![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zal voor mijn golfje dan ook even een topic openen. Zal geen groot (snel) project worden in ieder geval. Maar heb nog wel de nodige plannen ermee. Het is een echte Hollandse Golf 2 GTI 16v uit 1989 voorzien van een PL 16v motor. De kleur is brilliantzwart LA9V.
Wat zijn de plannen. - Interieur / dashboard fatsoeneren - bedrading binnen in de auto verbeteren - sierlijsten / wielbogen / dorpels rondom de auto vernieuwen of netter vastzetten - andere velgjes dan de Lenso's - tank bevestiging aanpassen (tank hals is iets verzakt en deze drukt het tankklepje iets open) Gekocht met een embleemloze gril, deze gelijk vervangen voor een wat meer originele look. Nu nog eens op zoek naar een nette orginele gril met een rood randje. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Leuk project!
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen, veel plezier ermee!! We zien de vorderingen graag tegemoet
![]()
|
||||
|
||||
![]() Thanks, zal niet zo snel zijn helaas. Heb van de week mijn bicepsspier afgescheurd en zal zeker een paar maand niet kunnen klussen. :-(
|
|
||||
|
||||
![]() Kleine update aan de golf maar zal het toch even posten. Nu nog even die lelijke uitlaat eronderuit ( nieuwe ligt al klaar)en de lijsten rondom netter maken / vernieuwen.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gaaf ding! het blijft toch lekker he een mk2
![]() benieuwd naar de update's lekker op het gemakje rommelen!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Leuk project, ik volg! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx ja klopt komt nog wel eens een mooie set wielen onder maar voorlopig hou ik het ff bij de lenso's ![]() |