Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 16-06-2006, 20:00
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default Jetta MK1 te koop

ik heb vandaag geïnformeerd naar een jetta die al een maand of twee bij t plaatselijke schadebedrijf staat.
blijkt dat ie idd te koop is, en wel voor minimaal €450,-

de auto komt uit 1984 en heeft een 1300cc blokje
distributieriem is net vervangen, en de motor heeft net een grote beurt gehad
ze stond twee maanden stil, en startte meteen. liep effe een beetej horterig en stoterig op de handmatige shoke, maar na n minuutje of twee/drie liep ie netjes.

de bovenkant van de huisjes van de achterste veerpoten was rot, maar dit is onderhand gerepareerd, ditzelfde geldt voor de achterste wielkuipen.
de eigenaar werkt bij een gerenomeerd schadebedrijf, waar de rotte plekken ook gerepareerd zijn.
de enige plekjes die nog niet in orde zijn, zijn de dorpel rechts achter, en een klein stukje onder de voorruit. ook de tankvulplaat mag effe nagekeken worden
ik kon niet echt zien of deze vervangen moet worden, of gewoon effe afgeschuurd en bijgespoten moet worden

de auto zit op bovengenoemde plekjes na nog netjes in de lak. de kleur is donker rood, erg mooie kleur (lijkt op de kleur van de mk2 van black devil)

mocht iemand dr interesse in hebben, kan ie mij effe n PB-tje sturen, dan kan ik je wat extra info geven
de prijs is de prijs die de verkoper me gezegd heeft, en die hij dr ook minimaal wel voor wil hebben. alles dr boven is welkom!
hij verkoopt m omdat ie dr gewoon geen zin en tijd meer in heeft. hij heeft nog een paar VW's waar hij zijn aandacht al over moet verdelen, waaronder een mooie oranje mk1 met kooi en 2.0 8v met iets meer dan 150pk
hij kwam er geregeld mee op meetings, maar de auto is in de fik gevlogen (miss dat iemand hem kent...)

ik heb de inlichtingen gevraagd voor mezelf en voor een mat van me, maar omdat ik volgende week wss mn baan heb, mist ook voor mij de tijd eraan te werken, en mn maat zoekt een auto met n jaar APK waar ie in kan stappen en mee weg kan rijden.

ik heb foto's gemaakt, maar k moet nog effe kijken hoe ik die op deze PC krijg
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 14:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum