Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #61  
Old 18-07-2013, 12:19
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
Default

T3fan:

ik weet niet hoe hard mijn dodge normaal loopt, maar het max toerental is 4000rpm. het ding heeft ook een abnormale kleine carbu meegekregen waardoor die op 4000rpm echt niet meer vooruit gaat

nu rijd ik op gas, ontsteking werd VEEEEEL vroeger gezet om beter te lopen op gas dan op benzine en heb er al 139km/h op GPS uitgehaald (bijna 4800rpm). ik dacht met de gas nog thuis te geraken maar na 30km volgas heb ik gemerkt dat ik thuis niet meer haalde. ding verbruikt dan rond de 50-60liter/100km. k heb die dodge nu al 8jaar en al 8jaar is die zijn dynamo en accu kapot, radiator lek, uitlaat doorgeroest en drinkt olie voor zot (heeft al 2keer zonder olie gereden en daardoor verbruikt die nu 1liter per 300km, op 1500km heeft die geen olie meer).
met +320 000km op zen kiezen waarvan 300 000 op LPG is die motor eigenlijk allang op rust.

mijn golf bolt ook een 150-160 en ik hoef niet overdreven lang te gaan om de teller op 145 te zetten hoor. de overschot duurt lang of heb een goeie bergaf nodig.
de GTD van TS zou heel vlot naar 160 moeten kunnen gaan en als turbo nog OK is, zou die nog lang moeten leven. op voorwaarde dat je eerst rustig warm rijd. ALTIJD.

de pakkingen van die 1.6 diesels waren niet van de beste destijds en je blaasd die er zo door.
ik dacht dat er destijds ook races waren op circuit waar de diesels in meededen?
ook al worden die GTD 30jaar lang afgetrapt. als die nu nog leven, kunnen ze ertegen
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
Reply With Quote
  #62  
Old 18-07-2013, 12:39
ewcaddymk1's Avatar
ewcaddymk1 ewcaddymk1 is offline
No personal life
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 2,938
Default

dat een gtd geen toeren motor vind ik niet juist , degene met de grote k24 of t3 moet je echt wel in toeren janken omdat die pas beginnen bij 2800rpm
en er zijn zat die alles hebben afgedopt en de druk alleen met de pomp afstellen
die dus met een druk rijden van 1,2 tot 1.6 of zelfs hoger en die rijden er al jaren mee
de jr motoren zijn gewoon lilometervreters ook als je veel toeren maakt
het is gewoon van belang dat je de motor eerst goed op temperatuur komt en dan begint te trappen, zo ook het afkoelen van de turbo
doe je dit dan kun je zelfs met een aardig opgeschroeft td jaren mee
__________________
TSJA ......zeg het maar!!


Caddy '85 >1.6D > 1.6TD >1.9TDI >2.8VR6>2.8 AQP 24v
Reply With Quote
  #63  
Old 18-07-2013, 13:11
T3 fan T3 fan is offline
Forum Regular
 
Join Date: May 2013
Posts: 227
Default

Maak die jongen maar lekker gek,,,kan ie binnenkort een ander blok gaan zoeken
Jullie hebben een plekkie om te sleutelen en kennis om hem indien nodig te reviseren
Ik niet en ik denk ludo ook niet ,,, hij wist notabene niet eens waar het uitlaat spruitstuk zat

ewcaddymk1
degene met de grote k24 of t3 moet je echt wel in toeren janken omdat die pas beginnen bij 2800rpm
en er zijn zat die alles hebben afgedopt en de druk alleen met de pomp afstellen
die dus met een druk rijden van 1,2 tot 1.6 of zelfs hoger

Daarom zeikt bij bijna elke T3 de olie uit het blok, of ze rijden op koelvloeistof

fcapri
de pakkingen van die 1.6 diesels waren niet van de beste destijds en je blaasd die er zo door.
ik dacht dat er destijds ook races waren op circuit waar de diesels in meededen?
ook al worden die GTD 30jaar lang afgetrapt. als die nu nog leven, kunnen ze ertegen

mits je repareert wat kapot is EN zéér regelmatig onderhoud pleegt
Op circuit is niet te vergelijken met iemand met weinig kennis en middelen om te repareren

Nogmaals jullie hebben ruimte gereedschap kennis een ander niet
Let daar ff op als je advies geeft
Als je je hand niet omdraait voor een komplete revisie wil dat niet zeggen dat een ander dat ook kan,,,voor jullie een fluitje van een cent en voor bijv mij of Ludo betekent dat einde motor
Dat is toch niet zo moeilijk te snappen?

De één rijdt om te kunnen sleutelen en de ander sleutelt om te kunnen rijden

Last edited by T3 fan : 18-07-2013 at 13:14.
Reply With Quote
  #64  
Old 18-07-2013, 14:08
ewcaddymk1's Avatar
ewcaddymk1 ewcaddymk1 is offline
No personal life
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 2,938
Default

jeetje mina wat vat jij alles negatief zeg

ik probeer hem helamaal niet lekker te maken , ik wil alleen maar zeggen dat als je een td blokje goed behandeld ,dat ze dan onverwoestbaar zijn
en niet zoals jij dat brengt .. een trage diesel.
een 1.6 is gewoon een super blok met veel potentie.. en die potentie is maar net wat je er mee doet.
tuurlijk snapt elk leek wel hoe meer je begint te rommellen met blok hoe meer risico, elk blok krijg je kapot .
welke idioot rijd ook plankgas van Leeuwarden naar Parijs
maar een td kun je gewwon veilig 1.2 bar rijden das helemaal geen probleem
als je nou met 0.6 bar of met 1.2 bar steeds in de toeren rijd krijg je beide kapot
het ook zo met de olie temp hou die in de gaten als je steeds boven 130/140 rijd want ik denk dat je daar meer schade mee aanbrengt dan een hage turbo druk .
een td kan bij snelweg kilometer de temp. aardig oplopen dan die dat kleine wisselaartje gewoon te klein.
ik heb een luchtgekoelde oliekoeler van dx gti blok erop en dan kun aardig doortrappen voordat de boven de 110graden komt terwijl een stock td dan al flink boven de 120zit

zo zijn volgens mij op dit moment meer 1.6 td blokken dan 1.9 td blokken die nog rond rijden, dus dat zegt wel heel wat over de kwaliteit van die 20plussers

zoals je zegt dat elke t3 op olie of koelvloeistof loopt, komt meer omdat de meeste allemaal ombouw zijn en dat het blok te veel op de donder krijgt door het gewicht zo ook de stroomlijn van zón ding. en die ombouw word meestal ook gedaan met een blok waarvan de kilomters niet bekend zijn ,dus mischien de meeste allemaal 4ton+

dus niet zo negatief , er zijn er ook nog wel mensen die iets goed bedoelen
__________________
TSJA ......zeg het maar!!


Caddy '85 >1.6D > 1.6TD >1.9TDI >2.8VR6>2.8 AQP 24v

Last edited by ewcaddymk1 : 18-07-2013 at 14:17.
Reply With Quote
  #65  
Old 18-07-2013, 14:33
T3 fan T3 fan is offline
Forum Regular
 
Join Date: May 2013
Posts: 227
Default

Quote:
Originally Posted by ewcaddymk1
jeetje mina wat vat jij alles negatief zeg

ik probeer hem helamaal niet lekker te maken , ik wil alleen maar zeggen dat als je een td blokje goed behandeld ,dat ze dan onverwoestbaar zijn
en niet zoals jij dat brengt .. een trage diesel.
een 1.6 is gewoon een super blok met veel potentie.. en die potentie is maar net wat je er mee doet.
tuurlijk snapt elk leek wel hoe meer je begint te rommellen met blok hoe meer risico, elk blok krijg je kapot .
welke idioot rijd ook plankgas van Leeuwarden naar Parijs
maar een td kun je gewwon veilig 1.2 bar rijden das helemaal geen probleem
als je nou met 0.6 bar of met 1.2 bar steeds in de toeren rijd krijg je beide kapot
het ook zo met de olie temp hou die in de gaten als je steeds boven 130/140 rijd want ik denk dat je daar meer schade mee aanbrengt dan een hage turbo druk .
een td kan bij snelweg kilometer de temp. aardig oplopen dan die dat kleine wisselaartje gewoon te klein.
ik heb een luchtgekoelde oliekoeler van dx gti blok erop en dan kun aardig doortrappen voordat de boven de 110graden komt terwijl een stock td dan al flink boven de 120zit



Niet negatief maar voorzichtig
Ik spreek uit ervaring dat je met een diesel anders moet omgaan dat een benzine
Deze jongen heeft geen ervaring er mee en gebruikt hem om een gti of andere snelle jongens mee in het stof te laten bijten
Pakkingen ea afdichtingen gaan kapot en dan moet je het weer maken wat niet of hééé'l laat gebeurt in deze,,,kijk maar naar het spruitstuk verhaal ,,, en maar trappen
4/5 ton met een diesel mag geen probleem zijn maar niet op zijn top
als je rustig rijd met een diesel kan er zelfs een miljoen op zetten maar niet als je je wil meten met een GTI
En van leeuwarden naar parijs bedoelde ik dat hij met die ouwe auto ook niet lang OF vaak op top moet rijden omdat die anders ook de geest geeft (over verkeert opvatten gesproken)
Ik heb nooit gezegt dat een diesel traag is maar dat die anders behandelt moet worden en dat is voor elk motortype ook weer anders, en ik heb heel erg de indruk dat hij daar geen erg in heeft
Reply With Quote
  #66  
Old 18-07-2013, 15:41
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
Default

ik heb geen kennis van diesel, ik heb geen sleutelplek voor de golf en kan al helemaal geen motor vervangen in een FWD vw.

ik heb een hoop RWD fords staan waar ik aan sleutel, en draai men hand er niet voor om om een opgeblazen blok te vervangen. maar voor deze heb ik tijd. kan gerust een jaar duren voor ik het kan vervangen.

mijn golf en dodge zijn daily wagens, die kunnen niet ff een week hier in panne staan.
destijds kocht ik deze golf 2 platte diesel voor een aantal redenen waardoor andere merken/modellen afvielen:
-liefst belastingsvrij (opel,vw,ford,audi....)
-bestand tegen roest (ford en opel geschrapt)
-oerdegelijke onverwoestbare motor
-heel zuinig (ford voor de 2de keer geschrapt).
-spotgoedkoop alsook onderhoud en onderdelen (vooral onderdelen vinden van een 25jaar oude wagen kan doorslaggevend worden).
dan schiet er eigenlijk golf 2 en golf 3 nog over. de 3 roest veel sneller dan een 2 dus heb ik mijn huidige maar gekocht.

toen ik die kocht had de mijne 363 000km op de teller en de teller was kapot. dus heb MEEEER kilometers dan de meter aangeeft.
ik had die nodig voor men werk (waregem-sint truiden) en heb er op hoog tempo snel kilometers bijgezet. welke gek koopt er nu een auto die rond de 400k km zit om dan dagelijks 260km te gaan bollen voor het werk??? ik heb de golf nog een 2-3maand gebruikt voor naar het werk te gaan, maar de brandstofkosten kwamen uiteindelijk te hoog uit. had ik blijven rijden, was de golf binnen de 6jaar aan 1 000 000km.
ik ga het laatste jaar met de trein nu naar beauvechain waardoor de auto nu op 426 000km blijven staan is. die golf gaat hier NIET buiten voor die 1 000 000km heeft of 40jaar is. en dan overweeg ik restauratie .

de ludo heeft deze GTD goedkoop kunnen kopen, heel goedkoop. dus dat er wat probleempjes gingen inzitten, dat had je van ver kunnen verwachten.
door de scheur in het uitlaatstuk heeft de vorige eigenaar waarschijnlijk gedacht dat de turbo aan het overlijden was en heeft die snel de boel maar verkocht.
als je een auto wil waar geen problemen aanzijn, of waar je binnen no time hersteld bent, ga dan naar een leasewagen. dan rijd je met een gerust hart (en dikke factuur).
wil je graag zelf je handen eens vuilmaken, dan kan je overwegen om een oude auto te kopen.
als je met het excuus afkomt dat je geen kennis, geen plaats en niet de tijd hebt om eraan te sleutelen, dan moet je geen oude afgeragde GTD kopen!!!

ludo leert graag bij en steekt zijn handen uit de mouwen als het moet, dus dat komt goed. wil hij met die oude mazoutstoof recente wagens in het stof (ROET) laten bijten, dan moet die ervoor gaan .
ander blok kopen is nu ook de grootste moeite niet, koop je gewoon een complete golf 3 1.9td en lepel je die motor erin hé. ben je voor minder dan 500€ mee klaar.
als mijn 1.6 bak sneuveld, komt de mk3 dieselbak erin (veel beter en langere verhoudingen), sneuveld de blok dan staat er hier snel een golf3 voor de deur als donor
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be

Last edited by fcapri : 18-07-2013 at 15:45.
Reply With Quote
  #67  
Old 18-07-2013, 21:33
ewcaddymk1's Avatar
ewcaddymk1 ewcaddymk1 is offline
No personal life
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 2,938
Default

__________________
TSJA ......zeg het maar!!


Caddy '85 >1.6D > 1.6TD >1.9TDI >2.8VR6>2.8 AQP 24v
Reply With Quote
  #68  
Old 18-07-2013, 22:03
Ludomk2 Ludomk2 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 231
Default

Quote:
Originally Posted by fcapri

de ludo heeft deze GTD goedkoop kunnen kopen, heel goedkoop. dus dat er wat probleempjes gingen inzitten, dat had je van ver kunnen verwachten.
door de scheur in het uitlaatstuk heeft de vorige eigenaar waarschijnlijk gedacht dat de turbo aan het overlijden was en heeft die snel de boel maar verkocht.
als je een auto wil waar geen problemen aanzijn, of waar je binnen no time hersteld bent, ga dan naar een leasewagen. dan rijd je met een gerust hart (en dikke factuur).
wil je graag zelf je handen eens vuilmaken, dan kan je overwegen om een oude auto te kopen.
als je met het excuus afkomt dat je geen kennis, geen plaats en niet de tijd hebt om eraan te sleutelen, dan moet je geen oude afgeragde GTD kopen!!!

ludo leert graag bij en steekt zijn handen uit de mouwen als het moet, dus dat komt goed. wil hij met die oude mazoutstoof recente wagens in het stof (ROET) laten bijten, dan moet die ervoor gaan .
ander blok kopen is nu ook de grootste moeite niet, koop je gewoon een complete golf 3 1.9td en lepel je die motor erin hé. ben je voor minder dan 500€ mee klaar.
als mijn 1.6 bak sneuveld, komt de mk3 dieselbak erin (veel beter en langere verhoudingen), sneuveld de blok dan staat er hier snel een golf3 voor de deur als donor


Ik leer zeker wel eens iets graag bij, daarom vraag ik hier bijna altijd informatie, ik ben geen knul die alleen maar in een '' kostuum '' rondloopt,
ik ben iemand die graag dingen wilt bijleren ivm met de automechaniek om ooit en ik zeg ooit, een ''niet officieele'' garage op te starten met een vriend voor oude Golfjes..

offtopic; Mijn auto laat ik liever origineel, geen sport sh*t noch verlagingset komt er eronder te liggen, een daily wagen hoort standaard te blijven (vind ik)

back on topic; De auto moet motorisch in orde zijn. ik wil midden augustus ermee naar spanje mee gaan.
Reply With Quote
  #69  
Old 19-07-2013, 11:50
T3 fan T3 fan is offline
Forum Regular
 
Join Date: May 2013
Posts: 227
Default

Tjongejonge zeg!
wat zit je er nu allemaal bij te halen man!
Mijn golf komt niet buiten voor er een miljoen op staat,,nou dan zal het wel een erfstuk worden of 40 jaar want in een schuur/garage maak je geen km's hoor!
Nu heb je ineens geen verstand van een diesel maar je adviseert wel een student om zijn wagen op te voeren?

IK kan,,IK heb,,,Ik doe,,,IK weet,,, IK IK IK
Het gaat om Ludo! niet om wat jullie kunnen hebben weten of wat dan ook
Als je dan zo graag gelijk wil hebben,,,dat krijg je,,,interesseert me niets
Een donor van 500 euro als je het kan betalen prima doe dat dan.
Wat ik duidelijk wil maken dat je niet van je zelf uit moet gaan als je advies geeft maar adviseren naar de middelen die de geen heeft die om hulp vraagt
Voor de rest doen jullie maar maar ik kap er mee want dat gehaan van de een en gefok van de ander heb ik geen zin in
Ik ben immers al eens bijna van het forum afgegooit omdat ik mij liet fokken door een zeker persoon en dat gaat mij niet meer gebeuren
Ik hoop alleen dat Ludo wijzer is omdat die geen sloprij kan beginnen in zijn tuin

De groeten
Reply With Quote
  #70  
Old 19-07-2013, 15:48
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
Default

mijn golf gaat niet buiten voor er 1 000 000km op staat (hieronder te verstaan, ik verkoop die niet voor dat zover is. alles eronder is die nog niet versleten). ik blijf er tot dan gewoon mee rondrijden. daily!!!
ik heb er het volle vertrouwen in dat een golf 2 dat ook aankan.

je moet je zo niet opjagen man, is allemaal niet nodig. je hebt ook je punt geschreven en dat aanvaarden wij ook gewoon. jij gaat van de gedachte uit dat je een oude wagen met respect moeten behandelen omdat die het anders niet volhoud. en dat is idd zo. alleen zijn die golf2's zowat de uitzondering op de regel. die blijven gewoon gaan, wat je ook allemaal uithaald. en als je brokken hebt, kost het geen stukken van je lijf om te fixen .
als ik mijn capri 2.0 pinto blok opblaas, dan ben ik vlot 500-1000€ kwijt. doe je dat met een golf 2, ben je pakweg 150-200€ kwijt.

ludo had hiervoor ook zo een tam plat betrouwbaar dieselke. hij kocht zich nu een andere met turbo. das een keuze die hij zelf maakte. wil hij nu een trage betrouwbare auto die niet stuk gaat, had hij evengoed de andere kunnen houden.

begin je uzelf wat op te jagen, sluit je gewoon de pc ff af en ga een uurtje genieten van het goede weer in belgie. doe ik ook gewoon .
wij spreken wat wij zouden doen, jij zegt wat jij zou doen. de rest moet dan voor zichzelf uitmaken wat ze doen hé. hij heeft de beide kanten gehoord met totaal verschillende mening. dat moet er ook zijn.
jij had duidelijk al wat pech met de motoren van die T3's, die verhalen heb ik ook gelezen en das natuurlijk brut pech hebben. ik heb tot nu toe alleen positieve ervaringen met de golfjes. moest je mij uit de fordwereld kennen, dan zou je weten dat ik nogal veel brokken rijd met de fords (op 10 000km heb ik 6koppelingen kapot gekregen, 2cardans, 1 versnellingsbak, 2 radiatoren, 1 cilinderkop, 1 achteras hopen banden en remblokjes... en das dan 1 auto).

feit is dan toch, die golf is een serieus goede wagen als die al 4jaar en 60 000km met mijn rondtaffeld
ik geef je dan ook een paar sfeertips hoe de auto het bij mij stelt




en nu knippert men olie lampje als ik lange bochten neem. vermoedelijk gaat het weer weken duren voor ik er eens naar zie
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be

Last edited by fcapri : 19-07-2013 at 16:33.
Reply With Quote
  #71  
Old 19-07-2013, 21:12
Ludomk2 Ludomk2 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 231
Default

Be cool everyone
no fighting around here..

Last edited by Ludomk2 : 21-07-2013 at 00:41.
Reply With Quote
  #72  
Old 19-07-2013, 21:38
ewcaddymk1's Avatar
ewcaddymk1 ewcaddymk1 is offline
No personal life
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 2,938
Default

i am cool, trouwens de uitlaat nog opgemeten
__________________
TSJA ......zeg het maar!!


Caddy '85 >1.6D > 1.6TD >1.9TDI >2.8VR6>2.8 AQP 24v
Reply With Quote
  #73  
Old 19-07-2013, 23:43
Ludomk2 Ludomk2 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 231
Default

Quote:
Originally Posted by ewcaddymk1
i am cool, trouwens de uitlaat nog opgemeten


Heb de uitlaat deze avond nog gemeten, en ik kwam op 50mm uit, zoals het hoort eigenlijk.
verder ziet het uitlaat gedeelte onder de auto heel netjes uit, geen roestvormige delen of gaatjes tot nu toe..
Reply With Quote
  #74  
Old 20-07-2013, 08:11
ewcaddymk1's Avatar
ewcaddymk1 ewcaddymk1 is offline
No personal life
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 2,938
Default

__________________
TSJA ......zeg het maar!!


Caddy '85 >1.6D > 1.6TD >1.9TDI >2.8VR6>2.8 AQP 24v
Reply With Quote
  #75  
Old 21-07-2013, 00:40
Ludomk2 Ludomk2 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 231
Default

Net van mijn neef (hij is auto monteur) gehoord dat je een uitlaatspruitstuk niet kunt lassen.. gaat na een bepaalde tijd weer toch stuk..

2de hands op de websites vind je hier niets in heel belgie.
maandag dan maar de autoslopen afgaan en ene afdraaien van een JR blok

Last edited by Ludomk2 : 21-07-2013 at 02:12.
Reply With Quote
  #76  
Old 21-07-2013, 08:50
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
Default

uitlaatstuk is gietijzer en HEEL moeilijk te lassen. maar is gewoon te doen.

de lasser moet dan wel het stuk eerst goed heet stoken
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
Reply With Quote
  #77  
Old 21-07-2013, 09:54
T3 fan T3 fan is offline
Forum Regular
 
Join Date: May 2013
Posts: 227
Default

je hebt PM

Last edited by T3 fan : 21-07-2013 at 09:56.
Reply With Quote
  #78  
Old 21-07-2013, 12:50
Dokter D's Avatar
Dokter D Dokter D is offline
Draaideur donateur - MKII=Life
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 3,846
Default

Gietijzer is goed te lassen met de juiste electrode.
Reply With Quote
  #79  
Old 21-07-2013, 13:15
Ludomk2 Ludomk2 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 231
Default

Hangt er vanaf hoe iemand last, niet iedereen is er kei goed in..

zal kijken wat ik zal doen, als ik eentje op het internet vind koop ik em direct.
Reply With Quote
  #80  
Old 21-07-2013, 22:18
ewcaddymk1's Avatar
ewcaddymk1 ewcaddymk1 is offline
No personal life
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 2,938
Default

__________________
TSJA ......zeg het maar!!


Caddy '85 >1.6D > 1.6TD >1.9TDI >2.8VR6>2.8 AQP 24v
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 08:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum