer gebeurd?

-groter terein zoeken voor 1300-1500 wagens te parkeren
-event kleiner maken en enkel op uitnodiging of inschrijving (500 wagens ongeveer)
-STOPPEN MET EUROSUNDAY?


Bedankt aan iedereen die gekomen is en meegeholpen heeft aan dit event


Eurosunday Crew
Reply With Quote
  #57  
Old 15-05-2011, 20:23
De Limburger's Avatar
De Limburger De Limburger is offline
Volksforum QUATTRO donor - Mr Muscle
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 6,203
Send a message via MSN to De Limburger
Default

Mooie reactie waar veel duidelijk door gemaakt is.
Laat volgend jaar maar zien dat het wel gewoon weer goed kan.
Jullie kunnen het wel, dat hebben jullie al twee editie's eerder al bewezen.
Gr Ronnie
__________________
Future project: Mk2 APY 210Ps S3 02M 2Wheel Racecar look.
Reply With Quote
  #58  
Old 15-05-2011, 20:43
matt202's Avatar
matt202 matt202 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 438
Default

tja 3 dagen voortijdig de plannen omgooien is niet niks.. maar als jullie toch ieder dag alle forums in de gaten houden, was het misschien wel zo netjes geweest om een hoop mensen op voorhand te verwittigen.
zeker voor de mensen die van ver af komen..
Reply With Quote
  #59  
Old 15-05-2011, 20:44
Wietse Wietse is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 73
Default

Half 6 me bed uit gekomen, om half 7 te vertrekken naar het shell tankstation. Aardig wat auto's vanuit volksforum, en de rit naar Landen was prima, leuk en zeker goed georganiseerd...

aangekomen in Landen was het toch wel een domper om zo lang in de rij te staan en niet binnen te kunnen komen! Echter niets aan te doen en de auto's in een stuk gras vlakbij kunnen zetten, een meeting opzich.

Op het terrein zelf was het toch wat minder, veel auto's vond ik het persoonlijk niet waardig (waarbij ik de selectie procedure niet kon zien). Toch ook veel dikke bakken gezien. * in het hoofd houdend dat de organisatie met de problemen van het terrein en politie zat vandaag, kun je hen ook niet volledig de schuld geven, die hebben ook hun best gedaan!

Het was voor mij de eerste keer, dus vond ik het jammer, maar heb me nog wel vermaakt.. Net voor vertrek kwam de lupoclub nog langs met 2 kevers, daar mee stuk binnendoor door België gecruised.. heerlijk

Dus voor volgend jaar wordt het toch kijken om wel of niet te gaan!

Wel nog foto's gemaakt, deze zal ik zsm proberen te posten in dit topic
Reply With Quote
  #60  
Old 15-05-2011, 20:44
PimVW's Avatar
PimVW PimVW is offline
No personal life
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 2,323
Default

Ben als bezoeker geweest. Stond wel mooi spul tussen. Muziek stond aso hard, was niet normaal! Was wel n chaos, vorig jaar vond ik veel beter...
__________________
Saugergroup [0][0] [0][0]
Polo 6N Harlekin
Golf 1 GTI PLUS 20V T sold
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum