Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 08-05-2016, 00:55
Dennis-polo Dennis-polo is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2014
Posts: 5
Smile Dennis-polo

Hello mede forummers!

Laat ik mij hier eens voorstellen. Ik ben Dennis, 21 jaar jong en ik kom uit Arnhem. Ik ben student in de autotechniek dus handig met auto's ben ik wel een beetje

Mijn eerste auto ooit was een Volkswagen Polo 1.3 CL coupe uit 1992, in een mooie donkere kleur. Deze auto heb ik vrijwel meteen gekocht nadat ik mijn rijbewijs op zak had
Hier heb ik van alles mee gedaan. Toen ik de polo kocht zat er een standaard interieur in, deze heb ik toen vervangen voor een Polo gt interieur. Ook heb ik er zelf een dakraampje ingezet. De auto heb ik dik 2,5 jaar gehad , en hij heeft in de tijd dat ik hem gehad heb er nogal verschillend uit gezien. De polo kocht ik toen hij al eens een lichte aanrijding van voren had meegemaakt , dus het frontje was niet helemaal recht meer...
Toen ik de polo net in mijn bezit had , heb ik de gehele motor uit elkaar gehaald. waar nodig nieuwe onderdelen gemonteerd , cilinderkop laten vlakken en opgebouwd. Dit omdat hij op 3 cilinders liep.

Hieronder wat foto's van mijn eerste auto.

Hier had ik de polo net een uurtje




Begin van het uit elkaar halen van de motor




Kop vlakken




Kleppendeksel gelijk maar mooi gespoten




Nieuwe spulletjes




Na het rood gespoten kleppen deksel , wat ik erg leuk vond staan bij de kleur van de auto vond ik het tijd worden om meer rode accenten toe te voegen.




Rood logotje , rode biesjes










Geluid




Zo is hij uiteindelijk geworden onder de kap




GT interieur







Toen vond ik het tijd voor een andere kleur velgen en white walls